جاباما
۷۹۳۳۶۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

استوکس: به تراکتورسازی خیلی امیدوارم

آنتونی استوکس گفت: در دیدار بعدی که در ورزشگاه خودمان مقابل ذوب‌آهن برگزار می‌شود، به سومین پیروزی پشت سر هم می‌رسیم.

خبرورزشی: آنتونی استوکس به عنوان یک ستاره و یک بازیکن خارجی با کارنامه‌ای قابل قبول وارد تراکتورسازی شد و البته توانست در گلزنی، آمار‌های جذابی از خود بر جای بگذارد. گرچه مدتی است چشمه گلزنی‌هایش خشک شده، اما هنوز در صدر جدول آقای گل‌های لیگ برتر است و تلاشش را می‌کند تا هر هفته رکوردش را بهتر کند.

او در مورد شرایطش به ما گفت: «اینجا در تبریز، یک تیم خوب و مؤثر داریم. ما توانستیم با برد‌های جذابی که به دست آوردیم، از روز‌های تلخی که در ابتدای فصل وجود داشت، عبور کنیم. حالا بهتر می‌توانیم در مورد آینده و اهداف‌مان حرف بزنیم و انگیزه‌های‌مان را در زمین نشان دهیم.»

او سپس به دو پیروزی مقابل سپیدرود و پیکان اشاره کرد و گفت: «این دو برد، وضعیت ما را بهتر کرد. از لحاظ روحی، نیاز به چنین شوکی داشتیم و با این برد‌ها روحیه بهتری گرفتیم به خصوص که در این دو بازی، فوتبال خوب و تهاجمی را هم ارائه کردیم.

تأکید می‌کنم که این اتفاقات می‌تواند ما را نسبت به آینده تیم، امیدوار کند. باید همین‌طور تیم را متحد در کنار هم نگه داریم و در دیدار بعدی که در ورزشگاه خودمان (مقابل ذوب‌آهن) برگزار می‌شود، به سومین پیروزی پشت سر هم برسیم.»

در خصوص اهداف تراکتورسازی در این فصل نیز از استوکس سؤالی پرسیدیم که تأکید کرد: «ما یک تیم باتجربه و پرستاره داریم که در هر پست، بازیکنان مهمی توپ می‌زنند. این را باید بگویم که به تیم خیلی امیدوار هستم. روز‌های اول فصل، شرایط خوبی در امتیازگیری نداشتیم، اما حالا وضعیت بهتر شده و از رتبه‌های پایین جدول، آرام آرام به سمت صدر پیش می‌رویم.

دوست داریم همین روند را ادامه دهیم و می‌دانم که هواداران هم به ما کمک خواهند کرد تا بهترین نتایج را رقم بزنیم. برای ما مهم است آن‌ها را خوشحال کنیم. فعلاً نمی‌خواهم در خصوص هدف‌های نهایی حرف بزنم، اما مطمئنم تراکتورسازی تبریز هم یکی از مدعیان لیگ ایران است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عاشق تراختور

      عاشقتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج