جاباما
۷۹۴۲۸۸
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

درگیری لفظی ترامپ با خبرنگاران در نشست خبری

ترامپ که می خواست پیروزی اندک جمهوریخواهان در سنای آمریکا را نشانه ای از تفوق سیاست های خود نشان دهد، در برابر سوالات خبرنگاران نسبت به برخی عملکرد دولتش تاب نیاورد و خواستار خاموش کردن میکروفون آنها شد.

خبرگزاری ایرنا: ترامپ که می خواست پیروزی اندک جمهوریخواهان در سنای آمریکا را نشانه ای از تفوق سیاست های خود نشان دهد، در برابر سوالات خبرنگاران نسبت به برخی عملکرد دولتش تاب نیاورد و خواستار خاموش کردن میکروفون آنها شد.

دونالد ترامپ روز چهارشنبه در یک نشست خبری حضور یافت و خبرنگار سی ان ان را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد و افزود: سی ان ان باید از داشتن تو خجالت بکشد. شما مردم را ناامید می کنید، شما دروغ می گوئید.

وقتی خبرنگار به پرسش سوال خود ادامه داد، ترامپ از پشت تریبون خارج شد و شروع کرد به قدم زدن و به این ترتیب خبرنگار مجبور به سکوت شد.

خبرنگاری از ترامپ درباره اینکه آیا مایک پنس برای انتخابات ۲۰۲۰ او را همراهی خواهد کرد؟ از مایک پنس که در میان خبرنگاران نشسته بود خواست برخیزد و پاسخ دهد.

ترامپ از پنس پرسید آیا در این انتخابات مرا همراهی خواهی کرد که پنس پاسخ داد: بله.

وی در پاسخ به این سوال که اگر نمایندگان مجلس بخواهند طرح استیضاح یا سوال از او را پیگیری کنند اظهار کرد: اگر آنها این کار را شروع کنند ما هم به روش خود عمل می کنیم و با آنها همکاری نخواهیم کرد.

رئیس جمهوری آمریکا که جمهوریخواهان به دلیل سیاست های وی اکثریت مجلس نمایندگان را از دست داده است به نانسی پلوسی رهبر دمکرات های این مجلس تبریک گفت و افزود: او سخت کار کرد و من برای او احترام قائلم.

امیدوارم با هم بتوانیم مشکلات مشترک را حل کنیم.

علی‌رغم شکست سنگین جمهوری‌خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا، ترامپ در این نشست خبری، مدعی شد جمهوری‌خواهان اجازه ندادند دموکرات‌ها کنترل کنگره را به دست بگیرند.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین گفت: دیروز روز بزرگی بود. یک روز فوق‌العاده. حزب جمهوری‌خواه با کسب اکثریت کرسی های سنا و فراتر از حد انتظار ظاهر شدن در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا، تاریخ را به چالش کشید!

ترامپ افزود از ۱۱ نامزد مورد حمایت او، ۹ نفر در این انتخابات پیروز شدند. او در ادامه مدعی شد: این کارزار قدرتمند موج آبی (اشاره به حزب دموکرات) را متوقف کرد. تاریخ شاهد خواهد بود که ما در هفته‌های پایانی (هفته‌های پیش از انتخابات کنگره) چه کار مهمی انجام دادیم.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین دلیل شکست جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا را شمار بالای بازنشستگان این کشور، کمک‌های مالی‌ عظیمی که دموکرات‌ها جمع‌آوری کرده بودند و پوشش رسانه‌ای منفی (علیه جمهوری‌خواهان) عنوان کرد.

ترامپ در ادامه با نام بردن از برخی از نامزدهای شکست خورده حزب جمهوری خواه در انتخابات میان دوره ای کنگره، مدعی شد دلیل شکست آنها این بود که از وی فاصله گرفتند و از رئیس‌جمهور آمریکا برای تبلیغات کمک نخواستند. بر اساس گزارش هیل، ترامپ از اینکه این جمهوری خواهان در انتخابات کنگره شکست خورده اند، بسیار خوشحال بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دونالد ترامپ

      ترامپ یه قهرمانه

    • مهدی

      تو امریکا خبرنگارا انقدر ازادی دارن که با بالاترین مقام کشور مجادله میکنن....

    • بدون نام

      چقد خوبه آزادی بیان کاشکی همه جا اینجوری باشه بدون گونی

    • محمود

      باز خوبه که در انجا میشود سوال و جواب از مقامات کرد اینجا که اگر پرسشی شود واویلا میباشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج