۷۹۴۳۷۴
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

جعفرزاده: پالس‌های خوبی از وزرا دریافت کردیم

نایب رئیس فراکسیون مستقلین گفت: ما سعی می‌کنیم وزیری را که استیضاح و یا سوال از او در مجلس مطرح است به فراکسیونمان دعوت نکنیم تا شائبه دخالت در کار نمایندگی پیش نیاید.

اعتماد آنلاین نوشت: نایب رئیس فراکسیون مستقلین گفت: ما سعی می‌کنیم وزیری را که استیضاح و یا سوال از او در مجلس مطرح است به فراکسیونمان دعوت نکنیم تا شائبه دخالت در کار نمایندگی پیش نیاید.

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت و نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در خصوص زمان دیدار اصولگرایان و مستقلین با رییس جمهور، تاکید کرد: جلسه مستقلین با رییس جمهور ارتباطی به جلسه اصولگرایان با آقای روحانی ندارد و دو جلسه مجزا است. ما کاری به کار اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نداریم.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم وزیری را که استیضاح و یا سوال از او در مجلس مطرح است به فراکسیونمان دعوت نکنیم تا شائبه دخالت در کار نمایندگی پیش نیاید. این اواخر که ۴ وزیر به مجلس معرفی شد علیرغم اینکه پیشنهاد شد، با رییس جمهور نشست نگذاشتیم و قبول نکردیم و این نشست را برای فضای آرامتری گذاشتیم.

جعفرزاده در خصوص زمان برگزاری نشست مستقلین با رییس جمهور، گفت: کابینه شکل گرفته است و به نظر می‌رسد بعد از تعطیلات مجلس نشست مستقلین با رییس جمهور برگزار می‌شود. ما به دنبال این هستیم که شائبه‌ای نباشد که بگویند اینها رفتند و دستور گرفتند و درخواست‌هایی داشتند. می‌خواهیم نشستمان در جهت تعامل برای خدمت رسانی به مردم باشد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین با اشاره به استیضاح‌های مطرح شده در مجلس، گفت: اگر استیضاح کنندگان عضو فراکسیون باشند وهمراهی فراکسیون را بخواهند، باید تقاضا کنند و در دستور جلسه قرار می‌گیرد. آنها استدلال‌هایشان را مطرح می‌کنند و اگر قرار باشد همراهی شود رای گیری می‌شود اما تاکنون چنین درخواستی در فراکسیون نداشتیم.

او همچنین خطاب به وزرایی که به تازگی از مجلس رای اعتماد گرفتند، تاکید کرد: پیشنهاد ما به این وزرا این است که همراهی و تعامل منتج به خدمت بهتر به مردم را مدنظر قرار بدهند. شرایط کشور، شرایط وفاق، دوستی و همدلی است و این شرایط درگیری و تنش را نمی‌طلبد. بنابراین از آقای واعظی درخواست کردیم این موضوع را انتقال دهد و البته در نشست با وزرا هم بر این موضوع تاکید کردیم و آنها قول دادند و در این چند روزی که از رای اعتماد مجلس به آنها می ‌گذرد، پالس‌های خوبی دریافت کردیم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین در پایان گفت: بعد از استقرار کامل وزرا در دولت و پایان معارفه، آنها را به فراکسیون دعوت خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAAAA

      من نمیدانم بالاخره به ایشان ربطی دارد یا نه

    • بدون نام

      باس توحتمی نه ملت

    • بدون نام

      منظورشون از پالس خوب چی هست؟ یعنی وزرا چه پیشنهادات خوبی به نمایندگان داده اند تا هواشونو داشته باشند؟؟؟

    • ایران

      دوباره این کلاغ حرف زد فقط بلده حرف بزنه حرومی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج