۷۹۳۱۴۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش پمپئو به پوستر جنجالی ترامپ علیه ایران

وزیر خارجه آمریکا در گفت: وگویی به پوستر جنجالی که رئیس جمهور این کشور درباره تحریم‌های ایران منتشر کرد واکنش نشان داد و گفت: به جهان اخطار داد این رژیم که با سرمایه گذاری بر حزب الله لبنان، اسرائیل را تهدید می‌کند، این رژیم که چند هفته قبل در دانمارک در پی ترور بود، این رژیمی که حمایت مالی از حوثی‌های یمنی که با موشک به ریاض و دبی حمله می‌کنند را ادامه می‌دهد، متوقف خواهد شد. این رفتار باید تغییر یابد و تحریم‌های آمریکا از بامداد دوشنبه باز اعمال خواهند شد.

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه آمریکا یکشنبه شب در گفت‌وگو با شبکه خبری «سی‌.بی. اس» با اشاره به اعمال مجدد تحریم ها علیه ایران و تمجید از اقدام‌های ضد ایرانی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که واشنگتن به دنبال تغییر رفتار ایران است.

به نوشته وبگاه «وزارت خارجه آمریکا» «مایک پامپئو» در گفت‌و‌گو با «جان دیکرسون» مجری شبکه خبری سی. بی. اس اظهار داشت که رفتار رژیم ایران باید تغییر کند و به همین جهت تحریم‌های آمریکا علیه ایران از بامداد دوشنبه به وقت تهران باز اعمال می‌شود.

پامپئو در پاسخ به سوالی درباره شرکتهای اروپایی که با ایران تجارت می‌کنند گفت: این شرکتهای اروپایی اجازه ندارند نه با آمریکا و نه با ایران تجارت کنند. از ماه مه که رئیس جمهور خروج از توافق هسته‌ای را اعلام کرد آنها از این کار منع شده‌اند. تعداد زیادی از شرکتهای اروپایی از ایران خارج شده‌اند. صدها تاجر نیز همینطور. جهان فهمیده است که این تحریمها واقعی و خیلی مهم هستند و این فرصت را فراهم کرده تا ایران را از داشتن ثروت و پولی که برای ادامه اقدامات خرابکارانه به آن نیاز دارند متوقف کند.

وزیر خارجه آمریکا درباره پوستر جنجالی که ترامپ در توئیتر خود منتشر کرد و الهام گرفته از یک سریال آمریکایی بود نیزگفت: «او به جهان اخطار داد این رژیم که با سرمایه گذاری بر حزب الله لبنان، اسرائیل را تهدید می‌کند، این رژیم که چند هفته قبل در دانمارک در پی ترور بود ، این رژیمی که حمایت مالی از حوثی‌های یمنی که با موشک به ریاض و دبی حمله می‌کنند را ادامه می‌دهد، متوقف خواهد شد. این رفتار باید تغییر یابد و تحریم‌های آمریکا از بامداد دوشنبه بازاعمال خواهند شد.»

وی در پاسخ به سئوالی درباره آغاز مجدد برنامه هسته‌ای در ایران گفت: «اطمینان داریم که ایرانی‌ها چنین تصمیمی را اتخاذ نخواهند کرد.»

پامپئو در ادامه با پرداختن به موضوع قتل «جمال خاشقچی» روزنامه نگار منتقد رژیم آل سعود در ترکیه و رایزنی‌های واشنگتن با دولت‌های ترکیه و سعودی گفت، لازم است که مسئول این قتل را پیدا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حفظ روابط راهبردی با ریاض گفت:«ما درباره ایران با عربستان گفت‌و گو کردیم و پادشاهی سعودی شریک مهم آمریکا در تغییر رفتار ایران، بزرگترین حامی تروریست در جهان است.»

پامپئو همچنین در پاسخ به سئوالی درباره احتمال مشارکت ولی‌عهد عربستان در قتل روزنامه نگار منتقد عربستان گفت: «قصد داریم در هرجا که حقایق هست به تعقیب آن بپردازیم.»

وزیر خارجه آمریکا همچنین درباره آخرین وضعیت گفت‌وگوها با کره شمالی و تهدید این کشور درباره از سرگرفتن برنامه‌های موشکی و اتمی در صورت عدم رفع تحریم‌ها گفت: « این هفته در نیویورک با «کیم یونگ چول» همتای کره شمالی خود نشستی برگزار می‌کنم و انتظار داریم به برخی پیشرفت‌های واقعی چون اطمینان از برگزاری نشست بین سران دو کشور که در آن قادریم گام‌های ضروری برای خلع سلاح اتمی را برداریم، نائل شویم.»

وزیر خارجه آمریکا بامداد یکشنبه نیز در سخنانی مدعی شده بود که تحریم‌ها مردم ایران را هدف قرار نمی‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      نظر ایشان درسته هدف مسولان هستند و با مردم کاری ندارن در عوض این مسیولین بیشتر از آمریکا ملت را تحریم و فقیر کردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا افرین بر نظرت

      • hassan.h

        آمریکا و غربی ها دست از ایران بر نمی دارند تا در آن جنگ داخلی راه بیاندازند دوست عزیز این مقامات و مسئولین را چه کسانی انتخاب کردند؟
        شما چرا غافلیید که ما وجه المصالحه رقابت جناحهای سیاسی آمریکا شده ایم اوباما برجام را دستاورد طلائی دولت خود اعلام نمود ترامپ برای ساختن دستاورد طلائی تر برجام را ملغی کرد و به ایران پیغام داد برای مذاکره و ایجاد برجام 2 آماده باشد اگر ایران تسلیم شود و برجام2 شکل بگیرد شک نکنید رئیس جمهور بعدی آمریکا برجام 2 را ملغی و تقاضای مذاکره برای برجام 3 خواهد کرد

      • دونالد ترامپ

        من یادم نمیاد نفرات اصلی رو انتخاب کرده باشم و بهش رای داده باشم

    • دونالد ترامپ

      درود بر پمپئو ممنونیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وی در پاسخ به سئوالی درباره آغاز مجدد برنامه هسته‌ای در ایران گفت: «اطمینان داریم که ایرانی‌ها چنین تصمیمی را اتخاذ نخواهند کرد.»

    • بدون نام

      مزدور اسراییله چند و پرند میگه

    • بدون نام

      ما معدن طلا داریم اگر بخواهیم به انها با شمش طلا کمک می کنیم با تحریم نمی توانی جلو ما را بگیرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخ....کو کجان ؟؟ معدنهای طلات الان دقیقا چه کمکی به مردم بدبخت ایران کردن ؟؟

    • محمد مهدی عسکری

      هیچ غلطی نمی‌تونید بکنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غلط نکردنشو الان داریم میبینیم ...خخخخخ ...ی نکاه به مردم دوربرت بکن وی نکاه هم به بچه های مسئولینت در دامان امریکا.... حالا کی غلط میکنه ؟؟؟

      • مهدی

        من با نظر محمد مهدی موافقم اگر رییس جمهور نترس مثل احمدی نژاد بود ولی دیوانه بازیهای او و چرندیات نمیگفت الان رییس جمهور آمریکا برجام رو پاره نمیکرد دم اون گرم که یه تنه تن جهان رو لرزوند

    • بدون نام

      پمپئو در حالی ایران را حامی تروریسم می دونه که خودشون و سگهای دست پرورده شون یعنی سعودی و صهیونیسم دست شون تا ارنج در خون مردم مظلوم فلسطین و یمن و بحرین و .... فرو رفته.
      برای هم وطنان نادان و قشری نگری که برای این جنایتکار هورا می کشند متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو گمشو اقای پنبه. سعودی کیه که بااو درباره ایران صحبت میکنی دنیا میدونه که تو با سعودی پرورش تروریست هستید خجالت نکشید میخواهی قتل قاشقجی هم به گردن ایران بندازید پست های روزگار

      • بدون نام

        اینحا هم سگ زیاده!!!

    • مهدی

      اونها خاطرشون جمع هست که ما به سمت تاسیسات هسته ای نمیریم اما باید به یمن کمک کنیم تا تاسیسات نفتی عربستان رو بزنه این بهترین اقدام هست

    • بدون نام

      صدام و ترامپ و حکام مرتجع عرب .... !!
      تُف به شرف نداشته شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج