جاباما
۷۹۳۹۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توقف بارسلونا در میلان و انتقام اتلتیکو

بارسلونا با تساوی در زمین اینتر صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تعویق انداخت و دورتموند مغلوب اتلتیکومادرید شد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه شب اول از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال بارسلونا با تساوی یک - یک در خانه اینتر صعودش را به تعویق انداخت.

در این بازی گروه دوم، مالکوم در دقیقه ۸۳ برتری بارسلونا را رقم زد، اما ایکاردی در دقیقه ۸۷ بازی را به تساوی کشاند. در دیگر بازی این گروه تاتنهام ۲ بر یک آیندهوون را برد. لوک دی‌یانگ در دقیقه دو برای آیندهوون گل زد، اما هری کین با گلزنی در دقایق ۷۸ و ۸۹ برتری تاتنهام را رقم زد.

براساس این گزارش، در جدول گروه دوم، پس از بارسلونای ۱۰ امتیازی، اینتر هفت امتیازی بالاتر از تاتنهام چهار و آیندهوون یک امتیازی شانس زیادی برای صعود دارد.

اتلتیکومادرید نیز در گروه اول و در خانه‌اش ۲ بر صفر میهمان خود دورتموند را برد و شکست بازی رفت را جبران کرد. سائول در دقیقه ۳۳ و گریزمان در دقیقه ۸۰ برای میزبان گل زدند. در جدول این گروه، دورتموند و اتلتیکوی ۹ امتیازی اول و دوم هستند و بروژ چهار امتیازی کماکان شانس صعود دارد. موناکو بختی برای صعود ندارد.

سه‌شنبه همچنین در گروه سوم مسابقات ناپولی و پاری‌سن‌ژرمن به تساوی یک - یک رسیدند. برنات در دقیقه ۴۷ برای پاریسی‌ها و اینسینیه در دقیقه ۶۲ از روی نقطه پنالتی برای ناپولی گل زدند. در جدول این گروه، ناپولی و لیورپول شش امتیازی بالاتر از پاری‌سن‌ژرمن پنج و ستاره سرخ چهار امتیازی قرار دارند.

در گروه چهارم نیز پورتو در خانه ۴ بر یک لوکوموتیو مسکو را برد. هررا در دقیقه ۲، مارگا در دقیقه ۴۳، کورونا در دقیقه ۶۷ و اوتایو در دقیقه ۳+۹۰ برای پورتو و فارفان در دقیقه ۵۹ برای تیم روسی گل زدند. شالکه هم در خانه‌اش ۲ بر صفر گالاتاسرای را برد. بورگاشتالر در دقیقه ۴ و اوث در دقیقه ۵۷ برای شالکه گل زدند. در جدول این گروه پورتوی ۱۰ و شالکه هشت امتیازی بالاتر از گالاتاسرای چهار امتیازی شانس صعود دارند و زسکا مسکوی بدون امتیاز حذف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج