۷۹۴۵۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گزارش ویژه رویترز از تماشاگران پرسپولیس

خبرگزاری رویترز در گزارشی درباره دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز نوشت، برانکو در این بازی روی هوادارانش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

خبر ورزشی: پرسپولیس روز شنبه در در حالی دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما را برگزار می‌کند که در دیدار رفت ۲-۰ شکست خورده و کار سختی برای جبران این نتیجه دارد.

خبرگزاری رویترز در گزارش خود از این بازی می‌نویسد، برانکو ایوانکوویچ روی یار دوازدهم تیمش حساب خاصی باز کرده است.

در این گزارش آمده است، هنگام میزبانی ایرانی‌ها از کاشیما آنتلرز ژاپن در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، برانکو برای جبران شکست ۲-۰ رفت، روی تاثیر ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی سرمایه گذاری کرده است.

انتظار می‌رود جمعیتی بیش از ۸۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا کنند و تیم برانکو پس از ۹۰ دقیقه اول ناامید کننده در ژاپن، برای جبران نتیجه و بازگشت به مسابقه نیاز به کمک هرچه بیشتر آن‌ها دارد.

گزارش ویژه رویترز از تماشاگران پرسپولیس

دو بازیکن برزیلی کاشیما یعنی لئو سیلوا و سرجینیو برای این تیم گلزنی کردند تا یک نمایش عالی در نیمه دوم را از تیم گو ایوا شاهد باشیم و ایوانکوویچ کروات امیدوار است در دیدار برگشت روز شنبه این روند برعکس شود.

سرمربی سابق تیم ملی ایران به خبرنگاران گفت: "همیشه بازی در خانه آسانتر از خارج خانه است و ما در مقابل ۸۰ هزار هوادار که همیشه یار دوازدهم ما هستند، بازی خواهیم کرد. طرفداران ما همواره به ما کمک زیادی می‌کنند.

امیدوارم آن‌ها باز هم از ما حمایت کنند و ما بتوانیم کاری بکنیم و کاشیما را شکست دهیم و در پایان بازی سعی خواهیم کرد که پیروز و قهرمان شویم".

هر دو باشگاه می‌خواهند عنوان قهرمانی را برای اولین بار به دست بیاورند، پس از قهرمانی سال گذشته اوراوا ردز، کاشیما می‌خواهد تضمین کند که جام در ژاپن باقی می‌ماند.

پس از قهرمانی پاس در سال ۱۹۹۳، هیچ باشگاه ایرانی موفق به کسب عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیا نشده است و پس از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درسال ۲۰۰۲، تنها دو تیم - سپاهان (۲۰۰۷) و ذوب آهن (۲۰۱۰) - به فینال این بازی‌ها رسیده اند.

پرسپولیس بدون سیامک نعمتی که در بازی رفت در دقایق پایانی کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد، پا به بازی برگشت می‌گذارد.

آیوا سرمربی کاشیما که تیمش روز سه شنبه با تیم دوم خود کاشیوا ریسول را ۳-۲ برد و به رتبه سوم لیگ ژاپن صعود کرد، برای بازی برگشت فینال تمام بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت.

ایوا گفت: "بازی خارج از خانه در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هرگز آسان نیست. ما حتی یک بازی راحت خارج از خانه نداشتیم. این بازی‌ها همیشه دشوار است و بازی در مقابل ۸۰ هزار نفر در تهران برای ما سخت خواهد بود. این یک بازی کاملا متفاوت است و ما باید از اول تا آخر بازی تمرکز کرده و بجنگیم. به نوعی ما باید در حمله اقتصادی عمل کنیم. همه این‌ها باید متعادل باشد، اما من امیدوارم بتوانیم در بازی برگشت خوب عمل کنیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج