جاباما
۷۹۳۶۷۵
۵۰۴۱
۵۰۴۱
پ

نظافت راه پله و مشاعات + قیمت

برای نظافت راه پله و مشاعات سراغ شرکت‌های خدماتی با سابقه و مجوزدار بروید. این شرکت‌ها علاوه بر قابل اعتماد بودن و کیفیت قابل قبول نظافت راه پله و مشاعات، این قابلیت را دارند تا در هر زمانی نیروی نظافتی مرد یا زن برای نظافت راه پله و مشاعات ساختمان شما ارسال کنند.

برترین‌ها: در روزگاری که ما زندگی می‌کنیم چه به دلیل افزایش آپارتمان نشینی و بیشتر شدن ارتفاع ساختمان‌ها چه به دلیل مشغله زیاد افراد، کمتر پیش می‌آید خود خانواده‌ها وظیفه نظافت ساختمان را بر عهده بگیرند. شاید دلیل دیگر این امر گسترش شرکت‌ها و موسسات ارائه دهنده خدمات نظافتی باشد. نکته‌ای که در این بین نباید نادیده گرفته شود، نظافت راه پله و مشاعات است. فرقی نمی‌کند موضوع بحث ما یک ساختمان مسکونی باشد یا بنایی با واحد‌های تجاری و اداری. در هر صورت اولین چیزی که به محض ورود نظر را جلب می‌کند نظافت راه پله و مشاعات است.

نظافت راه پله و مشاعات در واحد‌های تجاری و اداری عموما به موسسات خدماتی سپرده می‌شود. در مورد ساختمان‌های مسکونی هم شاید در صورت کوچک بودن ساختمان (برای مثال ساختمانی ۲ طبقه با ۴ واحد) بتوان انتظار داشت وظیفه نظافت راه پله و مشاعات را خود خانواده‌ها بر عهده بگیرند و به صورت نوبتی این کار را انجام دهند، اما در مورد ساختمان‌های مسکونی با تعداد واحد زیاد، وظیفه نظافت راه پله و مشاعات به موسسات و شرکت‌های خدماتی سپرده می‌شود.

نظافت راه پله و مشاعات + قیمت

زمانی که از یک موسسه خدماتی درخواست خدمات نظافت راه پله و مشاعات می‌کنید در واقع این خدمات شامل شستشوی راه پله‌ها و راهروها، نظافت نرده‌ها، خالی کردن زباله‌های حیاط و مشاعات، نظافت آسانسور، تمیزکردن پنجره‌های نورگیر، پاگرد‌ها و نظافت پارکینگ می‌شود. همچنین در نظر داشته باشید که در صورت درخواست شما و یا در مواقعی مثل نظافت‌های سالیانه و یا خانه تکانی ساختمان، نظافت دیوار‌ها در صورتی که قابل شستشو باشند می‌تواند به نظافت راه پله و مشاعات اضافه شود.

نکته‌های مهم نظافت راه پله و مشاعات

  • حتما در خاطرتان باشد برای نظافت راه پله و مشاعات سراغ شرکت‌های خدماتی با سابقه و مجوزدار بروید. این شرکت‌ها علاوه بر قابل اعتماد بودن و کیفیت قابل قبول نظافت راه پله و مشاعات، این قابلیت را دارند تا در هر زمانی نیروی نظافتی مرد یا زن برای نظافت راه پله و مشاعات ساختمان شما ارسال کنند.
  • برای نظافت راه پله و مشاعات باید سطل، جارو، تی دسته دار، دستمال، شوینده، شیشه پاک کن و روزنامه را در اختیار کارگر خدماتی قرار دهید. تعرفه قیمت نظافت راه پله ومشاعات شامل این موارد نمی‌شود.
  • ترتیب نظافت راه پله و مشاعات عموما توسط خود کارگر تعیین می‌شود، اما به طور معمول با جارو زدن راه پله‌ها از طبقات بالا به پایین شروع می‌شود. نظافت راه پله و مشاعات سپس با جارو زدن پارکینگ و حیاط ادامه پیدا می‌کند و دقت کنید که تی کشیدن و دستمال کشیدن پله‌ها و نرده‌های ساختمان همگی از طبقات بالایی شروع می‌شود. برای شستشوی پله‌ها از سطل و دستمال خیس استفاده شده ودر آخرین مرحله از نظافت راه پله و مشاعات باید همه راه پله خشک شود تا آثار آب باقی نماند.
  • تمیز کردن نرده‌های راه پله هم بخشی از نظافت راه پله و مشاعات است و کارگر نظافتی وظیفه دارد نرده‌ها را هم تمیز کند.
  • بخش مهمی از پاکیزه به نظر آمدن ساختمان به خاطر شیشه هاست. فراموش نکنید وقتی برای نظافت راه پله و مشاعات درخواست کارگر نموده اید، او وظیفه دارد شیشه‌ها را هم از داخل و هم از خارج تمیز کند.
  • در نظافت راه پله و مشاعات برای تمیز کردن تجهیزات برقی (دوربین‌های مدار بسته، در‌های ریموت دار و دربازکن‌های چشمی)، نیروی خدماتی باید توجه بیشتری به خرج دهد.

نظافت راه پله و مشاعات چقدر هزینه دارد؟

مانند تمام خدمات خانگی، هزینه نظافت راه پله و مشاعات هم به موارد گوناگونی بستگی دارد. اگر به هر دلیلی مایلید وظیفه انجام نظافت راه پله و مشاعات را نیروی خدماتی خانم انجام دهد باید در نظر داشته باشید به خاطر کمتر بودن تعداد خانم ها، هزینه انجام نظافت راه پله و مشاعات افزایش می‌یابد.

نظافت راه پله و مشاعات + قیمت

احتمالا مهم‌ترین عامل در احتساب هزینه نظافت راه پله و مشاعات، حجم کار است. حال ممکن است برخی شرکت‌های خدماتی هزینه نظافت راه پله و مشاعات را بر اساس زمان انجام کار در نظر بگیرند یا بر اساس تعداد طبقه ها.

برآورد هزینه نظافت راه پله و مشاعات بر اساس ساعت کار

با توجه به قیمت‌های موجود در بازار برای نظافت راه پله و مشاعات، برای ۴ ساعت کار نیروی مرد می‌توان انتظار هزینه ۵۰ هزار تومانی را داشت. البته باید در نظر داشته باشید که عموما نظافت راه پله و مشاعات بیش از ۴ ساعت زمان می‌برد و تمیز کردن کابین آسانسور و یا انتقال زباله‌های ساختمانی به خارج از ساختمان، به هزینه ابتدایی نظافت راه پله و مشاعات می‌افزاید.

برآورد هزینه نظافت راه پله و مشاعات بر اساس تعداد طبقه

بر اساس قیمت‌های موجود هزینه نظافت راه پله و مشاعات یک ساختمان ۴ طبقه حدود ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود و به ازای اضافه شدن هر طبقه مبلغ ۱۰ هزار تومان به هزینه پایه افزوده می‌شود. در نظر داشته باشید که برای نظافت پشت بام و یا کابین آسانسور هزینه اولیه افزایش می‌یابد.

فراموش نکنید برای نظافت راه پله و مشاعات حتما سراغ موسسات خدماتی مجوز دار و قانونی بروید.

فراموش نکنید بر طبق اساسنامه این شرکت‌ها شما به عنوان مشتری حق دارید اگر به هر دلیلی (حرفه‌ای یا اخلاقی) از نیروی فرستاده شده رضایت نداشتید با شرکت تماس بگیرید و درخواست تعویض نیرو کنید.

فراموش نکنید اگر در حین نظافت راه پله و مشاعات آسیبی به وسایل موجود در راه پله (گلدان، جا کفشی و ...) ویا بخشی از تجهیزات ساختمان وارد آمد باید با شرکت فوق تماس گرفته و خسارت وارده را اطلاع دهید و شرکت خدماتی وظیفه دارد بر طبق اساسنامه در جهت رفع خسارت بکوشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج