جاباما
۷۹۴۵۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهار سرجینهو، تنها راه قهرمانی پرسپولیس

پرسپولیس برای کسب قهرمانی آسیا احتیاج به یک بازی سراسر تهاجمی در بازی برگشت فینال دارد ولی غفلت از سرجینهو، هافبک هجومی برزیلی این تیم به معنای پایان رویای قهرمانی برای سرخپوشان پایتخت است.

وب سایت نود: شکست ۲ بر صفر پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما آنتلرز باعث شده که پرسپولیس برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی‌اش باید در دیدار برگشت حداقل ۲ گل به ثمر رساند و اندیشه‌های این تیم بیش از بیش تهاجمی باشد ولی بی‌محابا حمله کردن ممکن است باعث از دست رفتن رویای قهرمانی شود.

در صورتیکه پرسپولیس یک گل دریافت کند محکوم به زدن ۴ گل است.بسته نگه داشتن دروازه برای پرسپولیس زمانی سخت می‌شود که کاشیما در خط حمله خود بازیکنی به نام سرجینهو دارد. پرسپولیس در بازی رفت زهر این بازیکن خطرناک را چشیده است و گل این بازیکن برزیلی، کار قهرمانی نماینده ایران را سخت‌تر کرده است.

این هافبک هجومی ۲۳ ساله چپ پای برزیلی در تابستان امسال، یعنی در نیم فصل دوم لیگ ژاپن از سانتوس برزیل به کاشیماآنتلرز پیوست و در ۱۸ دیداری که برای این تیم در همه رقابتها بازی کرده ۹ گل به ثمر رسانده است اما اوج هنر این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا نشان داده شد.

مهار سرجینهو، تنها راه قهرمانی پرسپولیس

سرجینهو که از مرحله یک چهارم نهایی، نماینده ژاپن را همراهی می‌کند در هر ۵ دیداری که برای این تیم بازی کرده گل زده است و با گلزنی در ۵ بازی پیاپی رکورددار این فصل لیگ قهرمانان محسوب می‌شود.

سرجینهو به جز ۵ گل، ۳ پاس گل نیز داده و از زمان حضور در این تیم در بیش از ۶۰ درصد گلهای کاشیما در لیگ قهرمانان موثر بوده است و در این بازیها ۸ موقعیت مسلم گل ایجاد کرده است.کاشیماآنتلرز در مرحله گروهی و یک هشتم نهایی با حریفان به مراتب ساده‌تر به طور متوسط ۱.۵ گل در هر بازی زده بود ولی از مرحله یک چهارم نهایی با حضور سرجینهو به طور میانگین ۲.۶ گل در هر بازی زده است.

پرسپولیس رکورددار کلین‌شیت در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ است و برای رسیدن به فینال از سد تیم‌هایی عبور کرده که مهاجمانی طراز اولی نظیر بغداد بونجاح، یوسف العربی در اختیار داشتند و حال باید چاره‌ای برای مهار این بازیکن خطرناک بکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج