جاباما
۷۹۴۱۹۲
۱۹ نظر
۵۰۰۹
۱۹ نظر
۵۰۰۹
پ

موسوی لارگانی: اروپا به دنبال وقت‌کشی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اروپا با تأخیر فراوان به دنبال وقت‌کشی و خرید زمان بیشتر از ایران است تا از انجام تعهدات خود در ذیل برجام از جمله آغاز مبادلات بانکی با هدف بازگرداندن درآمدهای ارزی مردم ایران طفره رود.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران،‌ اظهار داشت:‌

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تحریم های آمریکا علیه ایران را به‌طور کامل باز‌گرداند و این در حالی است که همزمان اروپا هم با تأخیر فراوان به دنبال وقت‌‌کشی و خرید زمان بیشتر از ایران است تا از انجام تعهدات خود در ذیل برجام از جمله آغاز مبادلات بانکی با هدف بازگرداندن درآمدهای ارزی مردم ایران طفره رود.

وی افزود: برای ترمیم این معادله و وادارسازی اروپا به اتخاذ اقدامات عملی برای راه‌اندازی کانال مبادلات مالی، باید اقداماتی عملی از سوی نظام صورت گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد:‌ باید این موضوع برای اروپا مسجل شود که هر گونه تأخیر بیشتر در انجام اقدامات عملی، هزینه‌های دشواری را در پی خواهد داشت.

موسوی لارگانی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تعدیل معنادار تعهدات ایران در ذیل برجام می‌تواند گشایشی در این وضعیت ایجاد کند تا دولت بتواند با نقد کردن این آخرین امتیاز قابل دریافت در ذیل این معامله و نیز انجام مبادلات بانکی، وضعیت ارزی و اقتصادی کشور را هم تا حدودی بهبود بخشد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: دولت باید با استناد به بند ۳۶ برجام، تعهدات خود از جمله پایبندی به سقف ۳۰۰ کیلوگرمی ذخایر اورانیومی را تعدیل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا سکوت مردم شما وایادی خودفروخته را شناخته نیازی به اراجیف ندارنددروغ و جنایت شما پیش مردم رو شده در هز جا وهرکسی هر تصمیمی برای نابودی شما بگیرد دوست ملت ایران است

    • بدون نام

      درامد ارزی مردم ایران یا مسیولین ونور چشمی های نظام

    • بدون نام

      شماها خیلی حالیتونه بفکر مردم خودمون باشید هی میگید تحریم بی تاثیره خب بسم الله یه کاری بکنید.بهترینش هم استعفای دسته جمعیه.وگرنه بقیه حرفهاتون مفته.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

      • بدون نام

        خدایا خودت ب این ملت سر گردان رحم کن بخدا مردیم دیگه اخه تا کی بگند تحریم تحریم یک سال بیکارم مجبور شدم برم سراغ اعتیاد خدایا خودت کاری کن

      • بدون نام

        اروپا که در مانده است جناب شما یه کاری بکنید اگه چیزی از دستتون ساخته است شما که الا ماشاالله خودکفا بوده وهستید بایه خبر تلویزیونی قیمت همه چی بالا وپایین میشه آخه شما به عنوان نمایندگان این ملت که عامل این وضعیت هستید از مردم خجالت نمی کشید....‌‌

    • بدون نام

      وقت کشی بکنه یا نکنه چه کاری از دستت برمیاد

    • بدون نام

      اروپا ایران را سر کار گذاشته

    • بدون نام

      تازه فهمیدین که دارند وقت کشی می کنند.

    • بدون نام

      دقیقا

    • بدون نام

      جناب آقای لاریگانی اروپا درحال وقت کشی است حالا هرکاری بلدی وشماها می خواهیدانجام دهید

    • بدون نام

      اصلا معلوم شد چه گفتی!!!

    • بدون نام

      اینکه آقای موسوی کی هست و چکار کرده کاری ندارم ولی حرف درستی میزنه مسئولین خوش خیال ما بعدا میفهمند چه کلاه گشادی سرشون رفت . هسته ای رو دادن رفت برای رفع کامل تحریم ها ولی الان تحریم ها سرجاشه ولی هسته ای نه .
      اگه موشکی هم بدهند برود دوباره تحریمی برداشته نمیشه .
      دقیقا همین کار رو با لیبی کردند وقتی قذافی سلاحشو تحویل داد کشورش رو با خاک یکسان کردند نفتش رو هم مفت میبرند . البته همین اروپا به لیبی تضمین امنیتی داد بعد قذافی سلاح ها رو تحویل داد

    • قاسمی

      اروپتیها پست ترازخودآمریکاه هستن دارن ملت را بازی میدن

    • بدون نام

      راست میگه آخه ایران در برجام تاکی میخواهد به تعهدات یکطرفه اش ادامه دهد و طوری باشد که آمریکا با خاطر جمعی و صراحت بگوید ایران هیچ زمانی از برجام خارج نخواهد شد و فعالیتهای هسته ایش را از سر نخواهد گرفت!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      درآمدهای ارزی مردم ایران؟؟؟؟!!!!!!مرررردم؟؟؟؟!!!!!!!!

    • بدون نام

      اروپا در آخرین موضع گیری خود پس از اعمال تحریمهای جدید با تمام توان وقدرت از آن ابراز تاسف کرد واین در مقابل تعطیلی فعالیتهای هسته ای کافی و منسفانه هست!!!

    • تحلیلگر

      معلوم هست چه میگوئی؟! از یکطرف میگوئی اروپا داره وقت کشی میکنه که معنیش اینه که اروپا به هر دلیلی یا مایل نیست یا قادر نیست قدم مثبتی برای ایران برداره. از طرف دیگه میگی ایران بعضی از تعهداتش را تعدیل کنه. چیزی که به اروپا بهانه ای را که لازم داره میده! خوبه که همه نماینده ها مثل شما نیستند!

    • بدون نام

      زودتر با اروپا هم قطع رابطه کنید تا خیالتون راحت بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج