جاباما
۷۹۴۹۲۸
۱۰ نظر
۵۰۱۵
۱۰ نظر
۵۰۱۵
پ

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

سلبریتی را سراغ نداریم که علاقه‌ای به خودنمایی و سوار شدن بر خودرو‌های خاص و گران‌قیمت نداشته باشد و از آنجایی که عشق خودرو مرد و زن نمی‌شناسد در کنار سلبریتی‌های مرد، سلبریتی‌های زن نیز علاقه زیادی به خودرو نشان می‌دهند و دوست دارند هر روز سوار بر یک خودروی جدید در خیابان‌ها جولان بدهند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: سلبریتی را سراغ نداریم که علاقه‌ای به خودنمایی و سوار شدن بر خودروهای خاص و گران‌قیمت نداشته باشد و از آنجایی که عشق خودرو مرد و زن نمی‌شناسد در کنار سلبریتی‌های مرد، سلبریتی‌های زن نیز علاقه زیادی به خودرو نشان می‌دهند و دوست دارند هر روز سوار بر یک خودروی جدید در خیابان‌ها جولان بدهند.

گاهی اوقات نیز سلبریتی‌ها خودروهای مورد علاقه خود را خریداری نمی‌کنند و از این خودروها برای تبلیغات کنسرت‌ها و برنامه‌های خود استفاده می‌کنند و آن‌ها را کنار می‌گذارند. اما از آنجایی که این خودروها در بیشتر مواقع ویژگی‌های خاصی دارد به راحتی نمی‌توان از کنار آن‌ها رد شد.

در نتیجه لیدی گاگا که یکی از سوپراستارترین چهره‌های دنیاست و در میان سلبریتی‌های زن ثروت و دارایی زیادی دارد خودروهای مختلفی را سوار می‌شود و از اینکه پول هنگفتی برای خرید و اجاره بهترین خودروهای دنیا خرج کند لذت می‌برد.

به همین دلیل قصد داریم در ادامه با هم نگاهی به خودروهای جذابی داشته باشیم که دل لیدی‌ گاگا را برده‌اند.

سواری با یکی از خودروهای اختصاصی الویس‌ پریسلی فقید

اگر از طرفداران لیدی گاگا باشید حتماً به خاطر دارید که حدود ۲ سال پیش تور بزرگی با نام Dive Bar راه‌اندازی کرد. این قسمتی از برنامه‌ بزرگ تبلیغاتی لیدی گاگا جهت فورش آلبوم جدیدش با نام Joanne بود. در نتیجه لیدی گاگا هرچه در چنته داشت را در این تور به نمایش گذاشت.

یکی از جالب‌ترین موارد این تور حضور لیدی گاگا با خودروی کادیلاک کوپه دویل بود. این خودرو که در گذشته الویس پریسلی فقید سوار بر آن میشده است یکبار دیگر توانست یاد و خاطره این سلطان راک را در ذهن هواداران زنده کند و تبلیغ خوبی برای لیدی گاگا نیز به حساب می‌آمد. متأسفانه بخت با لیدی گاگا یار نبود و موفق به خرید این کادیلاک کلکسیونی محصول سال ۱۹۵۵ نشد و در نهایت شاهد فروش کادیلاک الویس در یک حراجی آنلاین بودیم.

18. لامبورگینی هوراکان، خودرویی برازنده لیدی گاگا

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

لیدی گاگا خواننده محبوب نسل جوان است و جوانان و نوجوانان زیادی در سرتاسر دنیا هنر و سبک زندگی او را دنبال می‌کنند. در نتیجه باید رفتاری در خور جوان‌ها داشته باشد و به همین دلیل در کنار خودورهای کلاسیک و لاچکری، گاهی اوقات نیز با خودروهای مدرن و ‌جوان‌پسند در خیابان ظاهر می‌شود تا خودی نشان دهد و ثابت کند که نبض جوانان را در دست دارد.

به همین دلیل در میان کلکسیون خودروهای لیدی گاگا یک لامبورگینی هوراکان مشکی به چشم می‌خورد، جالب است بدانید لیدی گاگا برای اجرای ترانه‌ای در مسابقه سوپربول که معروف‌ترین رویداد ورزشی آمریکا به حساب می‌آید با همین خودروی لامبورگینی هوراکان به استادیوم رفت.

واژه هوراکان در افسانه‌شناسی تمدن مایا به معنای خدای باد، توفان و آتش است و کاملاً مشخص است چنین خودرویی جایی بهتر از کلکسیون لیدی گاگا را پیدا نخواهد کرد.

۱۷. لیدی گاگا علاقه زیادی به پورشه‌‌سواری دارد

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

ارزش دارایی‌های لیدی گاگا ده‌ها میلیون دلار برآورد شده و از آنجایی که او هنوز در اوج جوانی است انتظار می‌رود در آینده دارایی‌های او بسیار بیشتر از این شود. در نتیجه کاملاً مشخص است این سلبریتی جوان و خوش آتیه دست روی هر خودرویی بگذارد آن را از آن خود می‌کند.

به همین دلیل است که هواداران او در مونترال شاهد سوار شدن لیدی گاگا به یک خودروی پورشه باکستر بودند. بدون شک این خودرو گران‌ترین خودروی حاضر در کلکسیون لیدی گاگا نیست اما پورشه‌سواری لطف دیگری دارد و بدون شک لیدی گاگا نخواسته کلکسیون خودروهای او بدون پورشه باشد.

16. شورولت نوا برای هوادارانی که به خودروهای کلاسیک علاقه دارند

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

شورولت نوا یکی از نوستالژیک‌ترین خودورها است و مدل‌های اول آن در سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۸۸ تولید شده‌اند. این خودرو در میان ایرانی‌ها نیز شناخته شده است و چهارمین نسل آن توسط جنرال موتورز ایران عرضه شد.

لیدی گاگا نیز که به خودروهای کلاسیک و خاطره‌انگیز علاقه زیادی دارد یک شورولت نوا اس‌اس را به کلکسیون خود اضافه کرده است. از قرار معلوم لیدی گاگا علاقه زیادی به این خودرو دارد و عکس‌های زیادی را به همراه این خودرو در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

۱۵. لیدی گاگا و شورولت سیلورادو

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

با خودرویی طرف هستیم که با دنیای سینما غریبه نیست و در فیلم‌های مختلفی چشممان به جمال شورولت سیلورادو روشن شده است، یکی از معروف‌ترین این فیلم‌ها، بیل را بکش بود که در آن اوما ترومن هنرنمایی می‌کرد.

لیدی گاگا نیز که از قرار معلوم از طرفداران فیلم بیل را بکش است در موزیک ویدئوی ترانه «تلفن» در کنار بیانسه حضور پیدا کرد. این خودرو دقیقاً همان چیزی بود که در فیلم بیل را بکش استفاده شده بود. ظاهراً لیدی گاگا پس از سواری با این خودرو به کوئینتین تارانتینو پیشنهاد خرید آن را داده بود و از آنجایی که تارانتینو علاقه زیادی به این شورولت سیلورادو دارد این پیشنهاد را رد کرد.

14. فورد برانکو، انتخاب لیدی گاگا برای روزهای گرم

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

یک بار دیگر لیدی گاگا سراغ یک خودروی قدیمی و کلاسیک را گرفت تا با استفاده از جذابیت‌های آن نظر هواداران را به خود جلب کند. لیدی گاگا این خودرو را برای روزهای گرم و آفتابی استفاده می‌کند و در موزیک ویدئوی Perfect Illusion نیز شاهد حضور فورد برانکو هستیم.

13. لیدی گاگا سوار بر لینکلن کانتیننتال سال ۱۹۶۵

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

با نگاهی به کلکسیون خودروهای لیدی گاگا می‌توان به انتخاب این سلبریتی در خودروهای کلاسیک و قدیمی تبریک گفت چرا که کاملاً مشخص است لیدی گاگا در میان کلاسیک‌ترین خودروها گشته و بهترین آن‌ها را انتخاب کرده است.

یکی از این نمونه‌ها را می‌توان خودروی لینکلن کانتیننتال مدل ۱۹۶۵ دانست. این خودرو ممکن است قدیمی باشد اما تجهیزات داخلی اشرافی و لوکسی را در آن شاهد هستیم. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این لینکلن کانتیننتال صندلی‌های بزرگ و فضای جادار آن است تا دوستان و رفقای لیدی گاگا به راحتی در آنجا بگیرند و حسابی خوش بگذرانند.

12. شورولت ال‌کامینو،‌ خودرویی قدرتمند برای لیدی گاگا

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

علاقه لیدی گاگا به خودروهای قدرمند بر کسی پوشیده نیست اما تجربه نشان داده است او خودروهایی را انتخاب می‌‌کند که در کنار قدرت، اصل و نسب داشته و قدیمی باشند. در این زمینه می‌توان به شورولت ال‌کامینو اشاره کرد.

لیدی گاگا بارها سوار بر این خودرو مشاهده شده و به اندازه‌ای به شولولت ال‌کامینو مشکی خود علاقه دارد که در موزیک ویدئو Joanne نیز از آن استفاده کرده است. انصافاً هم باید اعتراف کرد این خودرو با حال و هوای این موزیک ویدئو همخوانی خوبی دارد.

11. مدلی کلاسیک از فورد موستانگ

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

لیدی گاگا در کنار فورد برانکو یک خودروی کلاسیک دیگر از برند فورد را نیز در کلکسیون خود دارد و یک از اولین مدل‌های فورد موستانگ را انتخاب کرده است تا گاراژ وی خالی از موستانگ نباشد.

این فورد موستانگ ظاهری شیک و کلاسیک دارد و خاطره‌های خوش ایام گذشته را در ذهن هواداران قدیمی لیدی گاگا تداعی می‌کند.

10. مرسدس‌بنز E350

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

سلبریتی را سراغ نداریم که یکی از مدل‌های مرسدس‌بنز را در کلکسیون خود نداشته باشد و لیدی گاگا نیز یک خودروی مرسدس‌بنز E۳۵۰ را انتخاب کرده تا علاقه خود به برند بنز را ثابت کند. جالب است بدانید این مرسد‌س‌بنز، اولین خودرویی بود که لیدی گاگا رسما سوار بر آن شد و با آن تمرین‌های رانندگی را انجام داد تا نهایتاً به کمک همین خودرو گواهینامه‌اش را دریافت کند.

مرسدس‌بنز E۳۵۰ خودروی شیک و اشرافی است که به لحاظ رانندگی نیز تجربه شیرین و لذت‌بخشی را در اختیار راننده قرار می‌دهد و به احتمال زیاد لیدی گاگا نیز این مرسدس‌بنز را به دلیل اینکه خودروی بسیار خوش‌فرمانی است انتخاب کرده تا راحت‌تر در آزمون رانندگی شرکت کند. البته پس از دریافت گواهینامه، کمتر لیدی گاگا سوار بر مرسدس‌بنز E۳۵۰ مشاهده شده است.

9. رولزرویس فانتوم سفید

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

لیدی گاگا در کنار یک رولزرویس فانتوم مشکی، مالک یک رولزرویس فانتوم سفید نیز هست. این خودرو طراحی ویژه‌ای دارد و امکانات داخلی آن ویژه‌ و اختصاصی است. جذابیت‌های جالب این رولزرویس فانتوم بیشتر از چیزی است که در نگاه اول به نظر می‌رسد و تودوزی و صندلی‌های بسیار اشرافی و راحتی دارد.

8. آئودی آر ۸

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

آئودی در کنار تمامی خودروهایی که سالانه عرضه می‌کند توجه ویژه‌ای به آئودی آر ۸ نشان داده و همین امر باعث محبوبیت ویژه این خودرو در بین سلبریتی‌ها شده است. آئودی آر ۸ به لحاظ طراحی و فنی شباهت‌هایی به لامبورگینی هوراکان دارد و همین موارد باعث شده تا این خودرو دل لیدی گاگا را ببرد و در کلکسیون خودروهای او شاهد مدلی جدید و پیشرفته از آئودی آر ۸ باشیم.

آئودی آر ۸ که لیدی گاگا سوار آن می‌شود دارای سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ است و تجهیزات انتقال نیروی موتور به چرخ‌ها در این خودرو با لامبورگینی گالاردو و هوراکان یکی است تا در کنار طراحی و جذابیت، با یکی از سریع‌ترین خودروهای کلکسیون لیدی گاگا طرف باشیم.

۷. پونتیاک جی‌تی‌اُو برای خودنمایی بیشتر

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

در همین ابتدا باید اشاره کنیم که لیدی گاگا مالک پونتیاک جی‌تی‌اُو نیست اما در یکی از موزیک‌ ویدئو‌های او شاهد سواری گرفتن لیدی گاگا از یک پونتیاک جی‌تی‌اُو بودیم. در این موزیک ویدئو لیدی گاگا با این پونیاک حسابی گرد و خاک به راه می‌اندازد و صحنه‌های جالبی را برای خودنمایی و ایجاد هیجان در مخاطب به نمایش می‌گذارد.

با توجه به علاقه لیدی گاگا به خودروهای کلاسیک و قدرتمند هیچ بعید نیز در آینده‌ای نزدیک لیدی گاگا یک پونتیاک جی‌تی‌اُ را نیز به کلکسیون خود اضافه کند.

6. نهایت اصالت با مرسدس‌بنز W123

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

مرسدس‌بنز W123 یکی از آشناترین خودورهای بنز در میان ایرانیان است و تولید آن به سال‌های ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۵ باز می‌گردد. جالب است بدانید مرسدس‌بنز W123 در کنار ایران، در سایر کشورها نیز فروش بسیار خوبی داشت و به‌عنوان موفق‌ترین محصول این برند آلمانی شناخته می‌شود.

جالب‌تر اینکه از قرار معلوم در گذشته شرایط ورود این خودرو برای دانشجویان ایرانی بسیار ساده و آسان بوده و به همین دلیل مرسدس بنز W123 در میان ایران‌ها با نام بنز دانشجویی نیز شناخته می‌شود.

این‌گونه که پیداست لیدی گاگا نیز به محبوبیت و دوام این مرسدس‌بنز زیبا و اصیل پی برده است و به همین دلیل یک دستگاه بنز W123 در کلکسیون خودروهای وی به چشم می‌خورد. مرسدس‌بنز W123 ممکن است گذشته خودروی جذابی بوده باشد اما برای دنیای امروز خودرویی معمولی است و به همین دلیل لیدی گاگا این خودرو را انتخاب کرده تا بدون اینکه شناخته شود به راحتی در خیابان‌ها تردد کند.

۵. فورد ۱۵۰ اس‌وی‌تی لایتنینگ

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا» فورد ۱۵۰ اس‌وی‌تی لایتنینگ از آن دسته خودروهایی است که بعید به نظر می‌رسد در کلکسیون سایر سلبریتی‌ها حضور داشته باشد اما داستان لیدی گاگا فرق می‌کند و با سلبریتی‌ طرف هستیم که به رفتار و سلیقه‌های غیر معمول معروف است.

لیدی گاگا به اندازه‌ای از فورد ۱۵۰ اس‌وی‌تی لایتنینگ سواری گرفته که حتی یک بار توسط پلیس با این خودرو جریمه نیز شده است.

4. پونتیاک فایربرد ترنس‌ام

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

اگر نگاهی به سبک زندگی و همچنین اجراهای لیدی گاگا داشته باشید متوجه خواهید شد که او علاقه خاصی به رنگ مشکی دارد. به همین دلیل پونتیاک فایربرد ترنس‌ام با رنگ مشکی بسیاری جذابی را در موزیک ویدئو Marry the Night شاهد هستیم که لیدی گاگا سوار بر آن ترانه‌خوانی می‌کند.

این پونتیاک جذاب و پرابهت یکی دیگر از خودورهایی است که در مالکیت لیدی گاگا قرار ندارد اما با توجه به سابقه‌ای که از او سراغ داریم هیچ بعید نیست خبر خرید این خودرو را در آینده در رسانه‌ها شاهد باشیم.

3. رولزرویس کورنیش ۳

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

عشق لیدی گاگا به خودروهای رولزرویس تمامی ندارد و یک مدل کلاسیک بسیار شیک از رولزرویس کورنیش ۳ را در اختیار داشت، لیدی گاگا سوار بر این خودرو در خیابان‌های شهر جولان می‌داد و مال و مکنت خود را به رخ هواداران می‌کشید تا اینکه در مراسم خیریه‌ای شرکت کرد و این رولزرویس دوست‌داشتنی را به نفع فقرا به فروش رساند.

رولزرویس کورنیش ۳ موتور قدرتمند ۶.۷۵ لیتری از نوع V۸ دارد و به رغم اینکه یک خودروی دو در و جمع و جور است به‌عنوان یکی از سنگین‌وزن‌ترین خودروهای رولزرویس شناخته می شود.

2. لیدی گاگا و عشق او به رولزرویس فانتوم

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

تجربه نشان داده است لیدی گاگا نه تنها به خودروهای کلاسیک و قدیمی علاقه نشان می‌دهد بلکه عشق شدیدی به خودروهای مدرن و لاچکری دارد. در این بین وقتی صحبت از لاکچری به میان می‌آید نامی مطرح‌تر از رولزرویس در دنیای خودرو سراغ نداریم.

این امر باعث شده لیدی گاگا نه تنها یک خوروی رولزرویس فانتوم بلکه دو دستگاه از این خودروی زیبا و لاکچری را در اختیار داشته باشد. جالب است بدانید لیدی گاگا به‌اندازه‌ای به رولزرویس فانتوم علاقه دارد که ترجیح می‌دهد شخصاً پشت فرمان این خودروی افسانه‌ای بنشیند و همانند یک اشراف‌زاده با اصل و نسب در خیابان‌ها به گشت و گذار بپردازد و هوش از سر هواداران ببرد.

1. لیدی گاگا سوار بر خودروی فرمول یک

کلکسیون خودرو‌های لوکس «لیدی گاگا»

بعید به نظر می‌رسد کسی عاشق خودرو باشد و سودای رانندگی خودروهای فرمول یک را در سر نداشته باشد اما رؤیا برای بسیاری از هواداران خودرو، خیالی بیش نیست و تا انتهای عمر قادر به رانندگی با این خودورها نیستند.

در این بین داستان لیدی گاگا فرق می‌کند و هر چیزی که بخواهد را به راحتی بدست می‌آورد. یکی از این موارد سواری با خودروهای فرمول یک است، از آنجایی که رانندگی با این خودروها نیاز به تخصص خاصی دارد لیدی گاگا از ماریو آندرتی، یکی از پیشکسوتان مسابقات فرمول یک درخواست می‌کند تا به همراه وی گشتی در پیست اتومبیل‌رانی بزنند.

در این قسمت به پایان فهرست خودروهایی رسیدیم که دل لیدی گاگا را برده‌اند، پیشنهاد‌ می‌کنم اگر شما هم اخبار مربوط به لیدی گاگا را دنبال می‌کنید و اطلاعات جالبی از عشق لیدی گاگا به خودرو سراغ دارید در قسمت نظرات این موارد را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما نميتونيم يه پرايد بخريم

    • بدون نام

      مبارك باشه حتما لياقتشو داره خلايق هر چه لايق

    • ممد

      پراید نداره

    • بدون نام

      من سراغ دارم
      کیانو ریوز با مترو تردد میکنه

    • میرزا هیولا

      ناموسا لیدی گاگا هیچ تحفه‌ای نیس...
      چیه اخه...دیوونه..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تحفه هم نباشه تو رو پشییییییییییییییییزم حساب نمکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • senator

        نمیدونستیم لیدی گاگارفیق فابریک شماست وبخاطرش بایدبه یه هموطنت این حرف وبزنی.بابارفیق لیدی،بابادوست گاگا،بابادخترخاله خواننده معروف،بابا.......هه

    • وروجک.@@@ دهه 63

      لیدی گاگا....آفرین به تو@@@ کاش یک پراید هم داشتی چون آخرین باری بود که باهاش رانندگی میکردی@@@

    • شایان

      ففط یکیشو داشتم چی میشد

    • بدون نام

      خدایا پس ما چی این انصافه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج