جاباما
۷۹۴۵۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توضیح انریکه درباره بازگشت دوباره آلبا به تیم ملی

جوردی آلبا امروز و پس از چند ماه غیبت، بار دیگر به تیم ملی اسپانیا دعوت شد.

ورزش سه: جوردی آلبا امروز و پس از چند ماه غیبت، بار دیگر به تیم ملی اسپانیا دعوت شد.

عدم دعوت از آلبا به تیم ملی اسپانیا یکی از موارد انتقادی کارشناسان فوتبال اسپانیا به لوئیس انریکه بود. بسیاری معتقد بودند که خصومت شخصی او با آلبا دلیل اصلی دعوت نشدن مدافع چپ بارسلوناست. در هر صورت آلبا پس از دو اردو غیبت، این بار به لاروخا دعوت شده است.

توضیح انریکه درباره بازگشت دوباره آلبا به تیم ملی

انریکه در نشست خبری خود در مورد دلیل دعوت از آلبا گفت: « فشار رسانه ها و مردم دلیل دعوت آلبا نبود و من کسی نیستم که با این فشارها بخواهم بازیکنی را دعوت کنم. در دنیایی هستیم که تصمیم گیری کار دشواری است و باید ایده های روشنی داشته باشید.

اینکه چه زمانی متقاعد شدم تا آلبا را دعوت کنم را به خاطر ندارم اما روند همه بازیکنان را زیر نظر دارم و یک جا به این نتیجه می رسم که چه بازیکنی دعوت شود و چه بازیکنی خط بخورد. من سه سال مربی آلبا در بارسا بودم. او با من در 80 درصد بازی های بارسا حضور داشت و کسی بهتر از من او را نمی شناسد. برای دعوت از بازیکنان، مسائل مختلفی مثل شرایط رقبای شان و وضعیت بدنی آنها در کنار چند فاکتور دیگر را ملاک قرار می دهم. عدم دعوت از آلبا در اردوهای قبلی یک تصمیم کاملا حرفه ای بود و اصلا مسائل شخصی در آن دخیل نبود.»

انریکه ادامه داد: « آلبا 66 بازی ملی دارد و سومین بازیکن با تجربه تیم محسوب می شود. بدون شک او می تواند روزی کاپیتان اسپانیا شود. من به دنبال یک تغییر نسل در تیم ملی و دعوت از جوانان آینده دار هستم. اینکه آلبا سومین بازیکن باتجربه تیم ملی محسوب می شود نیز دلیلی برای دعوت شدن او نبوده و نخواهد بود.

به دنبال افزایش سطح رقابت در تیم ملی هستم و همیشه آماده ترین ها دعوت خواهند شد. قطعا در اردوهای بعدی نیز سورپرایز هایی خواهم داشت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج