جاباما
۷۹۴۲۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سپاه: از تحریم‌ها عبور می‌کنیم

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از تحریم های آمریکا عبور می‌کند گفت: صحنه به‌نفع جمهوری اسلامی ایران در جریان است.

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از تحریم‌های آمریکا عبور می‌کند گفت: صحنه به‌نفع جمهوری اسلامی ایران در جریان است.

سردار حسین سلامی در جمع خبرنگاران در دامغان اظهار داشت: این تهدیدات و تحریم‌ها و عملیات‌های روانی و نیز فشارهای سیاسی دشمنان به‌ویژه آمریکا موضوع جدیدی نیست که ما با آن روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران شرایطی بسیار سخت‌تر از این وضعیت را تجربه کرده است، افزود:

در شرایطی که بسیار ضعیف‌تر از امروز بودیم و دشمنان هم بسیار قوی‌تر از امروز بودند؛ با قوت ایمان ملت ایران و رهبری‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری؛ همه این‌ها به‌فضل الهی به فرصت‌های بزرگی برای تقویت قدرت دفاعی و قدرت سیاسی و نفوذ منطقه‌ای و نیز شکوفایی علمی و استقلال اقتصادی کشور ما منجر شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ایستادگی به‌عنوان تجربه بزرگ ملت ایران در برابر فشارهای دشمنان نام برد و اضافه کرد: بر اساس این تجربه بزرگ، وقتی (در برابر دشمن) می‌ایستیم و ثبات قدم به‌خرج می‌دهیم؛ همه فشارها و تهدیدها به فرصت‌های زیبایی برای ملت ایران تبدیل می‌شود.

سردار سلامی یادآور شد: این بار هم همین اتفاق خواهد افتاد و در آینده نزدیک شاهد عبور از همه مشکلات اقتصادی و سیاسی و افول بیشتر قدرت دشمنانمان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز صحنه به‌نفع جمهوری اسلامی ایران در جریان است و هیچ نگرانی خاصی (بابت فشارها و جو روانی آمریکا) وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به پرسشی درباره تحولات منطقه روند این تحولات بیان کرد: همه تحولات سیاسی که در منطقه در حال رخ دادن بوده یا اخیراً رخ داده است؛ در راستای تقویت قدرت سیاسی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است.

سردار سلامی ابراز کرد: امروز امت اسلام در حال بازیابی یک وحدت و هویت جدید در دنیاست و این موضوع نیز به‌نفع کشورمان تمام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج