جاباما
۷۹۴۳۹۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

رسن: تیم قوی‌تر از کاشیما را هم شکست دادیم

هافبک عراقی پرسپولیس پیش از دیدار با کاشیما گفت: در بازی برگشت بتوانیم بازی همیشگی خودمان را به نمایش بگذاریم می توانیم با قهرمانی در آسیا تاریخ سازی کنیم.

خبرگزاری فارس: بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در مصاحبه با سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درباره لحظه از دست دادن مادرش گفت: اصلا آن روز را فراموش نمی‌کنم. واقعا برایم سخت بود که مادرم را که سنش پایین بود خیلی زود از دست دهم. او مادر و دوستم بود. بازیکنان دیگر می‌دانستند که مادرم فوت کرده است اما به من تا پایان بازی با آرژانتین چیزی نگفتند.

وی افزود: بعد از ۷ روز عزاداری به خاطر از دست دادن مادرم به ایران برگشتم. به تمرینات پرسپولیس ملحق شدم و توانستم در ۲ تمرین پیش از دیدار با السد حضور پیدا کنم. بعد از راه یابی به فینال احساس شادی و غم را باهم داشتم. چون مادرم همیشه اولین کسی بود که بعد از بازی با من تماس می گرفت ولی این اولین باری بود که او تماس نمی‌گرفت. این بازی من بعد از درگذشت مادرم بود. وقتی داور سوت پایان بازی را زد فهمیدم که نمی توانم با او صحبت کنم. واقعا سخت بود و نتوانستم جلوی ناراحتی‌ام را بگیرم.

ستاره عراقی درباره بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: رسیدن ما به فینال واقعا امری موفقیت آمیز بود. کاشیما آنتلرز تیم خوبی است اما برای رسیدن به این مرحله تیم‌های قوی‌تر مثل الدحیل و السد را شکست دادیم. ما در بازی رفت مثل همیشه عمل نکردیم مخصوصا در نیمه دوم خوب عمل نکردیم. اما اگر در بازی برگشت بتوانیم بازی همیشگی خودمان را به نمایش بگذاریم می توانیم با قهرمانی در آسیا تاریخ سازی کنیم و در مسابقات جام باشگاه های جهان حضور پیدا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با تعصب و غیرت شما هر غیر ممکنی ممکن است شک نکنید با این شرایط تیم تا اینجا که اومدید حتماً در بازی فینال هم پیروز میشوید و قهرمان میشوید

    • بدون نام

      اره میتونید شما تلاش کنید

    • بدون نام

      اره میتونید شما تلاش کنید

    • علی

      جناب بشار در بازی رفت چرا شکستش ندادین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج