۷۹۳۵۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رییس یوفا: با طرح سوپر لیگ اروپا می‌جنگم

 «الکساندر چفرین» رییس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد تا مادامی که در راس این نهاد فوتبال اروپایی باشد، با طرح راه اندازی «سوپر لیگ اروپا» مبازره خواهد کرد.

ایرنا: «الکساندر چفرین» رییس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد تا مادامی که در راس این نهاد فوتبال اروپایی باشد، با طرح راه اندازی «سوپر لیگ اروپا» مبازره خواهد کرد.

شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز دوشنبه نوشت: مجله اشپیگل آلمان در تازه ترین گزارش خود به نقل از تارنمای افشاگر «فوتبال لیکس» مدعی شد که ۱۱ باشگاه معتبر اروپایی شامل منچستر یونایتد، منچستر سیتی، چلسی، آرسنال، لیورپول، رئال مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن، یوونتوس و بایرن مونیخ برای راه اندازی تورنمنتی مستقل از تورنمنت های یوفا موسوم به «سوپر لیگ اروپا» در حال مذاکره هستند.

رییس یوفا: با طرح سوپر لیگ اروپا می‌جنگم

در ادامه این گزارش آمده است که به زودی یعنی از ماه نوامبر 2018، این 11 باشگاه اروپایی «توافقی الزام آور» را امضا کرده و برای حضور در این تورنمنت از سال 2021 متعهد خواهند شد.

در این بین، چفرین در مصاحبه با نشریه کیکر اظهار داشت: این اتفاق به فوتبال جهان آسیب می زند، تماشای بازی یوونتوس و بایرن مونیخ به طور هفتگی به مراتب از تماشای جدال هفتگی یوونتوس و به عنوان مثال تورینو کسل کننده تر است و بی تردید مادامی که در راس یوفا حضور دارم با برگزاری چنین تورنمنتی مخالفت و مبارزه خواهم کرد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم پای یک سیستم بسته را به میان بیاوریم، باید یکپارچگی و توسعه فوتبال را به کلی فراموش کنیم و مسلما در دراز مدت، باشگاه ها بازنده اصلی است این توافق خواهند بود.

گزارش فوتبال لیکس در حالی منتشر شده است که «کارل هاینتز رومینگه» رییس باشگاه بایرن مونیخ ضمن ابراز بی اطلاعی از تمایل باشگاه برای حضور و مشارکت در راه اندازی چنین تورنمنتی اظهار داشت: در مورد اخبار سوپر لیگ اروپا کاملا بی اطلاع هستم، ما نه تنها از چنین اخباری مطلع نیستیم بلکه در هیچ مذاکره ای در این خصوص شرکت نکرده ایم و این موضوع از نظر بایرن مونیخ جای بحث ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج