۷۹۴۴
۸۶ نظر
۱۱۷۶۱
۸۶ نظر
۱۱۷۶۱
پ

از حاجی علاءالدین تا غول نوکیا

۸ میلیاردر و غول ثروت در ایران

حسین ثابت می گوید «برخی میگویند خوب است آدم فقیر باشد اما سالم باشد. اما من اعتقاد دارم آدم باید هم سالم باشد و هم ثروتمند. ». سلطین ثروت ایران زمین را بشناسید.

۱-حسین ثابت

8 میلیاردر و غول ثروت در ایران

حسین ثابت بکتاش متولد ۱۳۱۳ در مشهد است. ثابت تا پنج سال قبل در جزایر قناری ۵ هتل (5 هزار تخت) داشته است و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است. وی، غیر از این هتل، چهار هتل دیگر نیز در کیش دارد (هتلهای هلیا، لاله، تماشا، و پانیذ) شرکت تجارت بین المللی ثابت و مجموعه پارک دلفین های کیش (دلفیناریوم و باغ پرندگان با مساحت بیش از ۶۵ هکتار) متعلق به اوست.

حسین ثابت چند هتل نیز در جزایر قناری اسپانیا تاسیس کرده و هم‌اکنون نیز بزرگترین شرکت هتل داری اسپانیا را صاحب است و خود او نیز در یکی از دو جزیره اختصاصی خود در اسپانیا زندگی میکند.

در سر در دفتر آلمان آقای ثابت نوشته شده است: « حق الناس را دست نزن. مصمم باش. عاشق تصمیمت باش. آن وقت است که محال پا به فرار میگذارد »

او در یک اظهار نظر گفته است: «برخی میگویند خوب است آدم فقیر باشد اما سالم باشد. اما من اعتقاد دارم آدم باید هم سالم باشد و هم ثروتمند. »
2- محمد جابریان

8 میلیاردر و غول ثروت در ایران

محمد جابریان مدیرعامل مجتمع فولاد آرین سهند خریدار بلوک فولاد خوزستان بود که حتی افزایش 87 درصدی قیمت عرضه نسبت به قیمت پایه نیز او را از دور رقابت خارج نکرد و سرانجام با اضافه کردن یک ریال سهامدار عمده فولاد خوزستان شد. او به همراه شش برادرش حدود سه دهه است که در بازار فولاد فعالیت میکنند. یک نفر جدی یا شوخی گفته بود حاضر است سرقفلی موبایل جابریان را 100میلیون تومان بخرد. فکرش رابکنید او با این خط موبایل چه میکند.

۳- محمد صدر هاشمینژاد
8 میلیاردر و غول ثروت در ایران

شاید شما نامی از شرکت استراتوس نشنیده باشید که یکی ازبزرگترین شرکتهای عمرانی ایران است اما به طور قطع با نام بانک اقتصاد نوین آشنایی دارید. محمد صدر هاشمینژاد رئیس هیات مدیره این بانک خصوصی مردی است که درمورد ثروتش افسانه سرایی میشود.

از مؤسسان اولین بانک خصوصی کشور و رئیس هیأتمدیره بانک اقتصاد نوین، مدیر عامل شرکت توانمند ساختمانی استراتوس، کسی نمیداند او چقدر ثروت دارد، اما در زمینه ساختمانسازی و بازرگانی از بزرگان به شمار میرود.

۴- اسدالله عسگر اولادی

8 میلیاردر و غول ثروت در ایران

هرچه هست او رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین است و وضعیت واردات ما از چین هم معلوم. در جریان نگرانی بخش خصوصی از واگذاری نمایشگاه بین المللی تهران با آن وسعت در آن نقطه اعیان نشین تهران در جمع هیات نمایندگان اتاق چنین گفته بود: جناب رئیس(آل اسحاق) اگر اجازه میدهید، بنده به عنوان یک «کاسب جزء» همین حالا چک خرید نمایشگاه را بکشم!

از اعضای به نام مؤتلفه، رئیس اتاق مشترک ایران و چین، دارنده شرکت بزرگ «حساس» که در عرصه صادرات خشکبار و به خصوص پسته ایران در سطح جهان صاحب نام است. تابستان سال گذشته هم گفته شد دو بانک چینی را خریده.

۵- حاجی علاءالدین

8 میلیاردر و غول ثروت در ایران

امکان ندارد موبایل داشته باشید و نام « علاءالدین» را نشنیده باشید. صاحب هر برند موبایلی که میخواهید باشید، باید موبایلتان در ایران به فروش برسد، در ایران هم باید در پایتخت عرضه شود و در پایتخت هم باید اول در پاساژ علاءالدین باشید. صاحبش مردی است به همین نام. از پاساژ سرخ رنگ حافظ-جمهوری صحبت میکنیم، سرمایه حاجی علاءالدین مشخص نیست، ما هم اینجا چیزی نمیگوییم، اما بزرگ بازار گوشی موبایل، که امروزه دست هر ایرانی یکی هست، کم کسی نیست. جالب است بدانید، این مرد همیشه در اتاقی کوچکی مینشیند که در طبقه همکف پاساژ قرار گرفته است. ظاهر مغازه چیز خاصی ندارد و رنگ و رو رفته هم هست، اما از پله های آهنی باریک انتهای مغازه که بالا بروید، حاجی، بزرگ بازار موبایل جمهوری، آنجا نشسته. سرمایه دار بازار موبایل جمهوری در دفتری با سقفى کوتاه، عرضى کم و طولى حدود ۲ تا 2.5 متر مینشیند.

این هم طنز روزگار است. ثروت آقای علاء الدین به سرقفلی فروشگاههایی است که واگذارکرده ومی کند.

۶- علی انصاری

8 میلیاردر و غول ثروت در ایران

غول بازار مبل یافت آباد. محله و خانه قدیمیاش در مهرآباد جنوبی، 20 متری زاهدی (شمشیری فعلی) و دقیقاً روبه روی مسجد امام جعفر صادق (ع) بود اما حالا دیگر آنجا نیست و در شمال شهر تهران باید سراغش را گرفت. خودش وبرادرانش که اکنون صاحبان و مالکان اصلی یافت آباد هستند.

علی انصاری، اگرچه رئیس گروه سرمایهگذاری تات است ، به هر حال این طور هم نیست که ثروت انصاری را بتوان با ماشین حساب معمولی برآورد کرد. این تاجر مبل، ثروت متحرکی است که آشتیانی ابتدا ان را به دوچرخه سواری کشاند و به کمکش آنجا را آباد کرد وحتی باعث قهرمانی استقلال شد.

۷- حسین هدایتی

8 میلیاردر و غول ثروت در ایران

او که در سنین جوانی پدرش را از دست میدهد با تلاش و زحمت خرج خانواده را در میآورد. حسین هدایتی 45 ساله و متولد تهران از محله دولاب است. مالک صنایع استیل آذین، مالک کارخانه های فولادسازی و ورق، دارنده بزرگترین شرکت پرورش میگوی ایران، برج ساز در دبی و دارای ملک و املاک در دوبی، مالک زمینهای کشاورزی، سهامدار بازار مبل ایران، رئیس شرکتهای تجاری در ایران و خاورمیانه و چندین و چند فعالیت تجاری دیگر عناوینی است که به حسین هدایتی نسبت میدهند.

یکی از بچه محلهای حسین هدایتی میگوید او دهها کارخانه بزرگ در آسیا و خاورمیانه دارد، در یکی از حسابهایش در ایران بیش از 100 میلیارد پول دارد و بیش از 500 میلیارد هم در بانک دبی پس انداز است.

۸- احمد ابریشم چی

8 میلیاردر و غول ثروت در ایران

غول نوکیا. از او با عنوان پدرخوانده نوکیا در ایران یاد می شود. احمد ابریشم چی، متولد سال ۱۳۱۷ قم از کسانی است که در واردات تلفن همراه و وسایل جانبی و دستگاههای مخابراتی یکی از چهره های شاخص در ایران به شمار میرود. همه نام او را در کنار ایراتل، نوکیا میشناسند. مثلا تعطیلات نوروزی را در باغ رویایی! و چند ده هکتاری خود در منطقه خوش آب و هوای شمال سپری می کند. با توجه به اینکه این مدیر در یکی از شهرهای شمالی کشور، املاک زیادی دارد، احمد ابریشمچی بنیانگذار یک صندوق قرض الحسنه نیز به حساب میآید.

منبع : روزنه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amin

      aly boooooood vaghean mamnoon

      پاسخ ها

      • زز زینت

        مشکل مالی دارم مریضی استخوان دارم برای دارو خودم دست راستم لرزش شدید دارد

    • بدون نام

      خوش به حالشان
      کاش ما هم بتونیم

    • nashenas

      chera az shakhsiyathaye siyasiye pol dar chizi nemigiD ???

    • pooriakamali

      عالیه. اگه میشه روزانه از این مجله برای من بفرستید.

    • lمحمد

      ثروت ها نوش جانشان , حتمآ زحمت کشیدند وفکرشان را بکار انداختند ونترسیدن وجرآت ریسک را داشتند . خواستند توانستن است . ما هم درس بیاموزیم از آنها که حی نگوییم نمی شود بلکه همواره به خود ایمان داشته وخودرا را باور کنیم زیرا همه چیز با توکل به خدا شدنی است امیداوارم همه مردم خوصوصآ ایرانیان عزیز بتوانند ثروتمند باشند وخودرا بی نیاز بدانند . سلامت وموفق وشاد باشید . ربیع نژاد

      پاسخ ها

      • یکی

        خواستن توانستن نیست، "خاستن" درسته یعنی بلند شدن ه

    • hadi

      ey khoda!!!!!!
      ye negah b ma ham bokon...

    • حامی

      ممنون لطفا زندگی نامه اینها را هم بنویسید

    • ali

      pls.notice

    • بدون نام

      مطمئن باشید هیچ ثروتی بدون ضایع شدن حق ضعیفی بدست نمی اید مخصوصا این ثروتهای کلان!

      پاسخ ها

      • یه ایرانی

        حرف شما کاملا درسته کسایی که میگن این طور نیست دقت کنند:
        نگاه کنید مقدار پول در دنیا ثابته چون اگه بیشتر از پشتوانه پولی باشه تورم ایجاد میشه پس کسی که پولداره در حقیقت در جایی دیگه پول کم شده و به ثروت اون اضافه شده و کسی که در این نقطه قرار دارد را فقیر میگوییم.پس فقر نتیجه ی تقسیم ناعادلانه ی پول است.

      • سیاوش

        یعنی بیل گیتس به اون پولداری حق مردومو ضایع کرده پس لازمه بدونی بیل گیست بسیار مرد بخشنده ای هست به قول خودم هر گفته پول چرکه دسته ،یه عمر که دنبال چرک دسته.

    • farnaz

      حالا این آقایون ثروتمند به کسی هم
      کمک میکنن؟خوش به حال وارثاشون.

    • باقر

      عالی بود. ولی واقعا چه جوری به اینجا رسیده اند ،صد در صد با پول کارگری و کارمندی نیست . مرسی

    • rasol

      واقعا که...

    • Mohammad

      alllii bud
      vaghean khosh be halesho0n. az khodeshan bishtar khosh behale varesashon . . . ey khoda ye nazari ham be ma kon

    • maryam

      wooow. khodaya shokret arezoo mikonam hame ma javona ye rozi be 1% az servate ina dast peyda konim chon talashemon ziade. AMIN.

    • mahshid

      omidvaram khoda beheshoon salamati va beh roozi bedeh

    • sareh

      نوش جونشون.
      آدم های تنبل و بی اراده فکر میکنن هرجا پولی جمع شده حق مظلومی ضایع شده.

      پاسخ ها

      • یه ایرانی

        sareh گوش کن
        این حرف که جایی پولی جمع شده و حق مظلومی ضایع شده کلام امیر مومنان است نه ادمای تنبلی مثل شما
        امام علی : کاخی بنا نمیشود مگر اینکه کوخی خراب شود.

    • حسن

      ایشالا خدا بیشترش کنه...
      لیس للانسان الا ما سعی
      هیچ چیز برای انسان میسر نمیشود مگر در سایه تلاش...

    • بدون نام

      هرکه افزوده گشت سیم و زرش
      زر نباریده زآسمان به سرش
      از کجا جمع کرده ثروت و مال
      .......؟؟؟؟؟

    • حمزه

      سلام
      شخسی رفت پیش امام صادق(ع)گفت من آدم فقیری هستم امام در جواب گفت تو بسیار ثروت مندی گفت نه من از مال دنیا هیچ ندارم ...
      امام فرمود من حاضرم محبت تورا نسبت به ما بخرم هرقیمت که تو بخواهی ................

    • بدون نام

      یک روزم

      اسم منو همین جوری می زنین!

      ح.ت!

    • محمود

      نظر شما در مورد آقاي زنوزي مرد اقتصاد آذربايچان و ايران چيست ؟خالي از لطف نيست كه ايشان يكي از بزرگترين سرمايه داران ايران است

    • پاشا

      خوبه اصولا انسان اگر در زمان مناسب و در مکان مناسب قرار بگیرد می تواند شکوفا شود و همان احسن الخالقین باشد

    • samirad

      اگه هر کدومشون فقط چند درصد ناقابل از ثروتشونو در اختیار افراد کم درآمد بزارن می دونید باهاش میشه چندهزار بچه بی سرپرستو، سرپرستی کرد یا چند هزار نفرو که به جرم نداشتن پول دیه یا مهریه تو زندانن رو آزاد کرد
      اگه این کار بشه خیلی خوبه ولی چه کنیم که اون دشمن دیرینه نمی زاره

    • sajad

      baba toro khoda inaro neshone ma nadid, adam depres maishe

    • آرش

      اینارو میبینیم حال می کنیم دمشون گرم

    • فعلا محفوظ

      به نام خدا
      اگر زندگي شما در وضعيت بحران بحران قرار گيرد براي مشاوره تمايل نداريد درد دل تان را با يكي از اين بزرگواران در ميان گذاريد؟ منتظر پاسخ هستم. بازنشسته فرهنگي.

    • بهنام

      سلام خوبه ثروت داشته باشی اما خوبتر اینه که همه داشته باشند

    • سعید

      تلاش کردن
      فکرشون رو به کار انداختن
      مسیر درست رو انتخاب کردن
      و خواستن

      آدم های دیگه به جای اینکه نگاه کنن اونا چطوری به این ثروت رسیدن میگن اونا خوش شانسن، حق فقیرو پای مال کردن و ...

      تو این دنیا تا دلتون بخواد ثروت هست فقط باید چنگ بزنی و برداری
      البته برای کسی که فکر میکنه افراد پولدار حق فقیرو پایمال کردن که هیچ چاره ای جز فقر نیست و تا آخر عمر با همون افکار فقیر میمونن

      دانشمندی میگه از لباس کهنتون خجالت نکشید از افکار کهنتون خجالت بکشید

      البته نظر همه قابل احترامه

    • ترلان

      همه جور آدمی پیدا میشه ...

      شاید بین این آدم ها کسی باشه که حق مظلومی رو ضایع کرده...

      اما انسان با اراده هم وجود داره که با سعی و تلاش خودش به این منصب رسیده باشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • امیر

      کاش اسمه منم بور/

    • هادی

      من عاشق ثروت و پول هستم تنها عشق متن سرمایه

    • بدون نام

      كاش يه ذره ازاين ثروت مال من بود تا بتونم بيماريمو علاج كنم

    • ساسان

      واقعا دمشون گم خوش فکرن
      باعث افتخار هستن هر کس بگه نه حسادت کرده

    • فرناز

      هی هی هی شانسه دگ یکی پول نداره نون شبشو بخوره یکی انقد داره ک نمیدونه با ثروتش چیکار کنه!!!!!!!!!!!!!!

    • صبا

      آخیش .منم تورویاهام فکرمیکنم همیشه یکی از اینا بودم ولی....
      کاشکی اسم منم بین اینا بود خوش به حال زن وبچشون

    • بی نام

      آن اقای که از جانباز می دزدهاست پول دار نیست

    • ali asghar parsa

      اگر 100 سال درخوشی باشند لخت وعور بایدبرن زیرخاک وفکراسوده ندارند ولی انسان بخشندهدای باشند نوش جانشان عقل داشتنند

    • lind

      شاه غول زنجانی کو پس

    • یه ایرانی

      در حال حاضر یکی از بزرگترین سرمایه داران ایرانی فردی بود به نام محمد رضا یوسفی ( در زندان به دلیل باج ندادن کشته شد بنابراین خانواده ی او را در لیست بیاورید )
      در حال حاضر احمد ابریشمچی نمایندگی سامسونگ را هم دارد این را هم اضافه کنید ( اینو یکی از نمایندگی های گوشی سامسونگ گفته بود )

    • سجاد

      خدا در قرآن گفته تو بخواه من اجابت میکنم .فرق اونا با ما فقط تو (خواستن و نخواستن ) است .

    • مهدی

      همت اگر سلسله جنبان شود مور تواند که سلیمان شود
      امام علی: انسان های کوچک آرزو می کنند اما انسان های بزرگ اراده

    • بدون نام

      دم همشون گرم لیاقت داشتن خدا داده بهشون

    • بدون نام

      دم همشون گرم لیاقت داشتن خدا داده بهشون

    • Mhm slrvand

      حلالشون باشه ...
      چطور میشه که ازشون اطلاعاتی دراورد و ازشون راهنمایی گرفت

    • محمود فیاض بخش

      واقعا که ایول ما اینجا حسرت دو قرون پول بکشیم شما اونجا بگیریدو بخورید واقعا چه دنیای عجیبی

    • بدون نام

      قظعا کلام امام علی (ع) مصداق کسانی است که رانت می خورند و بدون زحمت پول درمیارن ،هیچ دینی فقر و نداری را تشویق نکرده شما تصور کنید همه مردم فقیر باشند مطمئن باشید گوشت هم را می خورند دینداری که جای خود دارد.

    • سمیه

      توروخدا یه کم از این پولاتونو به کسی که نیاز داره کمک کنید و بخشش داشته باشید . نمیبینید وضعیت کار و اشتغال و ازدواج جوونهارو ...واقعا نمی بینید یا پول چشماتونو کور کرده ؟ ؟؟؟؟ من واقعا به 50000000تومن نقد نیاز دارم اگه بهم بدین خیلی دعاتون میکنم و براتون نماز میخونم

    • حمید رضا

      باسلام شغل اصلی من کشاورزیه ولی به دلیل سود کمش درشرکت استراتوس. راه آهن قزوین رشت کار میکنم. حدودا بعد از عید حقوق نگرفته ام اسم آقای هاشمیان رو فقط شندیدیم . میگن که آدم خیریه ولی باید خودشونم کارهارو زیر نظر داشته باشن من از آقای هاشمیان میخوام که فکر منه بچاره هم باشن. باتشکر

    • ناشناسس

      انسان با تلاش وکوشش به هرچیز می خواهد میرسد ولی من اعتقاد دارم انسان به زیردستانش باید کمک کند من یک مشکل بزرگ دارم پای جون یک ادم در میان است ای کاش کمی لطف مرحمت به خرج می دادند به من کمک میکردند خدایا کمکم کن

    • رویا

      بابا ایووووووووول

    • علی بخشی

      نظر خواهی بنظرم درآمد وپولشونو تو این کشور بدست میارن چون همه جوره راحتره..ولی همه ما مشکل اقتصادی داریم سرمایه پولشون بدرک نخوره بدرد فقط خودشون میخوره ..بدرد ملت نمیخوره همون فرار مالیاتی دارن ازهمه امکانات این کشور استفاده میکنند..سودشوتو یه کشوردیگه میرسونند

    • بدون نام

      تلاش کردن خدا هم بهشون داد

    • هلیا

      تلاش کردن خدا هم بهشون داد

    • ش ع

      واقعاخوش بحالشون من هم عاشق پول وثروتم

    • محمد

      قربون خدا برممم ولی اینا چیکار کردن که پدر من باید بخاطر قرون صبح تا شب سگ دو بزنه و عابروش زیر سوال بره واسه ۷۰۰تومن اووونوقت اینا

    • مریم

      سلام توروخدا ی با خدا ب ما کمک کنه داریم از گرسنگی میمیریم هیچی نداریم بخوریم الان چندروزه چیزی نخوردیم شمارو بخدا کمکمون کنید خیلی داغونیم خیلی وضعمون بده توروخدا کمکمون گنید

      پاسخ ها

      • سیاوش

        پس چجوری با گوشی هوشمند پیام میدی.؟؟؟؟؟

    • م

      سلام وقت بخیر. خواهش میکنم کمکمون کنید برادر من 9 ساله که زندانه و الان زیر تیغ اعدام هست خانواده شاکی 2 میلیارد پول خواستند ولی با صحبت هایی که شده میشه 800 راضی شون کرد. خودمون خونه و زمین داریم گذاشتیم واسه فروش. توروخدا عاجزانه خواهش میکنم کمکمون کنید دیگه وقت نداریم هرلحظه امکان داره خانواده شاکی اقدام به اعدام بکنند توروخدا ی کاری بکنید

    • محمد علی

      هر جا دیدی سیم و زری فراوان ؛ بدان یا خودش دزد بود یا پدری ؛ خدا رو سر کسی سیم و زر نمیریزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسود

    • علیرضا

      دوستان رسیدن به ثروت کار بسیار اسانی است...شاعر میگه هر طور که خیال مییکنی همان طور میگذرد...اگه افکارت ثروتمند باشه ثروت رو جذب میکنی و بر عکس....در دنیا بیش از حد نیاز همه ادمها ثروت وجود داره فقط باید جذبش کنی با حس خوب داشتن به پول و ثروت...اگه فکر کنی هر کی ثروت داره حق فقیری رو خورده همیشه فقیر میمونی..پس غنی فکر کن تا ثروت بیاد سراغت...

    • فاطمه

      به حضرت عباس راست می گم نیازشدیدمالی دارم کمکم کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :/
        از خدا بخواه نه از بنده هاش

    • بدون نام

      سلام من فقط می خواهم پسرم را توی مدرسه نام نویسی کنم اما پول ندارم چه کسی یاری می کنم

    • رضا

      آخر آخر آخرش یک تیکه کفن و یک تکه از زمین ک توش میزارنش و خاکو میریزن روش و فرار می‌کنند براش میمونه.
      چند سال دیگه؟؟؟؟؟؟آخرش چی!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرقش اینه چهار روز دنیا با لذت زندگی کردن و تو همینم تجربه نکردی و میری زیر خاک و توی کفن
        آخرش اینه

    • بهرنگ

      موفق باشند

    • محمدجواد جعفری

      سلام
      32سال دارم به خاطر حادثه3 دندان بالا روبرو ساقط شده و تعدادی از دندان‌های عقب بالا و پائین ریخته و فکم یور شده موقع حرف زدن مورد تمسخر و نیشخند افراد و اقوام میشم انگار دارم با دیوار حرف میزنم غصم میشه اشک میریزم زمانی مشغول به کار تراشکاری بودم اما اکنون بیکارم به بسیاری از مؤسسات خیریه و بهزیستی کمیته امداد مراجعه کردم اما اعتنایی نمی‌کنند و حمایتم نکردند به فقر افتادم و لاغر شدم حدوداً 2 سال منزوی و دلشکسته شدم بخدا غربتی دلم را گرفته که خدا میداند موقع غذا خوردن بخاطر وضع دندانهایم لبهایم گاز گازی میشه زیر چشمانم پف شده از بس گریه کردم بچه خواهرم میگه از دایی میترسم اینجور دهانش و ازم کناره گیری می‌کنه روزگارم بسختی میگذره مسکنی ندارم حتی نامه ای نوشتم به دفتر بیت رهبری رفتم ولی اهمیتی به اوضاعم ندادند عاجزم از این احوالات غم زده و مریض شدم و هزینه چکاف ندارم فکرم درگیر و عار میکنم از اینکه برم به خیابان و دست گدایی دراز کنم امیدوارم همینجور که به زندانیان مالی برای آزادی کمک رسانی میشه برای در کنار خانواده بودن بتوانید تا اوضاعم به بهبودی مبدل بشه انشاالله
      09363361281موبایل
      6037997379564140ملی

    • الف

      من توانایی این را دارم که ثروت آنها را در هر کدام زمینه کاری حداقل در سال 2 برابر کنم. در دهه 60 (سال 63) بنده در جیبم فقط 10 ریال داشتم از نظر مالی خیلی فقیر بودم ولی از نظر فکر و اندیشه وفعالیت خیلی غنی بوده و هستم. معتقد به حلال و حرام هستم. عاشق تجارت و کسب وکار و همچنین عاشق تر به این هستم که فعالیتی راه به اندازم تا چند نفری به سر سفره شان نان ببرند. به امید یاری به هم. شماره تماس 09141544527

      پاسخ ها

      • علی

        خخخخخخ داداش اینا خودشون صاحب سبک اند اینقدری بلدن
        که سرمایه شون تو هرزمینه ۱۰ برابر کنن جای ۲ برابر امثال من و تو باید چندماه تو رزرو ملاقات باشن با این افراد

    • محمدجواد جعفری

      سلام امیدوارم حالتون خوب باشه 32 سال سن دارم به خاطر حادثه۳ دندان از بالا روبرو ساقط شده و تعداد ۷ عدد از دندان‌های دیگر عقب بالا و پائین ریخته و مابقی به عصب رسیده صورتم لاغر شده موقع حرف زدن مورد تمسخر و نیشخند افراد و اقوام میشم انگار دارم با دیوار حرف میزنم غصم میشه بغض میکنم قبلاً مشغول به کار تراشکاری بودم امّا اکنون بیکارم به بسیاری از مؤسسات خیریه و بهزیستی و کمیته امداد مراجعه کردم اما اهمیتی ندادند و حمایتم نکردند به فقر دچار شدم حدوداً ۲ سالی میشه که گذشته از سانحه تصادف دلشکسته شدم بخدا غریبی دلم را گرفته که خدا میداند موقع غذا خوردن بخاطر وضع دندان نیش روی لب م چلیده میشه زیر چشمانم پف افتاده از بس غصه خوردم بچه خواهرم میگه از دایی میترسم اینجور شده دهانش و ازم کناره گیری می‌کنه روزگارم بسختی میگذره مجردم مسکنی ندارم حتی نامه ای نوشتم و به دفتر بیت رهبری رفتم ولی اهمیتی به اوضاعم ندادند عاجزم از این احوالات ، غم زده هستم کیست تو مثانه ام است احساس میکنم مریض شدم حتی هزینه چکاف آزمایش ندارم فکرم درگیر شده ، امیدوارم با کمک رسانی بتوانید تا درمان بشم انشااللّٰه
      ۶۰۳۷۹۹۷۳۷۹۵۶۴۱۴۰
      موبایل ۰۹۳۶۳۳۶۱۲۸۱

    • مریم

      خوش بحالشون که پولدارن منم دانشجوم به ۱۰ میلیون پول احتیاج دارم اما به عنوان قرض
      اگر کسی داره به با این شماره تماس یا پیام بده
      ۰۹۰۳۲۹۱۹۸۶۲

    • ذبیح

      خدا بیشتر بده حداقل باثروتی که داری دست من که سرطان دارم بگیر ممنون میشم شماره ام ۰۹۰۲۹۱۳۷۱۴۰

    • امیر محسن

      پولدار باید مرام داشته باشه پو لدار بی مرام لجنه کاش همه پولدارها مثل یاسر میراحمدی مشتی بودن پرچمت بالاست

    • بدون نام

      دیگه امروزه ثروتمندان کم شدن فقیران زیاد..

    • بدون نام

      دیگه امروزه ثروتمندان کم شدن فقیران زیاد..

    • اریا

      سلام به نظرمیاد دیگه این لیست باید به روزرسانی بشه بجز کسایی که نمیشه سراغشون رفت صاحبان برندهای بزرگی مثل عالیس ویک ویک وخیلی های دیگه مطمعنن ازکسی مثل حاجی علایدین بالاترن

    • میم

      خدا زیاد تر از این بکنه ما حسود نیستیم .زحمت کشیدند و شمه اقتصادی داشتند من از این دنیای فانی سلامتی می خوام و فرزندان صالح و دیگر هیچ.

    • بدون نام

      مبلغ را بگید چند؟

      چک همه شون رو بکشم بخرم و آزاد کنم...

      همشون رو هم 100 میلیارد نمیشن(دلار)

    • ....

      ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج