جاباما
۷۹۴۳۷۷
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

۳۰ میلیون درخواست برای قطع پیامک تبلیغاتی

رئیس سازمان ملی تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران گفت: شمار درخواست ها برای قطع پیامک های تبلیغاتی از سرشماره ها، تاکنون به بیش از ۳۰ میلیون مشترک رسیده است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان ملی تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران گفت: شمار درخواست ها برای قطع پیامک های تبلیغاتی از سرشماره ها، تاکنون به بیش از ۳۰ میلیون مشترک رسیده است.

«حسین فلاح جوشقانی» درباره سرنوشت قطع سیم کارت های شخصی و سرشماره های ارسال کننده پیام های تبلیغاتی، افزود: مشترکان اپراتورهای تلفن همراه با شماره گیری #۸۰۰* می توانند درخواست قطع ارسال پیامک را ثبت کنند.

وی افزود: با ثبت درخواست ها که اکنون به بیش ۳۰ میلیون مشترک رسیده است، رسیگی به کار قطع ارسال پیامک از سرشماره های ارسال پیامک تبلیغاتی آغاز می شود.

فلاح جوشقانی یادآور شد: ممکن است با بروز شدن سرویس ها و یا ایجاد سرویس های جدید برای چند روزی قطع این پیامک ها ممکن نباشد اما سامانه مجدد، نسبت به قطع این پیامک ها اقدام خواهد کرد.

معاون وزیر ارتباطات درباره روند قطع پیامک های تبلیغاتی از سیم کارت های شخصی نیز گفت: قطع این سیم کارت ها بر اساس تحلیل رفتار مشترک که به طور مداوم نسبت به ارسال پیامک تبلیغی اقدام کرده اند و مقایسه آن با رفتارهای گذشته صورت می گیرد.

وی درباره سامانه شمارشگر قطع سیم کارت های شخصی ارسال کننده پیامک تبلیغی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: این سامانه براساس شکایت های مردمی، استفاده از هوش مصنوعی و تحلیل رفتاری مشترکان ارسال کننده پیامک، تعداد سیم کارت های قطع شده را به صورت لجظه ای اطلاع رسانی می کند.

وی ادامه داد: پیش از آغاز به کار این سامانه، بیش از۴۰ هزار سیم کارت شخصی ارسال کننده پیامک تبلیغاتی قطع شده بود که با شروع به کار این سامانه از ۲ سال پیش تاکنون، نزدیک به ۲۴ هزار سیم کارت را قطع کرده است.
به گفته فلاح جوشقانی، روند قطع سیم کارت ها با وجود تخلف ها ادامه خواهد داشت.

** اپراتورها بسته های شبانه را مدیریت کنند

معاون وزیر ارتباطات درباره بسته های شبانه اینترنت که منجر به بیداری شماری از جوانان شده است نیز گفت: نمی توان این بسته ها را به طور کامل حذف کرد اما به اپراتورها توصیه شده است تا ارایه این بسته ها را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان به چنین بسته هایی نیاز دارند، گفت:ما به عنوان رگولاتوری نمی توانیم برای حذف آنها اقدام کنیم اما به خانواده ها توصیه می کنیم که مدیریت لازم را اعمال کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAAAA

      مقصر همراه اول پیام های تبلیغاتی را چند روز پیش قطع کردم هی باز تبلیغات میآمد به همراه اول زنگ زدم میگم چرا پس تبلیغات میاد میگوید به‌ما چه مگه دست ماست
      پیگیری کردم همراه اول تمام شماره تلفنهای مشترکین را به هزار شرکت بزرگ واگذار میکنه و پول خوبی هم گیرش میاد
      مگه جهرمی نگفت روز اول که بیخود کردن که شماره های مردم را به تبلیغاتی ها دادن از بالا زنگ زدن گفتن کار ماست تو دخالت نکن همین.

    • بدون نام

      مردم از مزاحمتهای این تبلیغات خسته شده اند که قسمتی از آن هم از طرف خود اپراتورها هست که نمیتوان آنها را قطع کرد متاسفانه واین بر خلاف قانون و حقوق اولیه افراد هست که مجبورند چیزی که نه علاقه و نه نیازی به آن را دارند تحمل کنند

    • پزشک

      بیخوابی وکم خوابی یک اختلال مزمن خطرناک است که منجر به انواع بیماریهای مختلف مثل افسردگی تاسرطان رابه ارمغان خواهد اورد ونهایت هزینه های سرسام آور هم برای دولت وهم برای فرد بیمار .اخر چه کاری است ،خوب اینترنت راارزان وپر سرعت کنید وبازارمکاره شبانه راهم بردارید.وبه سلامت مردم هم فکر کنید.برای جان وسرمای مملکت ارزش قائل شوید.

    • وروجک

      آره بابا قطع کنید.....شب نصف شب پیام میادروی گوشی که مشهدفوری.....ماهی کیلوچند....فال میرزا نوروز

    • بدون نام

      بگید اپراتورا بسته های روزانه رو مدیریت کنن؛ 1 گیگ 10،500 تومان؛ 2 گیگ 14،000 تومان؟! چه خبره؟ سر گردنس؟!؟ حالا مجبوریم استفاده کنیم، قرار نیست سوء استفاده کنن

    • بدون نام

      منافع اپراتورها تو کاره
      چرا باید هزینه بسته های شبانه کمتر و یا درساعات خاصی رایگان باشه ؟چرا هزینه ها یکسان نمیشه؟
      الان شب نشینیها و بیخوابیهای جوانان و نوجوانان بیشترشده
      دانش آموز سر کلاس چرت میزنه
      سردردهای مزمن و پرخاشگری و عصبانیت جوانان امروز بیشترش برمیگرده به بیخوابی و عدم خواب کافی
      چرا اپراتورها نقش تعیین کننده در معضلات جوانان و بیخوابی ایجاد میکنند
      چرا هیچ مسوولی پیگیر این موضوع نیست
      اپراتورها نقش تخریب جوانان و خانواده ها و اختلافات خانوادگی برعهده دارند و این هدف را خواسته یاناخواسته دارند دنبال میکنند

    • .

      از تلویزیون بگیر تا همه برنامه هاش ومخابرات همه قمارمیکنن و مردم رو سرکیسه میکنن تو روز روشن حرام نیست کسیم کاریشون نداره در حیرتم لعنت بهشون

    • بدون نام

      هر پیامک تبلیغاتی ۲۰۰ تومن میدزدند از شارژتون بعداز ظهر که نگاه میکنی میبینی هچی شارژ نداری دولت امید ننگت باد

    • بدون نام

      این وزیر قطع ارتباطات یک شو من است ، چیزهای میگه که فقط تو مجازه ، اگه راست میگه آبونمان مخابرات و آیتم های من دراریشو کارکرد شهری جمع کن دزدن جیب مردمو می زنند . تلفن بلا استفاده ظرف ۳ ماه ۴۵۰۰۰ تومان ، فیشم دیگه نمیدن ، اس ام اس میاد . ....

    • سرباز ۴۰۲سومار

      تاکنون صدها بار درخواست حذف پیام های تبلیغاتی رو به همراه اول دا دیم ولی کو گوش شنوا دیگه مانده است به مراجع قضایی شکایت کنم پررویی هم حدی داره.....‌

    • م ا

      لطف کنید به هر صورت که میشود قطع شود جز مزاحمت و هزینه فایده دیکری ندارد ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج