جاباما
۷۹۴۹۸۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«زندگی گالیله» پاییز ۹۸ روی صحنه تئاترشهر می‌رود

شهاب حسین‌پور قصد دارد پاییز سال آینده نمایشنامه «زندگی گالیله» را با دراماتورژی محمد امیر یاراحمدی در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه ببرد.

خبرگزاری مهر: شهاب حسین‌پور قصد دارد پاییز سال آینده نمایشنامه «زندگی گالیله» را با دراماتورژی محمد امیر یاراحمدی در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه ببرد.

«زندگی گالیله» پاییز ۹۸ روی صحنه تئاترشهر می‌رود

شهاب حسین‌پور بازیگر و کارگردان تئاتر که قرار است نمایش «آهو» را در فستیوال تئاتر کوتاه کمدی سری جدید برنامه «خندوانه» اجرا کند، درباره برنامه‌ریزی خود برای اجرای اثری جدید بر صحنه تئاتر به خبرنگار مهر گفت: پروژه اصلی مدنظرم برای اجرا بر صحنه تئاتر، نمایشنامه «زندگی گالیله» است. در حال حاضر این نمایشنامه برای شیوه اجرایی مدنظر دراماتورژی می‌شود.

وی ادامه داد: دراماتورژی «زندگی گالیله» برعهده آقای محمد امیر یاراحمدی است و همزمان برای انتخاب بازیگران نمایش و همچنین سرمایه‌گذار برای اجرای این اثر رایزنی می‌شود. اجرای «زندگی گالیله» نیازمند یک تیم تولید قوی است.

حسین پور درباره زمان و مکان موردنظر برای اجرای نمایش «زندگی گالیله» اظهار کرد: قصد دارم پاییز سال آینده این نمایش را در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه ببرم.

این کارگردان تئاتر در پایان درباره دیگر فعالیت‌های خود توضیح داد: در حال برپایی کارگاهی طولانی مدت در عمارت نوفل لوشاتو هستیم که عنوان آن «تئاتر چرا و چگونه» است. برنامه‌ریزی انجام شده بر این قرار است که برگزاری این کارگاه آموزشی ۴۰ هفته‌ای، به تولید و اجرای یک اثر نمایشی ختم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج