۷۹۴۷۳۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کومیته مردان با شایستگی به دیدار پایانی رسید

تیم کومیته تیمی کشورمان با برتری در دیدار نیمه‌نهایی برای سومین دوره متوالی به دیدار پایانی مسابقات کاراته قهرمانی جهان صعود کرد.

خبرگزاری تسنیم: روز چهارم از بیست‌وچهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان امروز (جمعه) در سالن ۱۵ هزار نفری «ویزینک» مادرید اسپانیا پیگیری شد و تیم کومیته تیمی کشورمان که در دو دوره گذشته این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافته بود، موفق به سومین صعود متوالی خود به دیدار نهایی شد.

تیم کومیته تیمی کشورمان پس از اینکه روز گذشته در دور نخست مسابقات استراحت کرد، امروز در اولین گام به مصاف تیم ارمنستان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت. در این دیدار صالح اباذری با نتیجه ۱۰ بر صفر، علی اصغر آسیابری با نتیجه ۸ بر صفر و مهدی خدابخشی با نتیجه ۹ بر ۳ مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند.

کومیته مردان با شایستگی به دیدار پایانی رسید

نمایندگان کشورمان در مرحله سوم به مصاف تیم سنگال رفتند و به برتری 3 بر یک دست یافتند. در این دیدار ابتدا صالح اباذری با نتیجه 3 بر یک مغلوب حرف خود شد، اما در ادامه ذبیح‌الله پورشیب پس از تساوی 2-2 مقابل کاراته‌کا سنگالی با قانون سنشو (کسب امتیاز اول) به برتری دست یافت. در دیدار سوم نیز مهدی خدابخشی با نتیجه 4 بر یک از سد حریف خود گذشت و سجاد گنج‌زاده هم با برتری 5 بر صفر پیروزی تیم کشورمان را قطعی کرد.

تیم کومیته کشورمان در مرحله چهارم به مصاف اردن رفت و با برتری 3 بر یک حریف تیم ایتالیا در مرحله نیمه نهایی شد. مهدی خدابخشی در نخستین دیدار با نتیجه 4 بر 3 به برتری دست یافت. در دیدار دوم صالح اباذری مقابل کاراته‌کا اردنی 3-3 شد، اما با قانون سنشو مغلوب حریف خود شد. بهمن عسگری در سومین پیکار با نتیجه 10 بر 6 به برتری دست یافت و سجاد گنج‌زاده نیز با برتری 8 بر صفر در دیدار پایانی برتری ملی‌پوشان کشورمان را قطعی کرد.

شاگردان شهرام هروی در دیدار نیمه نهایی نیز با شایستگی و با نتیجه 3 بر صفر از سد تیم ایتالیا گذشتند تا برای سومین دوره پیاپی به دیدار نهایی پیکارهای جهانی صعود کنند. در این دیدار بهمن عسگری با نتیجه 3 بر یک، علی‌اصغر آسیابری با نتیجه 4 بر صفر و سجاد گنج‌زاده با نتیجه 3 بر صفر مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند.

تیم ملی کومیته کشورمان برای کسب مدال طلای بیست‌وچهارمین دوره مسابقات جهانی کاراته روز یکشنبه 20 آبان ماه به روی تاتامی خواهد رفت و رودرروی تیم ترکیه صف آرایی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج