جاباما
۷۹۳۵۹۸
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

فتح‌الله‌زاده: دستیار نه، شفر بازیکن جدید می‌خواهد

مدیرعامل سابق استقلال که اعلام کرده برای حمایت از پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی خواهد رفت، اخیرا مصاحبه‌ای علیه وزیر ورزش انجام داد که طبق اخباری که خبرنگار ما کسب کرده باعث عصبانیت سلطانی‌فر شده است.

فرهیختگان: مدیرعامل سابق استقلال که اعلام کرده برای حمایت از پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی خواهد رفت، اخیرا مصاحبه‌ای علیه وزیر ورزش انجام داد که طبق اخباری که خبرنگار ما کسب کرده باعث عصبانیت سلطانی‌فر شده است. با این حال تاکید دارد که منظورش شخص وزیر ورزش نبوده است. گفت‌وگو با علی فتح‌الله‌زاده را در ادامه می‌خوانید.

شرایط استقلال را در این مدت چطور می‌بینید؟

شرایط تیم شفر بد نیست اما متاسفانه یک عده از بیرون درحال متشنج‌کردن جو تیم هستند. من فکر می‌کنم یک عده درحال زدن زیرآب شفر هستند تا به اهداف خود برسند.

مدتی است شایعه حضور مربی جدید در تیم بیش از گذشته شنیده می‌شود. در همین راستا است؟

در این‌باره خود شفر بهتر از هرکس دیگری می‌تواند نظر دهد. چیزی که الان خیلی مهم است اینکه استقلال درحال حاضر نیاز به بازیکن جدید دارد نه نفر جدید در کادر فنی. کار خوبی نیست که در کار سرمربی تیم دخالت شود، زیرا وی باید پاسخگوی نتایج باشد و در پایان اوست که باید تیمش را رهبری کند.

انتقاد از بازیکنان خارجی استقلال زیاد است؛ چه نظری درباره آنها دارید؟

در همان ابتدای فصل گفتم تیام را در تیم نگه دارید. آن موقع رقم ماندن وی چهار میلیارد بود اما آنها این کار را نکردند و سه بازیکن جدید گرفتند که مطمئن هستم نزدیک به ۱۰میلیارد بابت حضور آنها هزینه شده است. به نظر من فتحی هوشیار است و در نیم‌فصل قطعا عملکرد بهتری در یارگیری خواهد داشت، زیرا وی فرصت کافی را در اختیار دارد و می‌تواند نفرات خوبی را جذب کند.

دو بازیکن استقلال (چشمی و اسماعیلی) هم به خاطر مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشته شدند. با این اقدام موافقید؟

در شرایط فعلی با این کار موافق نیستم زیرا باشگاه روی این بازیکنان سرمایه‌گذاری کرده و باید از آنها استفاده کند. چیزی که من شنیدم شفر اعلام کرده آنها بی‌انضباطی کردند که این مساله مقوله‌ای جداست و شفر می‌تواند بازیکنش را تنبیه یا جریمه کند اما تیم مشکلات زیادی دارد و باید صبورتر و با تدبیر بیشتری این مشکلات حل شود.

بعد از صحبت‌هایی که علیه وزیر ورزش انجام دادید شنیدیم که از شما عصبانی شده‌اند.

به هرحال طبیعی است. وقتی مصاحبه‌ای انجام می‌شود یک عده خوشحال می‌شوند و یک عده ناراحت. اما باید بگویم منظورم شخص وزیر نبود بلکه برخی معاونان ایشان را مخاطب قرار دادم. بعضی از افراد به ایشان ذهنیت‌های غلط می‌دهند. وزیر باید در این باره بیشتر تعامل کند و اطرافش را بیشتر بشناسد. وقتی می‌گویم وزارتخانه، منظورم وزیر نیست بلکه معاونان هستند.

در مصاحبه‌ای گفته بودید قصد دارید برای حمایت از پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان به ورزشگاه بروید. این مساله باعث شده هواداران استقلال کمی ناراحت شوند.

هواداران استقلال آنقدر فهیم هستند که می‌دانند بازی ملی است و ما باید در بازی‌های ملی به یکدیگر کمک کنیم. هواداران می‌دانند وقتی من حرفی می‌زنم روی حساب و کتاب است. خیلی از هواداران زنگ زدند و بابت این کار از من تشکر کردند اما بعضی‌ها هستند که طبق معمول کارشان شانتاژکردن است. یک بار ما با تیمی عربی بازی داشتیم که هواداران پرسپولیس یک پلاکارد به ورزشگاه بردند و آن مسائل به وجود آمد. من از این کار ناراحت شدم اما الان بحث ملی است.

فکر می‌کنید با افزایش قیمت بلیت، ورزشگاه پر شود؟

بله، ‌فکر می‌کنم ورزشگاه آزادی پر خواهد شد. برای هواداران ایرانی ۱۰۰هزار نفر کم است و فکر می‌کنم دولت باید به فکر ورزشگاه ۲۰۰هزار نفری باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      یعنی دروغگویی و حسادت و کینه توزی و..... از حرفای این بابا کاملا مشهوده!!!
      خوب مردحسابی اگه حرفی میزنی پای حرفت بمون، اگه از وزیر انتقادمیکنی اونقدر مردباش که پای حرفت باشی و زود جانزنی!
      تو تاهفته پیش ازحسادت اینکه پرسپولیس به فینال آسیا رفته داشتی میترکیدی وشکست های استقلال رو به زمین و زمان نسبت میدادی حالا میخوای بری استادیوم و از پرسپولیس حمایت کنی؟ بخدا دروغ میگی، تو میخوای بری استادیوم که اگر پرسپولیس نتونست قهرمان بشه ازهمونجا نیشخندبزنی! ولی مطمئن باش ما اجازه نمیدیم به ورزشگاه بیای وحسابی از خجالت در میایم. توحتی یه تبریک ساده به پرسپولیس نگفتی حالا میخوای حمایت کنی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیس لنگی حرف نمیزنه

    • بدون نام

      فتل آدم ب کثیفی وپستی توندیدم غول بی شاخ ودم

    • بدون نام

      فتل جان تـو دیگه چرا؟؟ تو که فوتبالو خوب میشناسی..

      شفر خودش ضعیفه، بلدنیست ارنج کنه، تعویضاش اشتباهه...
      هیج سبکی در بازی کردن تیم ترسیم نکرده..

    • بدون نام

      فتل جان تـو دیگه چرا؟؟ تو که فوتبالو خوب میشناسی..

      شفر خودش ضعیفه، بلدنیست ارنج کنه، تعویضاش اشتباهه...
      هیج سبکی در بازی کردن تیم ترسیم نکرده..

    • حمید

      کجا فوتبال و می فهمه دکتر تقلبی فقط رانت خواری و بلده نه فوتبال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج