۷۹۴۹۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هوملس: دورتموند مثل دوران کلوپ بازی می‌کند

متس هوملس ستاره‌ی بایرن مونیخ که سابقه‌ی بازی در بوروسیا دورتموند را دارد در آستانه‌ی دیدار دو تیم به همبازی‌هایش در بایرن درباره‌ی قدرت دورتموند هشدار داد.

ورزش سه: متس هوملس بارها سابقه‌ی بازی در بزرگترین جدال فوتبال باشگاهی آلمان موسوم به کلاسیکر را دارد. هوملس که پرورش‌یافته‌ی سیستم جوانان بایرن مونیخ است در دوران فوتبالی پرافتخارش سابقه‌ی بازی در هر دو تیم را داشته و بارها در دربی دو تیم بازی کرده و جالب اینجا است که اغلب در تیمی حضور داشته که در کلاسیکر به پیروزی رسیده است.

هوملس در آستانه‌ی دیدار بزرگ دو تیم در گفتگویی با روزنامه‌ی آلمانی بیلد در پاسخ به سوالی درباره‌ی مقایسه‌ی قدرت این روزهای زردپوشان دورتموند با زمانی که خودش در این تیم توپ می‌زده از مقایسه‌ی جالبی استفاده کرد.

هوملس گفت:" من با خیلی‌ها در این باره صحبت کرده‌ام. وضعیت این روزهای دورتموند من را یاد اولین سالهای این تیم با سرمربی‌گری کلوپ می‌اندازد. دورتموند خیلی شبیه آن روزها بازی می‌کند و فضای شکل‌گرفته در باشگاه هم مثل آن روزها است. این البته برای خیلی از بازیکنان ما مهم نیست ولی برای من که تجربه‌اش را دارم خیلی جالب است. با اینکه خیلی از بازیکنان دورتموند جدید هستند و من تا حالا با آنها بازی نکرده‌ام ولی احساس می‌کنم دورتموند به شدت شبیه آن سالها است".

بسیاری از هواداران بایرن مونیخ به یاد دارند که دورتموند در دوران هدایتش توسط یورگن کلوپ به خاری در چشم غول باواریایی تبدیل شده بود. هوملس در آن سالها برای اینکه فوتبال حرفه‌ای را آغاز کند بعد از فارغ‌التحصیلی از مدرسه‌ی جوانان بایرن مجبور شد به دورتموند برود و در بوروسیا به بازی مشغول شود.

از بخت خوب هوملس حضور او در دورتموند به دوران مربی‌گری یورگن کلوپ مصادف شده بود. در آن سالها هم یورگن کلوپ و هم هوملس در دورتموند به شهرت رسیدند. با اینکه دورتموند تا پیش از آن سالها به غول خفته‌ی فوتبال آلمان معروف بود با حضور کلوپ موفق شد بایرن مونیخ را از تخت پادشاهی فوتبال این کشور به زیر بکشد و در لیگ قهرمانان اروپا هم موفقیت‌های قابل توجهی بدست بیاورد.

هوملس علاوه به یادآوری دوران حضور سرمربی وقت لیورپول در دورتموند به هواداران بایرن و بازیکنان این تیم نسبت به جو فوق‌العاده‌ی ورزشگاه خانگی زردپوشان، وستفالن‌اشتادیون هم هشدار داد و به روزنامه‌ی بیلد گفت:" هواداران دورتموند ورزشگاه را به جهنمی سوزان تبدیل می‌کنند. هواداران بایرن و بازیکنانش نباید این را فراموش کنند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج