جاباما
۷۹۴۷۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نمازی: عملکرد ما در نیمه دوم شرم‌آور بود

امید نمازی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان عملکرد تیمش در نیمه دوم دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز را شرم‌آور توصیف کرد.

خبرگزاری تسنیم: امید نمازی بعد از شکست ۴ بر یک تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بعضی مواقع در فوتبال دو نیمه متفاوت را شاهد هستیم و امروز این را دیدیم. ما در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم، اما با شروع نیمه دوم و عدم تمرکز، مسابقه را از دست دادیم.

بازیکن تعویضی و ذخیره تیم تراکتورسازی بعد از اینکه گل اول این تیم را به ثمر رساند باعث شد شیرازه تیم ما از هم پاشیده شود. اگر بخواهم رُک و راست صحبت کنم باید بگویم عملکرد ما در نیمه دوم شرم‌آور بود. هیچ کار ما روی اصول و برنامه‌هایی که کار کرده بودیم، انجام نشد. حتی ما بعد از اینکه ۲ بر یک عقب افتادیم دست از اشتباهات خود برنداشتیم و با تداوم اشتباهات گل‌های سوم و چهارم را دریافت کردیم.

نمازی: عملکرد ما در نیمه دوم شرم‌آور بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: من در رختکن نیز به بازیکنانم گفتم نباید این‌گونه مرتکب اشتباه می‌شدیم. وقتی در نیمه اول و مقابل 80 هزار هوادار پرشور تراکتورسازی به آن خوبی بازی کردیم دیگر نباید در نیمه دوم عملکردی اینگونه متفاوت نسبت به نیمه اول می‌داشتیم.

در حال حاضر چهار بازی تا پایان نیم‌فصل اول باقی مانده است و ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا هر چهار دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته و 12 امتیاز ممکن را کسب کنیم. اگر این اتفاق رخ ندهد شاید در نیم‌فصل دوم نه من و نه برخی از بازیکنان ذوب‌آهن دیگر در این تیم حضور نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان تیمش تحت تأثیر جو 80 هزار نفری ورزشگاه یادگار امام (ره) قرار گرفته بودند یا خیر، گفت: نتیجه‌ای که به دست آمد نمی‌تواند دلیلش این موضوع باشد. اگر ما عملکرد نیمه اول را تکرار می‌کردیم، قطعاً نتیجه این (شکست 4 بر یک ذوب‌آهن) نمی‌شد.

ما تمرکز خود را از دست دادیم و بازی را به جایی بردیم که تحت فشار قرار گرفتیم. من بارها در تمرینات این شرایط را گفته بودم تا به تیم ضربه وارد نشود، اما یک قسمت از زمین به دلیل بی‌تجربگی یا هیجان بازیکنان ما خالی و همین باعث می‌شود که نتیجه را از دست بدهیم. به‌هرحال در زمان عقب افتادن از تراکتورسازی تأثیر هواداران بیشتر به چشم می‌آمد. شما بعد از جلو افتادن حریف دیدید که این تیم چقدر راحت به گل‌های بعدی نیز رسید.

نمازی در پاسخ به این سؤال که «آیا ذوب‌آهن به شوک نیاز دارد یا خیر؟»، اظهار داشت: این موضوع مربوط به مدیرعامل و هیئت مدیره است.

در واقع اگر تصمیم به نبودنم باشد، من تابع هستم. تیم ما خوب است و امروز نیز یک نیمه فوتبال عالی را ارائه کردیم. به‌هرحال اگر شرایط تقصیر من است شاید من باید بروم. من به عنوان یک مربی شک ندارم که در بلندمدت می‌توانیم تیم را بهتر کنیم، ما از همان ابتدای فصل مشکل داشتیم و شما یادتان هست که تبریزی را از دست دادیم و فک‌ حبیب‌زاده شکست.

این مسائل باعث شد که در برخی بازی‌ها بازنده شویم. با این حال امروز نشان دادیم که می‌توانیم بازی خوبی ارائه کنیم. البته باید در این مدت ارائه بازی خوب را از 45 دقیقه بیشتر کرده و به 65، 75 و 90 دقیقه برسانیم. بازیکنانم باید در تمرکز خود بیشتر دقت و بازی را مدیریت کنند.

من به تیمم ایمان دارم. ما مصدوم‌های زیادی داشته‌ایم که به دلیل همین آسیب‌دیدگی‌ها مجبوریم تغییراتی ایجاد کنیم. این مسائل به تیم ضربه زده است. در بازی امروز فقط 45 دقیقه خوب بودیم، اما با اتحاد و تلاش بیشتر می‌شود که شرایط خوب به تیم بازگردانده شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: دلیلی وجود نداشت که برد نیمه اول را به راحتی در نیمه دوم از دست بدهیم. ما وسط زمین یک لیدر می‌خواستیم که تیم را جمع کند. ضمناً من هرچه داد می‌زدم کسی صدایم را نمی‌شنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج