۷۹۳۱۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علاقه ویژه راموس به پاننکا؛ همه پنالتی‌های کاپیتان

سرخیو راموس باز هم با یک ضربه چیپ، پنالتی خود را به گل تبدیل کرد.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، با خروج کریس رونالدو از رئال مادرید، حالا سرخیو راموس کاپیتان کهکشانی ها به پنالتی زن اول تیم تبدیل شده و تاکنون از ۵ ضربه پنالتی رئال مادرید در این فصل، ۴ ضربه را او به توپ زده است؛ ضرباتی که همه به گل تبدیل شده تا کاپیتان به یک پنالتی زن مطمئن بدل شود.

اما اختصاص یافتن تمام ضربات پنالتی به راموس، موجب شده تا او در زدن این ضربات خلاقیت به خرج دهد و ضربات خود را به شیوه های گوناگونی روانه دروازه کند. راموس در بازی روز گذشته رئال مقابل وایادولید گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند؛ راموس این پنالتی را با یک ضربه چیپ نواخت تا جوردی ماسیپ، دروازه بان حریف را فریب داده و خیال تیمش را از بابت این پیروزی راحت کند.

این برای پنجمین بار در دوران حرفه ای سرخیو راموس بود که او با یک ضربه چیپ ملقب به "پاننکا" از روی نقطه پنالتی گلزنی می‌کرد.

راموس این ریسک را برای اولین بار در نیمه نهایی یورو ۲۰۱۲ پذیرفت. مسابقه اسپانیا و پرتغال بعد از ۱۲۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تکلیف یکی از فینالیست ها را تعیین کند. راموس پشت ضربه چهارم ایستاد و با یک ضربه چیپ، روی پاتریسیو را فریب داد تا اسپانیا ۳-۲ پیش بیفتد. برونو آلوز پنالتی چهارم پرتغال را هدر داد تا فابرگاس با گل کردن پنالتی پنجم اسپانیا را به فینال کیف برساند.

راموس در حالی این پنالتی را با این شیوه به گل تبدیل کرد که چند هفته قبل در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و بایرن مونیخ پنالتی خود را به شکل وحشتناکی از دست داد تا یکی از مقصران حذف رئال از آن مرحله نام گیرد.

دومین پنالتی چیپ راموس نیز با پیراهن لاروخا به ثمر رسید. در جریان پیروزی ۵-۱ اسپانیا مقابل مقدونیه در نخستین بازی مقدماتی یورو ۲۰۱۶، راموس در دقیقه ۱۶ بازی پشت توپ ایستاد و پنالتی خود را با ضربه چیپ به گل تبدیل کرد تا نخستین گل اسپانیا در این جشنواره گل به نام راموس ثبت شود.

سه پنالتی بعدی نیز با پیراهن رئال مادرید به ثمر رسیده اند. در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپادل‌ری در فصل ۱۷-۲۰۱۶، سویا در ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان میزبان رئال بود که در نهایت با تساوی ۳-۳، با توجه به شکست ۳-۰ بازی رفت از دور رقابت ها کنار رفت.

در حالی که بازی با نتیجه ۳-۱ به سود سویا دنبال می‌شد، رئال مادرید به یک پنالتی دست یافت. راموس در مقابل تیم سابق خود و در برابر چشمان اولتراهای سویا پشت این ضربه پنالتی ایستاد و بعد از گل کردن آن توپ با ضربه چیپ، دست به یک خوشحالی جنجالی زد.

دو گل دیگر نیز در رقابت های این فصل لالیگا به ثمر رسیده اند. راموس ابتدا در جریان برتری ۴-۱ رئال در برابر ژیرونا در هفته دوم اینگونه پنالتی زد و حالا با گلزنی در برابر وایادولید، خود را در فصل ۱۹-۲۰۱۸ لالیگا سه گله کرده است. باید دید پاننکای بعدی راموس در کدام مسابقه از راه خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج