۷۹۴۲۸۵
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

توصیه‌های یک کارشناس برای قهرمانی پرسپولیس

کارشناس فوتبال ایران در خصوص اهمیت بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی گفت: پیش بینی نتیجه دیدار با کاشیماآنتلرز به تفکرات کادر فنی پرسپولیس باز می‌گردد.

خبرگزاری مهر: جلال چراغپور در خصوص باخت دو بر صفر پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در دیدار رفت لیگ قهرمانان آسیا گفت: اشتباهاتی که این تیم در خط دفاعی داشت سبب شد تا آنها به راحتی گل بخورند و توسط مهاجمان سرعتی کاشیما آنتلرز غافلگیر شوند. پرسپولیس گل هایی را خورد که کاملا مبتدیانه بود و روی اشتباه عمق خط دفاعش به ثمر رسید.

کارشناس فوتبال ایران درباره اهمیت دیدار برگشت اظهار داشت: این بازی شبیه یک شطرنج تمام عیار است. همه چیز به ذهنیت برانکو ایوانکویچ برای چینش نفرات اصلی خود در پرسپولیس بر می گردد.

وی افزود: استراتژی اول می تواند بازی تهاجمی پرسپولیس باشد تا آنها با حملات خود از گوشه های زمین موقعیت های خطرناکی را دروازه کاشیما ایجاد کنند اما اگر حواسشان به ضد حملات نباشد باز هم از عمق دفاع ضربه خواهند خورد و کار به مراتب سخت خواهد شد.

این کارشناس خاطرنشان کرد: پرسپولیس می تواند با یک بازی شجاعانه دو گل بزند و کار را به وقت اضافی بکشاند. به طور حتم اگر بازی به ۱۲۰ دقیقه کشیده شود به نفع این تیم خواهد بود چون دیگر ترسی در آنها وجود ندارد.

چراغپور تصریح کرد: استراتژی دوم هم می تواند حفظ کمال کامبیابی نیا در نیمه زمین پرسپولیس باشد تا آنها با انجام یک بازی صبورانه به دو گل برسند. البته خودم فکر می کنم این اتفاق برای پرسپولیس به سختی رخ خواهد داد و می تواند کاسه صبر هواداران را لبریز کند.

کارشناس فوتبال ایران درباره شانس بازگشت پرسپولیس برای کسب جام قهرمانی خاطرنشان کرد: هر دو تاکتیک می تواند ریسک های بزرگی را برای کادر فنی پرسپولیس به همراه داشته باشد. کاشیما تاکنون در اتمسفر ورزشگاه آزادی بازی نکرده است.

آنها قطعا جوزده خواهند شد اما پرسپولیس هم باید یاد بگیرد که گل مفت نخورد. به شخصه هیچ پیش بینی ای از این بازی ندارم چون که کادر فنی پرسپولیس انتخاب می کند تا این تیم تهاجمی وارد میدان شود یا با صبر به فکر راه نفوذی به دروازه حریف خود باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ر.ا

      هرچی بازی رفت انجام دادن بازی برگشت هم انجام میدن

    • کیا

      سخت است ولی میشه ب امید موفقیت

    • حسین

      شک نکنید جام مال پرسپولیسه. دور رفت مفت باختند.هرچند با این شرایط برای ما همین حالا هم قهرمانند. مرسی برانکو و یاران.انشالا 3 بر صفر میبریم.یادتون باشه جام مال ماست.چون لیاقتشو داریم.دست خالی تا فینال بالا آمدن شانسی نیست.کاشیما هیچ نیست.انشالا گل سوم را سید جلال میزنه و تقدیم میکنه ب کیروش.

      پاسخ ها

      • یاسر عباسی

        انشالله...تو بهترینی...با غیرت

      • علی

        ما هم امیدواریم ولی دوست عزیز کار بسیار سخته خصوصا که ما تو خط دفاع و دروازه بان ضعیفیم و خط حمله اونها هم خیلی قوی هست

    • امید

      فوتبال علی اصغری پرسپولیس کجا و فوتبال علمی و تحلیل گرانه کاشیما کجا؟ جوری میگیم به امید خدا می بریم که انگار اونا به امید بت هُبل بازی می کنن.

    • یه دهه شصتی سوخته

      ماشالله داش حسین

    • رضا نواییان

      ب نظرم ما باید حداقل بیست تا بیست و پنج دقیقه اول هجومی بازی کنیم وحتی خطرات زد حمله اونا رو ب جون بخریم اگه ب امید خدا حداقل ب یک گل هم رسیدیم بقیه با صبر و حوصله تا دقیقه هفتاد بازی کنیم ک بازم اگه ب امید خدا ب گل رسیدیم بازی حفظ کنیم و نیم نگاهی ب گل داشته باشیم واگر ن ک دیگه باید انتحاری بازی کنیم فقط خدا کنه گل مفت نخوریم تا مجبور ب چهارتا زدن بشیم و روحیمون خراب شه ب شخصه ک حتی من امید دارم ب لطف خدا حتی مجبور شدیم چهار تا هم میتونیم بزنیم ... ب امید قهرمانی تیم محبوبم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج