۷۹۴۴۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جلالی: پیکان و پارس‌جنوبی شبیه هم هستند

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران معتقد است بین تیمش و پارس‌جنوبی شباهت‌های بسیاری وجود دارد.

ایسنا: مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری قبل از بازی تیمش با پارس‌جنوبی جم اظهار کرد: دوست داریم بهتر از دفعه قبل با پارس‌جنوبی بازی کنیم. این تیم در یکی دو سال اخیر، شایستگی‌هایش را ثابت کرده است. ما هم مثل آن‌ها بوده‌ایم و بعد از صعود به لیگ برتر، صاحب شخصیت شده‌ایم. خدا را شکر محروم و مصدوم نیز برای بازی فردا نداریم.

او در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا امسال شادابی فصل پیش را ندارید، گفت: نمی‌دانم استناد شما به چیست. آن‌ چیزی که انجام می‌دهیم در راستای اهدافهمان است. در ۱۰ بازی اخیر، خوب بوده‌ایم و بعد از هفته هشتم، یک ماه بازی نکردیم و روی کیفیت تیم تاثیرگذار بود اما از این پس بازی‌های بهتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم پیکان همچنین درباره حواشی‌ای که تیمش سال پیش در جم داشت، توضیح داد: پارسال زمانی که به جم می‌خواستیم بیاییم، مهمان‌سرایی را رزرو کردیم اما یک روز مانده به بازی گفتند نمی‌توانیم به شما اتاق دهیم. سپس به ما گفتند بروید عسلویه و هتل بگیرید. ما از این بابت ناراحت بودیم چون عسلویه از نظر دما، مسافت و ارتفاع با جم متفاوت بود.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه فوتبال توانسته تا جم بیاید، اتفاق بسیار خوبی است. فارغ از نتیجه‌گیری‌ها، این با ارزش‌ترین چیزی است که فوتبال ایران به دست آورده است.

اما باید بدانید حفظ تیمی مثل پارس‌جنوبی سال به سال سخت‌تر از گذشته می‌شود و نباید انتظار سال اول را از این تیم داشت. محدودیت‌هایی که اینجا وجود دارد، هرسال شرایط را برای باشگاه پارس‌جنوبی سخت‌تر می‌کند. اگر فکری به حال این موضوع کنند، شاید بتواند به زندگی‌اش در لیگ برتر ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج