جاباما
۷۹۴۰۹۸
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

روشن: شفر تنها مقصر نتایج استقلال است

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: وینفرد شفر به عنوان سرمربی تنها مقصر نتایج ضعیف استقلال است و باید پاسخگوی هواداران باشد.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: وینفرد شفر به عنوان سرمربی تنها مقصر نتایج ضعیف استقلال است و باید پاسخگوی هواداران باشد.

حسن روشن در خصوص وضعیت بحرانی استقلال اظهار داشت: این تیم از آغاز فصل خوب بسته نشد و تنها مقصر این مساله شفر به عنوان سرمربی است.

وی ادامه داد: شفر باید به تنهایی مسئولیت این نتایج ضعیف را برعهده بگیرد. زمانی که مدیران گذشته این بازیکنان را جذب می کردند شفر یا نباید آنها را می پذیرفت یا اگر پذیرفت باید امروز پاسخگوی عملکرد ضعیف آنها باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برخی از بازیکنان جدید آنقدر بی کیفیت هستند که سرمربی تیم ترجیح می دهد با ترکیبی جوان به مصاف حریفان برود. ساختن این تیم جوان هم به زمان زیادی نیاز دارد و قطعا هواداران استقلال تحمل آن را نخواهند داشت.

وی در خصوص اینکه آیا اخراج شفر در این شرایط تصمیم درستی محسوب می شود؟، اظهار داشت: اخراج او در شرایط فعلی بدترین تصمیم ممکن است. او باید بماند و به خاطر تیمی که ساخته جواب هواداران را بدهد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: شفر فصل گذشته با استفاده از زحمات دیگران و بازیکنان خوبی که داشت توانست نتایج قابل قبولی کسب کند اما امسال که قرار بود با سلیقه خودش تیم را ببندد کاملا ناموفق عمل کرده است.

وی در رابطه با اعتراض هواداران استقلال به عملکرد این تیم اظهار داشت: این حق طبیعی هواداران است و دلیل ندارد آنها چنین تیمی را تحمل کنند.

روشن خاطرنشان کرد: در خصوص مدیریت باشگاه استقلال هم باید بگویم آنها کار بسیار دشواری در پیش خواهند داشت و امیدوارم بتوانند با استفاده از کمیته فنی به این تیم کمک کنند.

وی در مورد اخراج موقت فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی ۲ بازیکن استقلال از تیم گفت: این تصمیم حق سرمربی تیم است اما برای اظهارنظر در مورد دلایل آن به زمان نیاز داریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص دلایل افت شدید آبی پوشان در فصل جدید لیگ برتر گفت: بزرگترین مشکل استقلال نداشتن بزرگتر است و این مساله هر روز برای آنها دردسرساز می شود.

وی با اشاره به کیفیت بازیکنان خارجی استقلال ادامه داد: بازیکنان جذب شده به شدت بی کیفیت هستند. به طور مثال الحاجی گرو تنها از نظر رنگ پوست به تیام شباهت دارد. این در حالی است که شفر و مسئولان باشگاه، این بازیکن را بهتر از تیام می دانستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehrdadm

      انقد ازین حسن روشن بدم میاد.امثال روشن و پنجعلی میناوند.....عوضین.خودشون هیچ نیشتن تو مربی گری فقط زر میزنن.فک کردن چون بازیکن خوبی بودن مربی گری بلد.منتظر تقی به توقی بخور انتقاد کنن.حال اگه یوقت خوب کار کنه تیم معلوم نی کجان.اینا فقط باید لال شن و بشینن با نوه هاشون یه قل دو قل و انگری بردس بازی کنن

    • بدون نام

      روشن! لطفا خاموش!

    • بدون نام

      این روشن فقط زر زیادی میزنه دشمن اصلی استقلال هستش هیچ طرفداری دوسش نداره پس خفه شو حرف نزن

    • بدون نام

      این روشن خیلی چرت و پرت میگه بگو عمو تو و مدیریت استقلال مقصرید چرا گردن شفر میندازید؟عجب ادم پر رو و بی خودیه بگو چرا بازیکنهای فصل قبلتون و حفظ نکردید؟واسه پول تیم و شما ها خراب کردید یه تیم بدون بازیکن تحویل این بنده خدا دادید مگه شفر جادوگره..

    • بدون نام

      خاک عاام بر سرت کنند کیسه کش پیر خرفت.چقدر حرف میزنید ووراجی میکنید.خجالت بکش وکمتر روحیه زرفداران کیسه را خراب کن.کاش تیم را بدهند دست تو تا ما ببینیم که چه غلطی میکنید.باید کسی ایراد بگیرد که خودش از همه سرتر باشد.نه اینکه فقط حرف مفت بزند.شما به عنوان کسی که ایراد. میگیرید خوب راهکار بدهید که کیسه از. این وضعیت بغرنج دربیاد.انشاء الله سال دیگر قهرمان لیگ یک میشید.

    • ابوذر مهدور

      یک نفر اگر تو استقلال حرف حساب بزنه حسن روشنه و تو مدیر عاملها مهندس واعظ آ آشتیانی که متاسفانه نمی زارن در ورزش کار کنند با درود به روان پاک ناصر حجازی و منصور پورحیدری (یک پرسپولیسی اصیل)

    • بدون نام

      میادوق وق میکنه جلو خونه ت بپا اقای روشن

    • بدون نام

      دقیقا

    • رضا

      آقای روشن عزیز،از وقتی که فضای مجازی اومده و من خبرهای استقلال را بعنوان یک طرفدار پیگیری میکنم شما همیشه معترض بودید.یکبار حمایت نکردید.ضمن احترام برای شما به نظرم اگر آقای شفر حمایت شود و تیم را به یکباره از بازیکنان کلیدی خالی نکنند بهترین مربی هست.آقای شفر باید بماند و استقلال را بسازد البته با حمایت مسئولین استقلال و تقویت تیم.لطفا مثل آقای پروین به تیم روحیه دهید و ظرفیتتان را بالا ببرید.از شما و دیگر پیشکسوتان انتظارات بیشتری هست.لطفا این پیامها را به گوش آقای روشن برسانید.

    • پرسپولیسیم

      شوفرررررر و پشمی خخخخخ

    • آبی آسمونی

      به جای انتقاد راهکار بده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج