۷۹۳۸۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیکفر: قلعه‌نویی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد

منوچهر نیکفر عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان می گوید، با امیرقلعه نویی صحبت کرده و او به کارش با تمام قدرت ادامه می دهد.

ورزش سه: تغییراتی که در راس هئیت مدیره باشگاه سپاهان ایجاد شد، سبب شد تا امروز اخباری در مورد احتمال کناره گیری امیرقلعه نویی از هدایت سپاهان پس از دیدار برابر سایپا شنیده شود.

منوچهر نیکفر عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان در گفتگو با ورزش سه در مورد احتمال کناره گیری امیرقلعه نویی تاکید کرد: به هواداران اطمینان می دهم با حمایت آقای عظیمیان (مدیریت مجموعه شرکت فولاد مبارکه سپاهان) این حواشی جمع شود.

وی در مورد اضافه شدن حسین کفعمی به هیئت مدیره باشگاه توضیح داد: ببینید این طوری نیست؛ آقای کفعمی هم یک چهره ورزشی است و سوابق بسیار خوبی دارد. این حواشی نباید وارد تیم شود. همین حالا هم من کنار آقای قلعه نویی هستم؛ با ایشان صحبت کردیم و مشکلی نیست و با حمایت همه جانبه ای که از ایشان می شود، با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان تصریح کرد: سپاهان یک باشگاه بزرگ است و به شخص وابسته نیست؛ سپاهان یک باشگاه بزرگ است که سیستماتیک عمل می کند و قائم به فرد خاصی نیست و سیستم تصمیم می گیرد. خوشبختانه آقای تابش هم کارش را بلد است و با حمایتی که وجود دارد، ان شاالله با قدرت ادامه می دهیم.

نیکفر حرف هایش را اینگونه ادامه داد: ما اعضای هیئت مدیره تیمی ۴،۵ نفره هستیم که به صورت تیمی کار می کنیم. هیئت مدیره کار سیاست گذاری می کند و آقای تابش فعالیت های اجرایی باشگاه را پیش می برد. خواهش می کنم تمرکز را روی یک شخص نگذارید و این طور نیست که روی یک شخص تمرکز داشته باشیم. سپاهان کار سیستمی می کند و در نهایت هم این سپاهان برای همیشه ماندگار خواهد بود.

سپاهان روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان از سایپا میزبانی خواهد کرد و قطعا یکی از سوالات کنفرانس خبری سرمربی سپاهان در روز پنج شنبه پیرامون این موضوع خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج