۷۹۳۲۱۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

سود ۷ میلیاردی استقلال از شکست مقابل سایپا

باشگاه استقلال اعلام کرده به دلیل نتایج ضعیف در لیگ هجدهم و حذف از رقابت‌های جام حذفی ۲۰ درصد از قراردادهای بازیکنان و اعضای کادرفنی کسر خواهد شد.

ایلنا: با توجه به اینکه قرارداد اغلب بازیکنان استقلال بیش از یک میلیارد است و حتی برخی بازیکنان قراردادهایی بالای دو میلیارد تومان دارند و در این میان باید به قراردادهای سنگین بازیکنان خارجی نیز توجه داشت، باشگاه استقلال از اعمال این جریمه سنگین سود قابل‌توجهی خواهد برد.

امیرحسین فتحی، سرپرست موقت باشگاه استقلال صراحتا این خبر را اعلام کرده و در بیانیه‌ای که روی سایت باشگاه استقلال قرارداده به این نکته هم اشاره کرده که اگر عملکرد بازیکنان در هفته‌های آتی بهبود یابد این جریمه از ۲۰ درصد به ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت تا بازیکنان و اعضای کادرفنی ضرر کمتری از این بابت تحمل کنند.

برخی نزدیکان به باشگاه استقلال اعتقاد دارند که این جریمه سودی بالغ بر ۷ میلیارد تومان را برای باشگاه استقلال به همراه خواهد داشت و دست مسوولان این باشگاه را باز می‌گذارد تا پرداختی‌های کمتری در طول فصل به بازیکنان و اعضای کادرفنی داشته باشند.

بدون شک بیشترین ضرر را در این میان وینفرد شفر، الحاجی گرو و نویمایر خواهند دید. قراردادهایی که خارجی‌ها با استقلال منعقد کرده‌اند با محاسبات امروز قیمت دلار بسیار قابل توجه است و این جریمه می‌تواند قدری از بار سنگین مالی که به واسطه این قراردادها به دوش باشگاه استقلال افتاده کاهش دهد. طبق توافق‌هایی که ابتدای هر فصل میان بازیکنان و باشگاه‌ها منعقد می‌شود، در قراردادها نوشته می‌شود که اگر نتایج ضعیفی حاصل شود، باشگاه حق دارد که جرایمی را اعمال کند و این جریمه هم طبق قوانین اعمال شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا باشه از این سودا براتون آرزو مندیم

    • بدون نام

      چقدر اینا دزداً

    • بدون نام

      ما که راضی به سود اینچنینی استقلال هستیم انشااله تا اخر فصل فقط سود کنه . البته بازی امروز هم به یاری خدا سه و نیم میلیارد سود میکنه امین یا رب العالمین

    • مسعود

      با این وضعیت فکرکنم تا آخر فصل احتمالا" باشگاه استقلال نه تنها هیچ پولی به بازیکنا نخواهد داد بلکه از هربازیکن چندمیلیونی هم بگیره!! خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج