۷۹۳۶۰۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

«داستان اسباب‌بازی ۴» فیلمی تاریخی می‌شود

تام هنکس، بازیگر مشهور هالیوود به تاریخی بودن سری بعدی انیمیشن سینمایی «داستان اسباب‌بازی ۴» اشاره کرد.

سینماخبر: استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار که تحت حمایت کمپانی بزرگ و مشهور دنیای انیمیشن و فیلمسازی، دیزنی فعالیت می‌کند به خاطر داستان‌های پر احساس و تأثیرگذار خود مشهور است. خبر رسیده است که این کمپانی سال بعد میلادی قصد دارد یکی از تأثیرگذارترین داستان‌های خود، انیمیشن «داستان اسباب‌بازی» را ادامه دهد.

«داستان اسباب‌بازی ۴» فیلمی تاریخی می‌شود

تام هنکس، بازیگر مشهور هالیوودی که روی شخصیت «وودی» در این سری انیمیشن سینمایی صحبت می‌کند، به تازگی درباره احساساتی که در روزهای آخر این پروژه داشته، صحبت کرده است. تام هنکس با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی اعلام کرده است که وی از خواندن دیالوگ‌های پایانی این فیلم انیمیشنی شگفت‌زده شده است.

تام هنکس در این مصاحبه تلویزیونی گفت: این اولین بار بود که پایان این فیلم را ضبط می‌کردیم. داستان اسباب‌بازی 4 یک پایان تأثیرگذار خواهد داشت. برای ضبط دیالوگ‌های این انیمیشن ما وارد یک اتاق می‌شویم که همه سازندگان فیلم بیرون از آن قرار دارند و گویندگان را زیر نظر می‌گیرند.

وقتی که من می‌خواستم دیالوگ‌های پایانی وودی را بگویم، پشت خود را به سمت آن‌ها کردم چون می‌خواستم که آن‌ها را نبینم و تظاهر کنم که آن‌ها هم مرا نمی‌بینند. وقتی که متوجه شدم آن‌ها چه کاری را طراحی کرده‌اند، فهمیدم که این لحظه‌ای در تاریخ است.

وی همچنین اشاره کرده است که افرادی که در پیکسار کار می‌کنند، نابغه هستند. آن‌ها به فکر پیشرفت و تن فیلم هستند که در گذر زمان، رشد می‌کند. وی در این باره گفته است دامنه احساسی این فیلم انیمیشنی بیشتر و بیشتر از قبل عمیق و اثرگذار شده است.

«داستان اسباب‌بازی 3»، سری اخیر این فیلم انیمیشنی در سال 2010 ساخته و پخش شد و این مسئله بیانگر این است که افراد زیادی منتظر پخش ادامه آن هستند تا متوجه شوند که چه بر سر عروسک‌های اندی آمده است.

تیم آلن، دیگر صداپیشه این فیلم سینمایی هم در مصاحبه خود اعلام کرده است که فیلم سینمایی انیمیشنی «داستان اسباب‌بازی 4» یک پروژه بزرگ، بامزه و احساسی است و آخرین صحنه‌های آن انسان را شگفت‌زده می‌کند. سازندگان این فیلم شخصیت‌هایی را درست کرده‌اند که هرکدام حرف زیادی برای گفتن دارند و تأثیر به سزایی در افراد می‌گذارند.

گفتنی است، داستان اسباب‌بازی 4 قرار است در ژوئن سال 2019 رو پرده‌های سینما برود. جاش کولی و جوناس ریورا کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند. جاش کولی انیمیشن «Inside Out» و ریورا انیمیشن «Coco» را در کرانامه خود دارند که هر دوی آن‌ها با این انیمیشن‌ها برنده اسکار شده‌اند. در ابتدا، قرار بود جان لَسِتِر این پروژه نوشته شده توسط رشیده جونز و ویل مک کورمک را کارگردانی کند که بنا به دلایلی از این پروژه در سال 2017 کنار رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج