۷۹۵۰۱۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پیکر حمید هوشنگی تشییع شد

پیکر زنده‌یاد حمید هوشنگی، روزنامه‌نگار پیشکسوت صبح شنبه با حضور جمعی از رورزنامه‌نگاران و خبرنگاران پیشکسوت و برخی چهره‌های سیاسی راهی خانه ابدی خود در بهشت زهرا شد.

خبرگزاری ایسنا: پیکر زنده‌یاد حمید هوشنگی، روزنامه‌نگار پیشکسوت صبح شنبه با حضور جمعی از رورزنامه‌نگاران و خبرنگاران پیشکسوت و برخی چهره‌های سیاسی راهی خانه ابدی خود در بهشت زهرا شد.

مراسم تشییع پیکر حمید هوشنگی که سابقه سال‌ها معاونت خبر خبرگزاری «ایرنا» را بر عهده داشت، صبح روز شنبه (۱۹ آبان ماه) با حضور خانواده و جمعی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران پیشکسوت و نیز برخی چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب در مقابل ساختمان مرکزی خبرگزاری جمهوری اسلامی «ایرنا» برگزار شد.

پیکر حمید هوشنگی تشییع شد

سیف‌الله صمدیان (دبیر پیشین سرویس عکس ایرنا در دوران دفاع مقدس)، مهدی شفیعی (مدیرکل پیشین هنرهای نمایشی و معاون فعلی ایرنا)، سیدضیاء هاشمی (مدیر عامل خبرگزاری ایرنا)، بهزاد نبوی، محمدعلی ابطحی، مصطفی تاجزاده، احمد مسجد جامعی‌ (عضو شورای شهر تهران و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمد خدادی (مدیرعامل سابق خبرگزاری ایرنا) و علی‌اکبر قاضی‌زاده از جمله افرادی بودند که در مراسم تشییع پیکر حمید هوشنگی حضور داشتند.

سیدضیاء هاشمی - مدیر عامل خبرگزاری ایرنا - در این مراسم در سخنانی کوتاه با عرض تسلیت، اظهار کرد: یاد و نام این خبرنگار برجسته خبرگزاری «ایرنا» و ایران تا همیشه در یاد ما باقی خواهد ماند و خدمات ایشان هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

زنده‌یاد حمید هوشنگی، از روزنامه‌نگاران پیشکسوت که پیش از انقلاب نیز از دبیران خبرگزاری «پارس» بود، پس از تحمل دوره‌ای بیماری روز پنجشنبه (17 آبان ماه) درگذشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج