۷۹۴۲۶
۵۶ نظر
۵۰۰۷
۵۶ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش بازیگر زن به پوشش جنجالی‌اش

یکی از بازیگر فیلم "گس" در پاسخ به انتقادهایی که به پوشش برخی از بازیگران این فیلم در مراسم فرش قرمز جشنواره رم شده بود، تاکید کرد که طراحان لباس باید به کمک هنرمندان بیایند تا آنها با بهترین پوشش در رویدادهای بین‌المللی حاضر شوند.

خبرگزاری مهر: یکی از بازیگر فیلم "گس" در پاسخ به انتقادهایی که به پوشش برخی از بازیگران این فیلم در مراسم فرش قرمز جشنواره رم شده بود، تاکید کرد که طراحان لباس باید به کمک هنرمندان بیایند تا آنها با بهترین پوشش در رویدادهای بین‌المللی حاضر شوند.

شبنم مقدمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران که به تازگی جایزه بهترین بازیگر را به صورت مشترک با بقیه بازیگران فیلم "گس" از جشنواره فیلم رم دریافت کرده است درباه انتقادهایی که به نوع پوشش برخی از بازیگران این فیلم در جشنواره شده بود گفت: حضور یک گروه هنرمند ایرانی روی فرش قرمز جشنواره‌ای مانند رُم اتفاق مهمی بوده که البته تحت تاثیر انتقادها به نوع پوشش تعدادی از بازیگران فیلم قرار گرفت.

واکنش بازیگر زن به پوشش جنجالی‌اش

مقدمی درباره پوشش بازیگران در این فستیوال و نقدها درباره نامناسب بودن لباسهایشان با توجه به کیفیت و اعتبار جشنواره رم توضیح داد: در طول چند روز گذشته بازیگران با انتقادهای زیادی در مورد نوع پوششان روبرو شده‌اند که به اعتقاد من ریشه آن آنجاست در این نوع رویدادهای هنری هنرمندان ایرانی تنها بر اساس نوع سلیقه‌ خود لباس‌هایشان را انتخاب و طراحی می‌کنند و ما در ایران طراح لباس مخصوص این نوع مراسم‌ نداریم.

بازیگر نمایش "مادرمانده" ادامه داد: به دلایل فرهنگی ما شرایط خاصی به لحاظ نوع پوشش داریم و همه جای دنیا هم بانوان ایرانی را با این نوع پوشش می شناسند. به عنوان نمونه وقتی بانوان ورزشکار ایرانی در مسابقات المپیک شرکت می کنند لباسهایشان براساس ضوابط فرهنگی جامعه طراحی می شود در حالی که برای حضور زنان هنرمند در جشنواره هایی از این دست چنین امکانی وجود ندارد.

واکنش بازیگر زن به پوشش جنجالی‌اش

شبنم مقدمی نفر چهارم از سمت راست

بازیگر سریال "سقوط یک فرشته" با تاکید بر اینکه خوب بود در کنار انتقاد برای بردن این جایزه تبریک هم گفته می‌شد، عنوان کرد: پیشنهاد من این است که طراحان لباس ایرانی به هنرمندان ما پیشنهاد دهند تا برای حضور در چنین رویدادهای بین‌المللی لباس‌هایشان را متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی طراحی کنند چیزی که تا امروز وجود نداشته است. حضور روی فرش قرمز یک فستیوال معتبر قواعدی دارد که باید رعایت شود و باید با لباس رسمی در این مراسم حضور یافت.

مقدمی با اشاره به مسایل اقتصادی و هزینه طراحی لباس بیان کرد: اما نمی‌توانیم از بازیگران جوان ایرانی هم انتظار داشته باشیم که در این شرایط اقتصادی هزینه زیادی بابت دوخت و خرید لباس‌هایشان بدهند پس بهتر است بی انصاف نباشیم و شرایط را هم در نظر بگیریم. اگر ایده و پول در اختیار هنرمندان ما قرار گیرد آنها هم می‌توانند متناسب با مراسم فرش قرمز در یک جشنواره معتبر حضور یابند.

وی در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال "هفت سنگ" به کارگردانی علیرضا بذرافشان هستم و بیشتر وقتم را برای بازی در این مجموعه گذاشته ام. این سریال تلویزیونی در ارتباط با زندگی چهار خانواده است که روابطشان در هم تنیده شده و مسائل اجتماعی و تربیتی به زیبایی در این سریال مطرح می شود. در" هفت سنگ" من و مهدی سلطانی یکی از این خانواده ها را تشکیل می دهیم. همچنین در این دوره از جشنواره فیلم فجر با " امروز" ساخته رضا میرکریمی حضور دارم.

فیلم "گس" ساخته کیارش اسدی زاده از ایران در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم رم حضور داشت که این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر زن/مرد نوظهور شد. این جایزه به گروه بازیگران زن و مرد این فیلم ایرانی همچون صابر ابر، پانته آ پناهی، رویا جاویدنیا، احسان امانی، شبنم مقدمی، مهسا علافر، محمدرضا غفاری، نوال شریفی، صدف احمدی، ماهانا نور محمدی، سیما مبارک شاهی، بهاران بنی احمدی، سیامک صفری، مانی گندمکار، آرشام طالبی اهدا شد. در طول هفته‌های گذشته نسبت به پوشش بازیگران زن این فیلم سینمایی در این فستیوال انتقادی مطرح شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      "هنرمندان ایرانی تنها بر اساس نوع سلیقه‌ خود لباس‌هایشان را انتخاب و طراحی می‌کنند و ما در ایران طراح لباس مخصوص این نوع مراسم‌ نداریم. "

      عقل كه داريد ؟ يه مهموني ميخواين بريد كلي وسواس به خرج ميدين كه يه لباس شيك و تميز و مرتب تنتون كنيد اونوقت تو صحنه هاي بين المللي آبروي ما رو ميبريد .

      پاسخ ها

      • مهناز

        صد در صد باهاتون موافقم ... مخصوصا جمله سئوالی اول تون !

      • بدون نام

        بابا پوشش این یارو که مشکلی نداره اون 2نفر دیگه ابرو بردن

      • sami

        دمت گرم واقعا یعنی اون آقایون یه دست کت و شلوار نداشتن آیا؟؟؟
        من لباس این خانوما رو توی خونه هم نمی پوشم

      • sami

        راستی یادم رفت بگم
        کی میگه ما طراح لباس توی کشور نداریم؟؟؟؟ ما حتی مجله طراحی لباس هم داریم
        شرکت های طراحی لباس هم داریم
        بر فرض که اینا ندیدن می تونستن برن توی یه پاساژ دو دست لباس شیک بخرن که

      • بدون نام

        ما ایرانیا انقد خوب بلدیم توجیه کنیم!!!

      • بدون نام

        به شما چه ربطی داره به زندگیتون برسید

    • kerza

      طرز پوششی که خانم ها دارند !!! نشان دهنده میزان تعصب شوهرهاشون است نسبت به خانم هایشان دربرابر چشمان نامحرم !! البته اگه اعتقادی به محرم ونامحرم داشته
      باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی به محرم نا محرم داره. طرف طوری لباس پوشیده انگار می خواد بره کوه

      • س م ر ب

        اح سنت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • بدون نام

        کوه نه سوارکاری

      • سید محمد رضا ب.

        یه نگا به آمار نظرات مثبت و منفی بندازی متوجه درصد بالای غیرت !!!!!!!!!در مردان ایرانی خواهید شد داداشم.اینم یکی دیگه از نشانه های آخرالزمانه

    • بدون نام

      بنده ی خدا پوششش چه مشکلی داره آخه؟ پوشش خوبه. چشم ها بیماره.

      پاسخ ها

      • حامد

        آره فقط اگه احیانا بعد تحقیق به این نتیجه رسیدید که خیلی ها به شکل بی سابقه بیمارن باید به نتیجه ای دیگه رسید آقای کاربر.نمیدونم اینطور نمایش دادن تن برای جذب چیه.یعنی ما مردا اینقدر اسطوره هستیم که دخترا برامون خودشون رو میکشن یا نه این فقط تصور ذهنیه.فرقه بین خوش پوشی با عرضه تن.فرقه.اینا افراط و تفریطه و بس

      • محمدم

        پوشش هایی از این دست هست که چشمها را بیمار کرده

      • آزاد

        نه جانم. شماهم مثل من شدی. انقدر این رسانه های آبکی به هر پوششی که دوست ندارن گفتن "نامناسب" و "جنجالی" که من هم فکر کردم بازهم معیارهای من درآوردیشون و به قول شما مشکل چشماشون رو دارن عنوان میکنن. بعدش دیدم نه! این بار میشه بهشون حق داد. چرا؟ چون این بار بحث اینه که چرا لباس "زیبا" نپوشیدین؟ آقای هنرمند خانم هنرمند که "هنر" را میفهمی و اجرا میکنی قراره پوشش شما با مراسمی که در اون شرکت میکنین تناسب داشته باشه. بالماسکه نیست که هرکسی لباس دلبخواهشو بپوشه... اینجا مکان هنر و هنرمندیه و مجال خودنمایی فرهنگ ها. ناهنجاری برای نماینده های یه فرهنگ خیلی اینجا گران تمام میشه.

    • منم

      اینا چین پوشیدن. واااااااا مگه مانتو میپوشیدن چی میشد؟

    • سمیرا

      این وسطیه طفلک چرا لباس چارلی چاپلینو پوشیده؟

    • بدون نام

      خدای من ...
      آخه این چه وضعیه؟؟؟ آدم مسلمون هم نباشه باید فرهنگ اینو داشته باشه که به قوانین کشورش پایبند باشه.

    • حدیث

      اون دوتا خزارو..خخخخخخخخخخخخخخ

    • حاج علی

      خداییش تیپ وقتی که میخوان برند سر کوچه سبزی بخرند رو می زدند شاید با کلاس تر بود!!!!!!!!!!!!

      بد حجابی بد پوشششی یه طرف آخه این چه تیپیه؟

    • marya

      واقعا تاسف آوره! بسيار بد سليقه لباس پوشيدند. ايا اگر پول نداريد سليقه هم نداريد؟ درك نمي كنيد كه در يك صحنه بين المللي ايستاده ايد.حداقل ژست عكس گرفتن و هم بلد نيستن.اين كه ديگه پول نمي خواد.تفاوت بازيگر اماتور و زود گذر با بازيگر حرفه اي همين چيزاست.من كه خنده ام گرفت.

    • اکبر

      سلام
      خانومهای دیگه هم مثل خانوم شبنم مقدمی لباس می پوشیدند, خیلی بهتر می شد, دفعه بعد بهتر می پوشند.

    • ali

      فکر کنم به شکار شیر وپلنگ رفتند.

    • فرهاد

      این از بدبختی ماست که هرچی فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی در گذشته داشتیم غربیها از ما یاد گرفتن و کپی برداری کردن حالا یک عده بی کلاس و بی جنبه که اسم خودشونو گذاشتن هنرمند دارن هرکثافتی که غربیها دور ریختن جمع میکنن . خوشا به غیرتشون

      پاسخ ها

      • آزاد

        بابا این بنده خداها بلد نبودن لباس بپوشن ولی ظاهرا تو بلد نیستی نقد کنی و حرف بدون ناسزا و فحش بزنی! تو که صد پله وضعت خراب تره! اول برو اون فرهنگ نابی که کردی سنگ زدی تو سر مردم رو بشین مطالعه کن ببین اصلا حق داری در مورد کسی اینجوری صحبت کنی بعد در مورد گذشته و کپی و غرب و کلاس و جنبه حرف بزن!

    • طاوسی

      بازم وضعیت وسطیها خوبه؛اون دوتا زن که کنار وایسادن خیلی افتضاحه از لحاظ ظاهری هم شبیه مرد هستن...والا

    • samir

      خدا رو شکر لباس مدها مشکلی نداره . خانم مقدم که لباس در خور یه کد بانو از جنس ایرانه ولی نفر دوم از سمت راست که خیلی هپلی به نظر میرسه با این نو لباس پوشیدنش من که با دیدن یاد مادر مادر بزرگم افتادم که با چه فلاکتی با یه همچین تیپی میرفته پای چشمه و با کوزه آب میاورده او تا خانوما هم که ول معطلن من هرکسی رو که میبینم حالش خوب نیست این دوتا رو نشونش میدم و کلی میخندم و طرف هم حالش خوب میشه .

    • بدون نام

      حالم بهم خورد آخه چه مدیی سومین نفر از راست شلوار کردی پوشیده

    • Malek

      ميشه اسلامى بود و شيكپوش ، خانم شيخا موزا را سرچ كنيد ببينيد در عين اسلامى بودن چقدر شيك و خوش تيپه لباسهاى بروز و زيبا البته گرانقيمت ميپوشه اما ميشه زيبا بود و شيك بگذريم از بعضيها كه اصلا با زيبايي و شيكپوشى مخالفند و گردن اسلام مي اندازند

    • مهرنوش

      به سلامتی رفتن شکار؟تفنگاشون کو؟؟

    • زهرا

      با لباس خونه میرفتن باز انقد خز نمیشد،از زوره خوش سلیقگیه دیگه

    • مهتاب

      به نظر من كه بهترين هنرمندان اين جهان جراحان قلبند،نه اين ديونه هاي مقلد...

    • جاوید

      اه اه اه ، با این سلیقه، اینا چیه پوشیدن، آبرومون بردن، این وسطی منو یاد آقاجونم میندازه که میخواست بره سر زمین برا کشاورزی، شلوارش که عین شلوار کردیه.اون خانم دومی هم که عین مردا لباس پوشیده،کاش حداقل لباسش شیک بود!!!!
      ،آقایون پول نداشتن برن یه دست لباس رسمی شیک بخرن؟؟؟؟؟؟؟
      در کل حیف اسم هنرمند که رو اینا گذاشتن!!!!!

    • باران

      بنظرم هر کسی مختاره هر لباسی بپوشه.فقط چون این هنرمندای عزیز نماینده معرفی فرهنگ یک کشورند باید یه خورده خوش تیپ تر ظاهر میشدند.ولی بازم ما حق نداریم بگیم چی بپوشند.

      پاسخ ها

      • خردادي

        باران جان اتفاقا هر كسي حق نداره هرچي دلش ميخواد بپوشه . ما تو ايران قوانيني داريم كه بايد براساي اونها لباس بپوشيم حالا به نظر شما ما ميتونيم با مايو بيايم بيرون چون هركي مختاره هر لباسي بپوشه ؟

    • سحر

      وسطيه شبيه زبل خان شده

    • ناشناس

      شبیه داش غلام لباس پوشیده

    • مهران

      اااااااااااااه شلوار بابابزرگشو پوشیده عایا ؟ دوست داشته خاص باشه اما نمیدونسته چجوری یعنی ی پیراهن شیک و پوشیده نمیتونستن سفارش بدن ابرومون جلو خارجیا رفت خخخخخخخخ

    • nilo

      عین احمقا لباس پوشیدن و ژست
      گرفتن

    • مریم سراوانی

      عقل كه داريد ؟ يه مهموني ميخواين بريد كلي وسواس به خرج ميدين كه يه لباس شيك و تميز و مرتب تنتون كنيد اونوقت تو صحنه هاي بين المللي آبروي ما رو ميبريد .

    • سمیرا

      باسلام من اول به خاطر جایزه بهشون تبریک میگم . یک ایرانی باید وجه ایرانی بودن خودشو در هر جا حفظ کنه و کسی که خلاف جهت پیش میره از نظرهوش مشکل داره.

    • علیرضا

      سلام!کلی به نظرایی که داده بودین خندیدم ...خیلی باحالین بخصوص سحر و مهرنوش..میدونین بچه ها ما ایرانی ها ..خودمونیم ها...زود جوگیر میشیم ...نظرشبنم مقدمی رو خوندین :حضور ما اتفاق مهمی بوده ...کدوم حضور ؟!1 تو که آبروی ملت رو بردی با این پوشش...بابا ی خورده متعادل باشید تورو خدا مثلا مسلمانیم ...ایرانی هستیم ...اینا بارفتارشون حال ادمو بهم میزنن ...یه خورده غرور ملی و وقار و نجابت زن ایرانی رو حفظ کنین بذارین ما مردای ایرانی اینقدر شرمنده نشیم ...من که از سرخی شرم لبو شدم ...اه

    • پریناز

      عزیزان از قدیم گفتن میمون هرچی زشت تره بازیش بیشتره.این بیچاره هم اگه قیافه درست وحسابی داشت که ابنطوری لباس نمی پوشید

    • باران

      پاسخ به خردادی.نمی دونم شاید اشتباه فکر میکنم ولی تئوری من اینه که باید آزادی باشه.اونموقع از پوشش هر نفر میشه شخصیتشو شناخت. کسی دوست داره با مایو بیاد .بیاد مشکلی نیست شخصیت خودشو نشون میده.اگه هر کسی با توجه به عقیدش لباس می پوشید بهتر نبود؟اونقوت یه خانم که واقعا به چادر اعتقاد داشت اونو میپوشید.ببینید تو جامعه چقدر دورویی زیاد شده.طرف کارمنده سرکار مجبوره با حجاب بره.بیرون یه جور دیگه.بنظرم ماها باید تمرین کنیم وظرفیت خودمونو بالا ببریم.ممنون که نظرمو خوندی عزیزم.

    • شروین

      عب نداره بابا بیخیال!!!از اینکه دل مردم رو رو ده بر کردین از خنده متشکریم!!!

    • رضا x

      حالا خودمونیم به خدا اگه من جای اینا بودم به هیچ عنوان از این لباس ها هم در خونه هم در بیرون نمی پوشیدم
      پوشش اینا مثل دهه شصتی ها میمونه باور ندارید سرچ کنید

    • سارا

      واقعا متاسفم این چه پوشش مسخره ایه یکی یه کاری بکنه این عقده ای ها نماینده ی ایرانن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • شیلا

      متاسفانه خانمهای هنرمند ما معمولا در جشنواره های بین المللی لباسهای زشتی می پوشن و البته این بار خانمها و آقایون . بحث سر پوشش نیست سر مدل لباسه . آیا نمی شه یه کم معقول لباس پوشید ؟ همین خانوم مقدمی چقد زیبا لباس پوشیده (شاید خیلی شیک نباشه اما ساده و محترمانه ست)یا خانومی که کت و دامن پوشیدن درسته مدل لباس قدیمیه اما قشنگه . نه مث خانومی که لباس پوشیدنش آدمو یاد لیدی گاگا می ندازه (همونکه جلوی همه ایستاده)

    • بدون نام

      یه حسی بهم میگه اینا عمداً خواستن شرایط پوشش تو ایران رو در انظار عمومی بین المللی مسخره کنن و الا عکس های هرکدوم از این عزیزان رو سرچ کنید می فهمید همچین بی سلیقه و داغون هم نیستن

    • بدون نام

      هرچی بیشتر میبینم بیشتر خندم میگیره خصوصا اون وسطیه شکل هاکلبرفینه

    • زهراجون

      هههه (میخوان فرش قرمزه رو بشورن )هه

      پاسخ ها

      • kerza

        چه خودشو تحویل می گیره !!!!!! زهرا جون!!!!!!!

    • بدون نام

      ووووووواى آبرومون رففففففففففففت
      بابا گيريم كه تو ايران طراح براى اينجور مراسم نداريم(كه داريم)!آخه دو تا پاساژ ميرفتى و ميگشتى به خدا يه مانتوهاى سنتى و گرون قيمتى پيدا ميكنه آدم از خوشگلى و شيكيش دهنش وا ميمونه يكم از خانم ليلا حاتمى ياد بگيريد.شما خانما كه شلوار بابابزرگت رو قرض گرفتى خيلى ببخشيد اينجورى ميگم ولى:shame on you

    • حمید

      اون خانم وسطی با اون تیپ برای سوار کاری رفته ؟

      پاسخ ها

      • الهام

        نه. ساعت 9 داشته میرفته آشغالا رو بذاره دم در یادش رفته لباسشو عوض کنه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج