۷۹۴۰۹۶
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

کاشیما از الدحیل و السد قوی‌تر نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاشیما آنتلرز قطعا از رقیبانی مانند الدحیل و السد قطر سخت تر نیست و پرسپولیس می تواند با فشار روی حریف نتیجه بازی رفت را در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برگرداند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاشیما آنتلرز قطعا از رقیبانی مانند الدحیل و السد قطر سخت تر نیست و پرسپولیس می تواند با فشار روی حریف نتیجه بازی رفت را در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برگرداند.

محمود کلهر با تاکید بر اینکه پرسپولیس باید در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، بازی منطقی را در دستور کار خود قرار دهد، گفت: بازی با توجه به نتیجه بازی رفت سخت است اما حریف ژاپنی تیمی نیست که بتواند مقابل حملات پرسپولیس دوام بیاورد.

دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه ۱۲ آبان ماه در ژاپن بین تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار شد و سرخپوشان نتیجه را ۲ بر صفر واگذار کردند. دیدار برگشت دو تیم روز شنبه ۱۹ آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کاشیما قطعا از رقیبانی مانند الدحیل و السد سخت تر نیست، افزود: حریف پرسپولیس نشان داد روی دفاع مشکل دارد و ما می توانیم با حملات منطقی حریف را شکست دهیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به نظر من در بازی رفت بهتر بود شجاع خلیل زاده در دفاع میانی بیشتر کمک می کرد و سیامک نعمتی در دفاع راست بازی می کرد، چرا که اگر شجاع در عمق دفاع بود ما آن گل ها را نمی خوردیم و با تمرکز بیشتری به استقبال بازی برگشت می‌رفتیم.

کلهر در پایان گفت: پرسپولیس می تواند با کمک هواداران اجازه خروج جام قهرمانی از ورزشگاه آزادی را ندهد. مطمئنا پرسپولیس می تواند به برتری برسد و قهرمانی آسیا با برانکو را تجربه کنیم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس در این فصل مشکلات زیادی داشته اما بازیکنان با کیفیت اجازه ندادند کمبودی در تیم حس شود و الان همه منتظر قهرمانی در آسیا هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      فرق میکنه همیشه اکثر بازی ها ما با تیمهای شرق آسیا به مشکل میخوریم امیدوارم ایندفعه یه کاری کنن که نتیجه بگیریم و قهرمان بشیم

    • آبی تر از آبی

      عزیزم تیمی که تو کره سه گل میزنه تیم ضعیفی نیست. شما لیگ ایران را نبین که دست و پای تیمهای دیگه را می بندن و با داوری به جونشون می افتید

    • عزیز

      این نظر فقط واسه روحیه دادنه و علمی نیست چون کاشیما از همشون تیم تره

    • عزیزیان

      حرف الکیه

    • لنگ فروش

      اگه از السد و الدحیل قویتر نیست چطور به فینال رسیده و‌چطور مقابل پرسپولیس تو امر گلزنی و دفاع موفق بوده؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج