۷۹۳۹۷۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

هراس ژاپنی‌ها از جت لگ و ارتفاع بالای آزادی

رسانه های ژاپنی نوشته اند که بازی در ورزشگاه آزادی و شهر تهران باتوجه به ارتفاع زیاد نسبت به دریا و همچنین اختلاف زمانی تا ژاپن، کار کاشیما را بسیار سخت خواهد کرد.

ورزش سه: کاشیما آنتلرز موفق شد با نتیجه ۳-۲ کاشیوا ریسول را شکست دهد. این نتیجه در حالی رقم خورد که گو ایوا سرمربی این تیم ۱۱ بازیکن فینال را در ترکیب اصلی قرار نداده بود تا برای بازی برگشت آماده و مهیا باشند.

فوتبال چنل در گزارشی به دلیل نیمکت نشینی بازیکنان اصلی تیم کاشیما آنتلرز پرداخته و در آن از هراس ژاپنی ها نسبت به بازی در ورزشگاه آزادی پرداخته است. در این گزارش آمده که نیمکت نشینان تیم کاشیما که اکثرشان را بازیکنان نام آشنا تشکیل می دادند، پس از هر گل به شدت شادی می کردند و گویی خودشان در زمین حضور داشتند.

اما مسئله مهم این است که چرا گو ایوا از تیم ذخیره اش در این بازی استفاده کرد؟ شاید اگر یک بازی عادی قرار بود روز شنبه برگزار شود، چنین تصمیمی گرفته نمی شد اما کاشیمایی ها اکنون باید به تهران بروند و آنجا مقابل پرسپولیس تهران قرار بگیرند. باتوجه به ارتفاع بالای این شهر نسبت به دریا، بازیکنان کاشیما کار سختی را خواهند داشت چرا که آن ها اغلب در ارتفاع نزدیک به صفر بازی کرده اند و حالا بدون شک دچار مشکل خواهند شد.

همچنین پرواز ۱۱ ساعته تا ایران و اختلاف زمانی ۵ ساعته بحران جت لگ را به وجود می آورد که امکان دارد باعث خستگی بازیکنان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ر.ا

      هرچی باشه ازلنگ قویتره

    • mamal.taji

      هراس چی.حداقل بازیشون لغو نشد.فقط بلدین الکی جو بدین.اینا تیم دومشون بودرفتن بازی کردن.شما چتونه بازی نمایندتونو لغو کردین.این هراس نیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج