۷۹۳۹۰۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

الگو برداری پرسپولیس از کاوازاکی و یوکوهاما

 بردن کاشیما با اختلاف بیشتر از دو گل، ماموریتی است که این فصل دو تیم ژاپنی موفق به انجامش شده‌اند.

وبسایت نود: گل دوم کاشیما در بازی رفت به پرسپولیس، کار تیم برانکو در تهران را سخت کرد. آن‌ها باید در آزادی دو گل به کاشیما بزنند و هیچ گلی نخورند، یا با اختلاف سه گل و بیشتر کاشیما را شکست دهند و کار را تمام کنند. اتفاقی که این فصل برای کاشیما، بی‌سابقه نبوده است.

کاشیما این فصل در جی لیگ ژاپن، ۱۰ بازی از ۳۲ بازی فصل را باخته که از این ۱۰ باخت، دو بار باخت‌هایش با اختلاف بیشتر از دو گل بوده‌اند. هفته نهم جی لیگ، کاشیما با نتیجه سنگین ۴-۱ در خانه کاوازاکی فرونتال شکست خورد.

دو هفته بعد که آن‌ها دوباره در خانه حریف به میدان رفتند، این بار ۳-۰ به یوکوهاما مارینوس باختند. نکته مشترک هر دو بازی، گل خوردن کاشیما در دقایق ابتدایی بود. موضوعی که این تیم را کاملا دچار مشکل کرد و باعث شد با نتایجی سنگین در خانه حریف شکست بخورند. کاوازاکی فرونتال در دقیقه ۵ و یوکوهاما مارینوس در دقیقه ۷ گل اول‌شان به کاشیما را زدند.

البته مشکل بزرگ پرسپولیس هم، نقطه قوت کاشیماست. کاشیما این فصل فقط در دو باخت از ۱۰ باختش نتوانسته گل بزند. کاشیما خط آمار دفاعی خوبی ندارد و ششمین خط دفاع ژاپن است اما در حمله، فقط کاوازاکی صدرنشین بیشتر از آن‌ها گل زده است.

کاشیما علاوه بر دو بازی که با اختلاف سه گل به حریفانش باخت، سه باخت هم با اختلاف ۲ گل داشت. باخت‌هایی که همگی با گلزنی کاشیما همراه بودند و نتایجی هستند که نمی‌تواند پرسپولیس را به قهرمانی لیگ قهرمانان برساند.

با این شرایط، به نظر می‌رسد زدن دو گل و نخوردن هیچ گلی از کاشیما در تهران، کار بسیار سختی باشد. اما اگر پرسپولیس در دقایق ابتدایی حریف را تحت فشار بگذارد، با نمایشی انتحاری می‌تواند شانس خوبی برای بزرگترین بازگشت این فصل لیگ قهرمانان داشته باشد. معجزه‌ای که فقط، از یک تیم معجزه‌گر برمی‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیک محمدی

      پرسپولیس تا همین جا هم کاری کرده کارستان باز هم از اون کارها میکند ما نایب قهرمانی پرسپولیس رو با این بضاعت کمتر و شاید هم بیشتر از قهرمانی میدانیم

    • بدون نام

      پرسپولیس میتونه و گلباران میکنه حریف رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج