جاباما
۷۹۴۸۱۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

توضیح علی کریمی در مورد دو مصدومیت پیاپی

هافبک استقلال توضیح کاملی در مورد دو مصدومیت پیاپی خود که در این روزها محل بحث شده است می دهد.

ورزش سه: علی کریمی در این فصل حضور ثابتی در ترکیب استقلال داشته است اما او در ۳ بازی حساس به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرده است و این شایعه به وجود آمده مصدومیت او از ناحیه کمر است، ناحیه ای که قبلا عده ای از کارشناسان بابت جذب او به کادرفنی استقلال هشدار داده بودند.

اولین بازی به بازی رفت برابر السد برمی گردد، جایی که کریمی پیش از شروع بازی احساس درد کرد و از ترکیب استقلال خارج شد. او در دقیقه ۱۷ بازی با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر مصدوم شد و از زمین بازی تعویض شد.

کریمی در بازی با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی غایب بود اما در بازی با ماشین سازی مصدوم شد و در دقیقه ۳۷ از زمین بازی تعویض شد.

بعد از این اتفاق روینفرد شفر از اهمیت حضور او در ترکیب تیمش صحبت کرد و گفت این بازیکن اگر در زمین بود می توانست خیلی به آبی ها کمک کند.

توضیح علی کریمی در مورد دو مصدومیت پیاپی

در این بین دو مصدومیت پیاپی علی کریمی باعث شده او در این روزها فشار زیادی را تحمل کند و عده ای بر این گمان باشند مصدومیت او از ناحیه کمر است، مصدومیتی که گفته می شود ممکن است این بازیکن در طول فصل چندان نتواند برای آبی ها بازی کند.

علی کریمی در باره شایعاتی که در این مدت برای او به وجود آمده است گفت: در بازی با سپاهان من در یک صحنه با کی روش به هوا پریدم که در هنگام پایین آمدن کشاله پایم آسیب دید. نه کمرم درد گرفت نه چیزی و فقط کشاله پایم آسیب دید.

او ادامه داد: در بازی با ماشین سازی هم در یک صحنه بازیکن حریف با شدت زیاد با آرنج به بازوی من زد که عصبم دستم تا 4 ساعت اصلا کار نمی کرد. نمی توانستم بازی کنم چون دست من اصلا حس نداشت.

هافبک استقلال در پایان گفت: در این مدت شایعات زیادی به وجود آمده است که من از ناحیه کمر مصدوم شده ام که هیچکدام درست نیست و شما می بینید که من می توانم تمریناتم را پیگیری کنم. سعی می کنم از بازی های بعدی شرایط بهتری داشته باشم ولی مصدومیت جزیی از فوتبال است و من در دو بازی اخیر با بدشانسی روبرو شده ام.

کریمی همچنین از بعضی از اتفاق هایی که در مورد او رخ داده است ناراحت است که ترجیح می دهد فعلا در مورد آن صحبت نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آقای علی کریمی جادوگر آسیا تولدت را تبریک میگم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج