۷۹۳۲۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

حواشی خاص مراسم ۱۳ آبان در شیراز و قم

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، همچون سال های گذشته با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار شد، اما برگزاری آئین ۱۳ آبان در برخی شهرها از جمله شیراز و قم با حاشیه هایی همراه بود.

برترین ها: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، همچون سال های گذشته با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار شد، اما برگزاری آئین ۱۳ آبان در برخی شهرها از جمله شیراز و قم با حاشیه هایی همراه بود.

به دنبال انتشار اخبار و تصاویری در مورد بنر ۱۳ آبان در شهر شیراز روابط عمومی شهرداری شیراز در اطلاعیه ای اعلام کرد: طراحی و چاپ و انتشار بنر ۱۳ آبان که تصاویر آن در سطحی گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، توسط سازمان‌های تبلیغاتی انجام شده است.

حواشی خاص مراسم ۱۳ آبان در شیراز و قم

در ادامه این اطلاعیه که «خبرآنلاین» آن را منتشر کرده آمده: "شهرداری شیراز در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اقدام به انجام تبلیغات محیطی با مضامین مرتبط با یوم الله ۱۳ آبان کرده است.

در این راستا مجموعه شهرداری شیراز اقدام به چاپ و نصب بیش از ۶۵ بنر در سطح بیلبوردها و عرشه‌های پل، داربست‌ها، استندها و اجرای برنامه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی باشکوه روز دانش آموز و ... کرده که بدون مشکل انجام شده است‌.

گفتنی است که بنر یوم الله ۱۳ آبان که دارای اشتباه نوشتاری بوده توسط سایر سازمان‌های تبلیغاتی مسئول در برگزاری مراسم ۱۳ آبان در تعدادی محدود در شیراز منتشر شده بود و انتظار می‌رود که مسئولان سازمان مربوطه نسبت به این موضوع اطلاع رسانی کنند.

همچنین «روزنامه جمهوری اسلامی» درباره حواشی مراسم 13 آبان در قم نوشت: در راهپیمایی 13 آبان قم متاسفانه شعارهایی که رنگ و بوی اختلافات جناحی و سیاسی داخلی داشت بر شعارهای اصلی که قاعدتاً باید «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «هیهات مناالذله» می‌بود، غلبه داشت.

عده‌ای که به احتمال قوی سازماندهی شده در راهپیمایی شرکت کرده بودند، تلاش فراوانی به خرج می‌دادند که شعارهای اصلی روز 13 آبان را به شعارهایی علیه رقبای سیاسی خود و علیه برجام یا دولت تغییر دهند و با شعارهایی مانند «مرگ بر سازشکار» تلاش می‌کردند دولت و یا رقبای سیاسی خود را سازشکار جلوه دهند.

این اقدام، اعتراض برخی از راهپیمایان را برانگیخت بطوری که وقتی دیدند عده‌ای مراسم 13 آبان را به صحنه تسویه حساب‌های سیاسی تبدیل کرده‌اند و شعارهای انحرافی می‌دهند، مسیر خود را تغییر داده و راهپیمایی را ترک کردند.

همچنین بعضی از راهپیمایان با مشاهده پلاکاردها و کاغذ نوشته‌هایی که همان شعارهای انحرافی را نشان می‌داد، اقدام به پاره کردن آنها نموده و از توزیع کنندگان چنین دست نوشته‌هایی خواستند دست از اختلاف انگیزی میان مردم و مسئولین بردارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا خسته شدیم

    • ناشناس

      متاسفانه تا زمانی که افراد تندرو و افراطی در کشور داریم آمریکایی ها نیاز به تامین خوراک رسانه ای برای ایجاد تفرقه بین مردم ایران ندارند زیرا همین افراد بدون هزینه بهانه دست دشمن می دهند دوستی این ها دوستی خرسی است که می خواست با سنگ بزرگ مگسی را که روی صورت اربابش بود و او را اذیت می کرد بکشد اما خبر نداشت که این سنگ بر روی صورت ارباب فرود می آید

    • بدون نام

      روحانی وضعیت کشور را با بی تدبیری هایش به جایی رسلنده که هم اصولگرایان و هم اصلاحطلبان واقعی منتقدش شده اند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی از سیاست فرق الف و دال را نمی دانی همان بهتر که سکوت کنی ...

    • بدون نام

      درود بر شیراز

      پاسخ ها

      • علی

        درود بر مردم شیراز نه آن عده مثل تو که فکر منحرف دارند

      • بدون نام

        درود بر تخت جمشید

    • بدون نام

      13 ابان دیگه برای هیچ کسی مهم نیست

    • بدون نام

      تمام اعضای خانواده مسئولین تو آمریکا هستند و فقط از جیب مردم مرگ بر آمریکا میگن
      بی وجودا

    • بدون نام

      تو شیراز اونقدر امده بودند که جای سوزن انداختن نبود

    • مردم

      مگه غير اينه سازشگر كيه و اين 6 ساله چه بلايي سرمان آورد
      سازش به مراتب هزينش بيشتر از مقاومت هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج