۷۹۵۰۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کاپلو: مشکل خاصی در تیم آلگری نمی‌بینم

فابیلو کاپلو بر این باور است که یوونتوس تحت‌هدایت ماسیمیلیانو آلگری مشکل خاصی ندارد و تنها باید سطح تمرکز خود را بالا نگه دارد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال یوونتوس فردا شب (یکشنبه) در حالی در هفته دوازدهم سری A ایتالیا در ورزشگاه سن‌سیرو میهمان میلان است که در فصل جاری این رقابت‌ها تنها در تساوی یک بر یک مقابل جنوا امتیاز از دست داده است. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در حالی پا به این دیدار می‌گذارند که چهارشنبه شب در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بازی یک بر صفر برده مقابل منچستریونایتد را در نهایت با نتیجه ۲ بر یک واگذار کردند.

فابیو کاپلو، سرمربی پیشین رئال مادرید در گفت‌وگو با سایت «TuttoJuve.com» ایتالیا گفت: با وجود شکست مقابل منچستریونایتد، یوونتوس با فرم و شکل فوق‌العاده‌ای پا به سن‌سیرو می‌گذارد و من مشکل خاصی در تیم مکس آلگری نمی‌بینم. به نظرم از خیلی جهات بازی هیجان‌انگیزی خواهد شد.

کاپلوی ۷۲ ساله که سابقه هدایت دو تیم میلان و یوونتوس را در کارنامه‌اش دارد، تصریح کرد: میلان چند بازیکنی در اختیار دارد که می‌توانند برای یوونتوس دردسرساز شوند به خصوص سوسو و گونسالو ایگواین اگر به موقع ریکاوری‌اش به پایان برسد.

وی ادامه داد: بزرگترین مشکل این نیست که میلان چقدر می‌تواند به یوونتوس فشار بیاورد، بزرگترین مشکل سطح تمرکز خود یوونتوس در سن‌سیرو است.

سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس در پاسخ به این پرسش که «بهترین بازیکن فردا را چه کسی پیش‌بینی می‌کنید؟»، اظهار داشت: من انتظار انجام کارهای بزرگی از مشتاق‌ترین بازیکن زمین یعنی کریستیانو رونالدو دارم.

تیم‌های میلان و یوونتوس از ساعت ۲۳ فردا (یکشنبه به وقت تهران) در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم می‌روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج