۷۹۴۱۴۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ناچو: دست از سر وینیسیوس بردارید

رئال مادرید که پس از کسب دو پیروزی متوالی از لحاظ روحی توانسته وضعیت بهتری پیدا کند امشب در زمین ویکتوریا به میدان خواهد رفت.

ورزش سه: رئال مادرید که پس از کسب دو پیروزی متوالی از لحاظ روحی توانسته وضعیت بهتری پیدا کند امشب در زمین ویکتوریا به میدان خواهد رفت.

رئال با سرمربی جدید خود سولاری که البته فعلا به صورت موقت هدایت این تیم را بر عهده دارد، برای بالا بردن شانس صعود زودهنگام به دور یک هشتم نهایی، امشب باید بر ویکتوریا پلژن غلبه کند. رئال بازی رفت در مادرید را ۲-۱ پیروز شد.

ناچو: دست از سر وینیسیوس بردارید

ناچو در نشست خبری این بازی گفت: « تجربه بالایی در لیگ قهرمانان داریم و بسیاری از بازیکنان مان چندین بار این جام را فتح کرده اند. همیشه نگاه مان به لیگ قهرمانان جدی و پرانگیزه است و اشتیاق بالایی داریم.»

سولاری: « او بازیکن سابق رئال بوده و با فضای باشگاه آشناست. خوشبختانه کارش را خوب شروع کرده و در حال حاضر مربی ماست و برای وی جان می دهیم. نمی دانیم در آینده چه پیش می آید ولی در حال حاضر از داشتن او خوشحالیم. دو پیروزی متوالی کسب کرده ایم که از حیث بازیابی روحیه، مثبت بوده است.»

مصاحبه کارواخال در حمایت از لوپتگی: « نمی دانم فرصت طلبانه بود یا نه اما در هر صورت حسی بود که کارواخال به لوپتگی داشت. البته حرف های او در شرایط مطلوبی زده نشد. از نظر من هم لوپتگی یکی از بهترین مربیان دنیاست و مطمئنم که در چالش بعدی خودش موفق خواهد شد.»

سوت های اعتراضی هواداران: « اگر دست من باشد، هر هفته در برنابئو بازی خواهم کرد؛ چون همیشه به من انرژی مضاعف می دهد.»

وینیسیوس: « بهتر است دست از سر او بردارید و رهایش کنید. وینی نشان داده است که توانایی بازی برای رئال را دارد ولی بهتر است این همع فشار به او وارد نشود. در رئال، فیکس شدن ساده نیست اما او فرصت برای نشان دادن ارزش هایش دارد. با کمک دیگر بازیکنان، او می تواند به بازیکن بزرگی برای رئال تبدیل شود.»

خرید مدافع جدید: « همیشه در طول فصل، اینگونه اخبار را می شنویم. باید تا انتهای فصل صبر کرد و به آنالیز تیم پرداخت. امیدوارم اگر قرار است بازیکنی بیاید، کسی باشد که با فضای باشگاه آشنا باشد. بازیکنی مثل ماریو هرموسو(بازیکن سابق تیم دوم رئال و فعلی اسپانسول).»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج