۷۹۳۸۵۸
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

وزارت ورزش از استقلال غافل است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: مشکلات استقلال بیشتر از آن‌چیزی است که در یک مصاحبه بتوان بیان کرد. ای کاش پیش از هر چیز مشکلات عدیده مالی این باشگاه حل شود.

خبرگزاری مهر: گودرز حبیبی اظهار داشت: تیمی که الان به نام استقلال درست شده در حد این باشگاه بزرگ نیست. مشخص نیست با این تیم چه کرده اند که به این حال و روز افتاده است. با این روند به سختی بتوان آینده روشنی برای این تیم در یکی دو سال پیش رو هم پیش بینی کرد.

وی افزود: متاسفانه وزارت ورزش هم این روزها از استقلال غافل است و توجه لازم را به این تیم نمی کند. از سوی دیگر چک های حامیان مالی هم وصول نمی شود تا مشکلات مالی این تیم به اوج خودش برسد.

حبیبی در پاسخ به این سئوال که اگر باشگاه اینقدر مشکل دارد چرا مدیران باشگاه آن را بیان نمی کنند و حتی از وزارت ورزش تشکر هم می کنند بیان داشت: این کاملا طبیعی است چون این مدیران از سوی خود وزارتخانه منصوب شده اند و برای آن که در سمت خود بمانند باید از آن تعریف کنند. اما واقعیت این است که حساب های باشگاه خالی است و این تیم حتی برای یک سفر معمولی هم مشکل مالی دارد.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: البته از حق نگذریم آقای فتحی تلاش زیادی می کنند تا از منابع مختلف مشکلات مالی باشگاه را حل کند. اما ایشان هم یک ظرفیت خاصی برای این منظور دارد و باید وزارت ورزش و حامیان مالی دست به کار شوند. در غیر این صورت آنها نمی‌توانند در نیم فصل با خرید بازیکنان جدید نقاط ضعف تیم را ترمیم کنند.

وی در خاتمه اظهار داشت: لغو شدن بازی با پدیده کاملا به سود استقلال است چون با این شرایط قطعا در آن بازی هم پیروز نمی‌شدند و شرایط از این هم بحرانی تر می شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی.

      چراحرف مفت میزنی وزارت ورزش که بیشترازپرسپولیس به کیسه رسیده اون 50میلیاردفصل نقل وانتالات.این 500هزاریوروی چندروزپیش.مگه برای پرسپولیس بیشترازین کمک کرده.تیمتون داغونه نندازگردن وزارت ورزش. درموردبازی باپدیده حرفت درسته.کیسه ازترسش بهونه ی زمین بازی روعلم کردگرچه بازم به پدیده میبازه چون نه بازیکن درست وحسابی داره نهمربی کاربلد.نتایج پارسال کیسه مال منصوریان بودنه این کفتربازکه فقط خوب سوت میزنه.

    • بدون نام

      آقای حبیبی مگه وزارت ورزش دست وپای استقلال رو گرفته نتونن بازی کنن؟یا وزارت ورزش ۳نصف شب قرارداد می بست بابا یه خرده فکر کنید بعد حرف بزنید شما مثلأ پیشکسوتید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه یکم فهم ودرک بدنیست.قرارنیست وزیر برای استقلال گل بزنه یا...همون قراردادهای نیمه شبی وهمون قراردادهای بدون پشتوانه وفراری دادن بهترینهای استقلال وجذب چارتا بازیکن مصدوم وبی کیفیت خارجی وبعدش استعفای بدون منطق دربدترین موقع ماموریت وزیر به امثال افتخاری بود که انجام شد حالا دیگه نه قیمت دلار مهم بود ونه بدهی .صداوسیماهم همین رومیخواست. تا مدیران استقلال ازجنس استقلال نباشند همه چیز تقصیر وزیره...

    • ر م

      از وزارت ورزش چی میخواین .دقیقا اعلام کنید کیسه کشااااا.بازیکن مربی سرمربی چی میخواین .شما که همه چی دارید بی عرضه ها

    • کامبیز

      فعلا نورچشمی شان تیم حکومتی(دولتی است) خدا به موقعه به زمینشون می زنه انشاالله!

    • بدون نام

      هوچی گری مرام کیسه کشا است. بزرگ و کوچک هم نداره.

    • مهدی داداشپور

      وزارت ورزش نگو وزارت لنگ بگو

    • بدون نام

      لعنت بر وزارت ورزشی که استقلال رو به این روز انداخت

    • بدون نام

      آقای وزیر شما و پسرت سزای کاری رو که با استقلال و طرفدارن میلیونیش کردین رو به زودی خواهید داد

    • н⒧✔∀

      خیلی

    • بدون نام

      وزارت ورزش نه وزارت لنگ باید بگی اصلا استقلال رو نمیشناسن

    • علی اکبر

      سلام، خوب بهانه‌ای پیدا کردید، ۴ نفر رفت 11 نفر جذب کردید دیگه بهانه چی میگیرید؟

    • مهدی

      واقعا من نمیدونم فدراسیون باید دیگه چکار کند که انگ غفلت از استقلال را بهش نزنن ،چندین میلیارد را بر باد دادید برای بازیکن خریدن ،جابجایی ولغو بازیها را هم براتون انجام میدن وخیلی مسایل دیگه که ما بی خبریم ازش ولی بدبخت پرسپولیس که بازیکنی نخریده چهار تا از ستاره ها هم که رفته پرواز این تیم به ژاپن هم نابود کرد تیم را شک نکنید اگر استقلال بود چارتر میگرفتند واقعا که این استقلالیا چه رویی دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه چقدرهوچیگری پرسپولیس خودش نخواست چارتر بگیره تازه استقلال با اف سی سئول همینطوری رفت بازیهاش هم لغو نشد والان 4تا بازی عقب افتاده داره درحالیکه استقلال با دوتابازی باشرق اسیا وتمرینات تیم ملی فقط دوتا بازیش عقب افتاد محرومیت لونگ هم دست فدراسیون نبود واونها هرچی درتوان داشتن برای لونگیهای خلافکار انجام دادن حتی درسطح وزیر و رییس جمهور

    • بدون نام

      بازی با صدر نشین لیگ رو براتون عقب اتداختن تا با شرایط جدید کم کم وضعیتتون بهتر بشه بعد از اونهنه تزریق دلار دولتی وووو دیگه جقدر حمایت؟

    • بدون نام

      آقای گوزز. در. حبیبی. وزارت ورزش وزیرورزش سازمان تربیت بدنی وِ.......ببان برااستقلال گل بزنند وقتی پول مفت به گرو تبریزی قائدی صیاد منش غفور ی وووووو میدین اگر پول بدن شفر میره برادر گرو پسرعموی گرو. وامثال اینهارو میاره اون موقع که چک میکشید قیمت بازیکن ها رو الکی بالا میبرین واستعدادهارو هدر میدین پدر تیمهای دیگر و درمیارید فکر این روزها رو میکردید .....توحبیبی هستی وآقای حسن حبیبی هم حبیبی توکجا حسن آقا کجا البته تو همون گوزز در هستی

    • اژدرافکن های سرخ

      گودرز حبیبی یادت باشه پروین تاج سرته

    • بدون نام

      چقد شما پرو هستی ،همین

    • بدون نام

      چرا هیچ نظریو چاپ نکردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج