جاباما
۷۹۴۴۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تارتار: می‌خواهم خودم را به جلالی ثابت کنم

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: انگیزه خاصی برای بازی با پیکان دارم و می‌خواهم خودم را به استادم اثبات کنم.

ایسنا: مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری قبل از بازی با پیکان تهران گفت: تیم حریف مثل ما در سه سال اخیر ثبات داشته و کادرفنی خود را حفظ کرده است. پیکان از همه نظر تیم کاملی است و ساختار باشگاهی خوبی هم دارد.

می‌تواند کار ما در بازی فردا گره بخورد اما ما هم تیم‌های بزرگی را در زمین خودمان شکست داده یا متوقف کرده‌ایم. خود من هم انگیزه خاصی دارم و می‌خواهم در برابر استاد خودم، نشان دهم که شاگرد خوبی بوده‌ام. بازی می‌تواند جذاب باشد چون ارزشش بیشتر از سه امتیاز است و اگر پیکان را شکست دهیم، باهم در جدول هم‌امتیاز می شویم.

او افزود: می‌خواهیم در شروع بازی، فشار زیادی به این تیم بیاوریم اما باید مراقب ضدحملات باشیم. ضمن احترام به تیم باکیفیت پیکان، می‌خواهیم کار را در نیمه نخست تمام کنیم.

سرمربی پارس جنوبی درمورد داور مسابقه نیز گفت: ما امسال از سال گذشته از ناحیه داوری ضربه خورده‌ایم. امیدوارم داوران، ما را به چشم تیم بی‌انگیزه نگاه نکنند چرا که می‌خواهیم بالای جدول باشیم. ما از آن‌ها انتظار داریم حقمان را بدهند و هیچ انتظاری جز اجرای عدالت نداریم. آقای مهدوی نیز به عنوان داور فردا، تجربه خوبی دارد.

تارتار با دعوت از مردم جم برای حمایت از تیمش عنوان کرد: الآن به حمایت هواداران نیاز داریم و امیدوارم مثل سال اولی که به لیگ برتر آمده بودیم، بیایند و اجازه ندهند سرمایه استانی از دست برود. از روز اول پشت ما باشند و مثل هواداران سپیدرود نباشند که هنگام سقوط برای حمایت آمده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج