۷۹۵۲۱۱
۸۷ نظر
۵۰۱۳
۸۷ نظر
۵۰۱۳
پ

آخوندی: افتخار می‌کنم حتی یک مسکن مهر هم افتتاح نکردم

وزیر مستعفی راه و شهرسازی با بیان اینکه افتخار می‌کنم در ۶۲ ماه خدمت یک واحد مسکونی افتتاح نکردم، در دفاعیاتی تکراری از عملکرد ۶۲ ماهه خود از رسانه‌ها و صدا و سیما انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: عباس آخوندی در مراسم تکریم و معارفه وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در این مراسم رسمی و تشریفاتی تودیع و معارفه قصد صحبت کردن نداشتم، گفت: آنچه که در این ۶۲ ماه به ثمر رسید محصول تلاش همکاران بنده در کشور بوده است.

اگرچه آخوندی در این مراسم به قول خود قصد صحبت کردن نداشت، اما ۵۵ دقیقه از سخنرانی این مراسم را به خود اختصاص داد و به رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما حمله کرده و بابت انتقادهایی که از او شده بود، به آنها حمله کرد.

وی با بیان اینکه یکی از نکاتی که مورد توجه بنده قرار داشته است، رابطه حکمرانی در مسئله ایران است، چرا که درک من این است که فقط از وقایع مرداد ۱۳۳۲ همچنان مفهوم ایران در ایران غریب است و هنوز مسئله ایران به عنوان یک موضوع در کانون عمل قرار نگرفت.

آخوندی در ادامه با بیان اینکه تمام تلاش بنده در این دوره در این وزارتخانه پروژه محور این بود که مفهوم انسان محوری بر مبنای پذیرش قانون اساسی باشد، پس برای من توجه به حکمرانی و حفظ تعلق هویتی به تمدن شهری و تحت حکمت ایرانی بسیار مهم بوده است.

وزیر مستعفی راه و شهرسازی که این روزها بحث شهردار شدن او مطرح شده است، به خاطر انتقاداتی که از او توسط رسانه‌ها در این مدت انجام شده بود، از این رسانه‌ها انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در پایان کار بنده با تبلیغ گسترده رسانه‌ای بر ضد فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی، چنان این رسانه‌ها تبلیغ کردند که در این ۶۲ ماه اقدامات وزارت راه و شهرسازی فاقد هر گونه دستاورد مثبتی جلوه شده بود و انگار تمام مدیران در مرخصی و خوش گذرانی بوده‌اند.

وی ادامه داد: به جهت تعهد به مردم گزارشی تحلیلی از رویکردهای بنیادی تهیه خواهم کرد و به زودی این گزارش را که در حوزه فروش مسکن است، به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی که بر ادامه باز هم به وجود ۲و نیم میلیون واحد خالی از سکنه و وجود ۱۹ میلیون بدمسکن شهری اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در تاریخ با اجرای مسکن مهر به صورت گسترده از سوی دولت ساخت و ساز مسکن با مداخله دولت انجام شد. شوربختانه این مداخله تبدیل به این موضوع شد، تا ضد رسانه‌ها آن را تبلیغ کنند که وزیر با مسکن مهر مخالف است.

آخوندی با بیان اینکه پیشنهادی در آذر ۹۲ به دولت ارائه کردم تا اعتبارات مسکن مهر که اثر تخریبی بر اقتصاد کلان گذاشته است، به بدهی دولت و معادل آن به افزایش سرمایه بانک مسکن منجر شود اما با این پیشنهاد بنده موافقت نشد.

وی ادامه داد: در این ۶۲ ماه چه طور وقتی بنده از لحاظ بنیادی با مسکن مهر مخالف بودم، باید به افتتاح این واحدها فکر می‌کردم، پس بنابراین افتخار می‌کنم یک مورد از این واحدها را افتتاح نکردم و این موضوع باعث شد، ضد رسانه‌ها از این موضوع حداکثر استفاده را کرده واز بنده چهره ضد مسکن مهر بسازند.

وزیر مستعفی راه و شهرسازی گفت:‌ اما با این حملات بنده کارم را کردم و یک سیاست سراسر اشتباه را به بسیاری از موفقیت‌ها رساندم.

آخوندی ادامه داد:‌ دولت در مورد پیشنهادات بنده اتخاذ تصمیم نکرد و با پیشنهادات بنده مخالفت می‌کرد و بخش مسکن را بدون تصمیم و پیشنهاد رها کرد.

وی گفت: شاخص‌های اقتصاد کلان در سال ۹۷ دچار تغییرات ناگهانی شد و همین موضوع باعث تغییرات قیمتی در بخش مسکن شد.

وزیر مستعفی راه و شهرسازی تاکید کرد، چرا باید به این موضوع دلخوش باشیم که با ایده جدید بکوبیم و بسازیم، مواجه باشیم، هر چقدر توضیح دادیم که این ایده غیراجرایی است، کسی توجهی نکرد.

آخوندی در مورد اینکه کارگروه توسعه بازآفرینی شهری را با حضور چند وزیر و رؤسای سازمان‌ها تشکیل دادیم، گفت: اما تنها ۳۶ متر مربع از زمین‌های دولتی برای توسعه بازآفرینی شهری اختصاص یافت.

به گفته وی در این ۶۲ ماه حملات ضد رسانه و در کنار آن سازمان صدا و سیما تلاش شد که پروژه‌های موفقیت‌آمیز ما را کوچک بشمارد، بنابراین سه بار استیضاح شدم و ۵ بار رای اعتماد از مجلس گرفتم و هر بار در این سه مورد ضد رسانه‌ها با رسانه‌های بیگانه همگام شدند و از انتشار خبرهای دروغ خودداری نکردند، اما یک بار هم هراس به دلم راه ندادم.

وزیر مستعفی راه و شهرسازی که در این مراسم ۵۰ دقیقه سخنرانی کرد عملکرد ۶۲ ماهه خود را در مقابل معاون اول رئیس‌جمهور ارائه و به نوعی از خود دفاع کرد.

در این مراسم قبل از اظهارات آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی، حضار برای احترام به او اقدام به کف زدن کردند، اما برخی از معاونان بخش مسکن و ساختمان وزارت راه مثل مظاهریان معاون مسکن و ساختمان و عشایری مدیرعامل بازآفرینی شهری بیشتر از سایر افراد اقدام به کف زدن کرده و حتی به افتخار او سرپا ایستاده و او را تشویق کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسی

      حیف از نونی که تو میخوری

      پاسخ ها

      • ح

        مسکن مهر پیش کش خدایی یکی از کارهایی که انجام دادی را نام ببر مثلاً طرحهای راه سازی که بعد از حدود شش سال هنوز اول راه می باشند

      • بدون نام

        چه کردی پس اونو بگو

    • بدون نام

      برو لالا کن باباجان کار را بدهید دست کاردان نه هرکه چهره برافروخت دلبری داند

    • بینام

      توهم بیغیرت پست هستی

    • بدون نام

      درود بر شما دولت کلا منحل بشود عالیست مردم کار خودشان را بلدند

    • بدون نام

      آره ایشالا ۲ متر قبر جات باشه تا بفهمی جای تنگ یعنی چه

    • بدون نام

      خانه که نساختی افتخار هم میکنی لااقل انقدر قیمت خانه‌هارا گران نمیکردی
      والا چی بگم ان شاءالله که وقتی سرازیر قبر بشی جوابی برای نکیر و منکر داشته باشی

    • بدون نام

      اب که سربالا بره قورباغه ابو عطا می خونه.
      وزیران دولت روحانی .این همه جرأت از کجا آوردن که به مردم آمار دروغ و توهین به مردم روا میدارن

    • بدون نام

      اب که سربالا بره قورباغه ابو عطا می خونه.
      وزیران دولت روحانی .این همه جرأت از کجا آوردن که به مردم آمار دروغ و توهین به مردم روا میدارن

    • بدون نام

      چی بگم که اینقدر بفکر مردم بودی اخه تورا چه به درد مردم تو مگر وجدان داری کسی که شکمش سیر است چه خبر است از گرسنه خیلی وقیح هستی این همه جسارت وپرویی نمیدانم از کجا اورده ای خدا جوابت را بدهد به خاک سیاه بنشینی تا بدانی ما مستاجران چی میکشیم باز دم احمدی نژاد گرم اگر خورد ولی خیلیها را مالک کرد تو چی روت که رو نیست ....

    • بدون نام

      خوب نگفتی مردم بدبخت بابت همون خرابه که حتی تو کسر شأنت میشه بری افتتاح کنی زندگی شون رو فروختن ،

      خودم ۷ سال ۴۰ میلیون پول دادم ولی کو خونه

    • احمد خوش سیما

      قیافه شو.هر کاری که واسه مردم ببچاره انجام میشه باعث تورمه!
      افزایش حقوق کارگر تورمه،مسکن مهر تورمه،ولی میلیونها میلیون پول هاپولی کردن اصلا تورم نیست.

    • بدون نام

      خدا وکیلی برو بمیر با آون طرز فکرت

    • بدون نام

      کی میشه شر شما از سر مردم کم بشه

    • بدون نام

      بری که برنگردی

    • بدون نام

      بلا نسبت زحمت کشان مملکت، تو(آخوندی) توی این پنج سال چه غلطی کردی؟

    • بدون نام

      بیسواد ... انهایی که رفتن مسکن مهر گرفتن ادمهایی بودند که تا صد ساله دیگه هم نمیتونستند برای خودشون مسکن تهیه.کنند...

      ننگ بر تو

    • بدون نام

      خداازت نگذره الهی به بددردی مبتلابشی

    • بدون نام

      بیخودکردی خیانت کردی خوشحال هم هستی....

    • بدون نام

      خداتقاص ماروازتوبگیره که هنوزنتونستم خونموبگیرم

    • بدون نام

      خدا قوت جناب آخوندی ، واقعا این وزارتخانه کارش سنگین هست

    • بدون نام

      اگرعرضه کارنداشت چرا پذیرفتی وچرا درصدد رفع نقص نبودی نیاز به مسکن یک نیاز ریشه ای است وتو بجای رفع مشکل مسکن انراکور کردی وهزاران لعن ونفرین نیازمندان به مسکن وتمامی عمله ونیروهای مشغول به کاردراین کاربنیادی روانه گورخودواموات خودکردی ومتاسفانه هنوزدر خوابی بدان وآنگاه باش تووامثال تو انشاءا... آتش آه سوزان جوانان وبی خانمان ها درهمین دنیا خواهی چشید ولجنزار دنیای زشتی که برای خودساخته اید پذیرای شما خواهد بود وخیلی نزدیک است.

    • بدون نام

      انقده خوشم میاد که همیشه طلبکار و زبون درازه
      اصلا خجالت هم نمیکشه

    • بدون نام

      خدایش راست میگه زندگی لاکچری با مسکن مهر اصلا جور در نمیاد این بنده خدا جناب اخوندی خیلی زحمت کشید خسته نباشی اگر صداقت داشتی وادم درستی بود دراین دولت فعلی جایی نداشتی احتمالا از رانت وسهم بیشتر میخواسته به همین دلیل با خروج او از کابینه موافقت شده

    • خوزستان

      به تو میگن وزیر مسکن تو مردم رو بدبخت کردی آخوندی مسکن مهر چه مشکلی داشت تو خودت مشکل بودی برا مردم در حوزه مسکن

    • بدون نام

      همون مسکن مهری که میگین تورموزیادکرد..توچندین سال گذشته چه تورمی داشت،.....دم احمدی نژادگرم حداقل یسریاکه کم دست بودن صاحب خونه شدن هرچندکه اقایون پیمانکاربانامردی تمام درحق ملت خیلی کم گذاشتنوپروژه اونطورکه بایدحاصل نشدوبنای ضعیفوسستی ساختن البته بعضی پیمانکارام خداخیرشون بده ازصمیم قلب کارشونواجراکردن..هیچ غلطی نکردی ....

    • بدون نام

      افتخارت تو سرت بخوره مرفه بی درد ....

    • بدون نام

      افتخار کن به گند هایی که زدی افتخار کن به جوانانی که قدرت اجاره خونه(خرید پیشکش) دیگه ندارن افتخار کن به بدبخت کردن مردمت افتخار کن به سیصد هزارتومن موجودی حساب دختر خانمت و فقر مردم بیچارت افتخار کن.....

    • بدون نام

      احسنت
      من هم اعتقادی به مسکن مهر ندارم
      هم از نظر کیفیت ساخت
      هم از نظر موقعیت مکانی
      هم از نظر خدماتی

      پاسخ ها

      • مهدی

        این معایبی را که ذکر کردین واقعی است.
        اما مافیای مسکن در طول تاریخ ان برای شکست طرح مسکن مهر در طرح و اجرا تعمدا اینچنین طرح و اجرا کردن که هرگز به فکر کلان رفع مشکل مسکن در کشور به سر مسئولین نزند.چون مسکن سود 300 درصدی دارد و محلی است برای اسارت مردم و تخلیه جیب آنها برای 70 درصد عمر شان ر

    • بدون نام

      شما چطور از ترامپ میخواهید که به برجام وفادار بمونه درصورتیکه خودتون به قردادهای خودتون یعنی مسکن مهر که از دولت قبل باقیمونده بود وفادار نبودید. فکر نکردید که خیلی از افرادی که نتونستن مسکن مهر رو تحویل بگیرن از طبقه ضعیف جامعه بودن . حدود 20 میلیون پول با بدبختی پرداخت کردن ولی هنوز هم اجاره نشین هستن. آقلی آخوندی شما وظیفه داشتید خونه های افرادی که پول داده بودن رو تحویل بدید. خدا رو شکر که از این وزارتخونه رفتید.

    • مهدی

      این یک طرح ملی بوده.با غرض ورزی مجریان در طرح و اجرا میبایستی شما هم بی مسئولیتی را کاملا اعمال کنید.بیش از این از نوع تفکر و عمل شما توقع نیست.جای پر بحث در تاریخ علم ساختمان خواهید داشت.متاسفم

    • بدون نام

      برو ...خونه کردی سه برابر افتخارت

    • چویل

      حیف مسکن مهر که تو افتتاح کنی....

    • بدون نام

      این وقتی افتخار داره که بهتر از اونو افتتاح کرده باشی!!!! اگه کردی نام ببر تاماهم تحسینت کنیم

    • 1234

      خسته نباشی دلاور خدا قوت قهرمان

    • بدون نام

      واقعا برایتان متاسفم جناب آخوندی، شما باید عذر خواهی کنی، مسکن مهر با تمام ضعفهایش طرح جالبی بود، شما غیر از آشفته کردن بازار مسکن چیکار کردی!!!!!!!!!!

    • AAAAAAAA

      آخوندی به شما پیش نهاد میکنم هنگامه خواب دو لیوان دوغ پر چرب بخور تا از توهم خارج شوی.
      تو الان هنگ کردی

    • هموطن

      احتمالا بعد هم می گوید افتخارمی کنم حتی یک فرصت شغلی هم ایجاد نکردم......

    • بدون نام

      آخوندی تو افتخار میکنی که با پول ملت ایران تیلیادر شدی تورا ملت ایران سفارش کرده به حضرت ابولفضل

    • بدون نام

      متاسفم که چنین وزیر مغرور بی مسئولیت در دستگاه دولت وجود دارد

    • بدون نام

      ایشون تمام تعهدات خودش رو در وزارتخانه قبلی به نحو احسن انجام داده ، پیشنهاد شهردار شدن هم بهشون دادند ! جمع کن بابا

      یکی از مسئووولین رو ندیدیم که دلسوز کشور و ملت باشند فقط بفکر جیب خودشون و رابطه هاشونن
      نتایجش هم به وضوح داریم می بینیم و خواهیم دید

    • بدون نام

      درود به شرفت بزرگترین ضربه را همین مسکن مهر به اقتصاد کشورزد خدا نابود کنه پیشنهاد دهنده این طرح را که تعدادی ازملت را پرتوقع وطلبکار بار آورد بدترین طرح بود

    • بدون نام

      مسکن مهر اشتباه بود ، پول نمی موند واسه بالا کشیدن

    • بدون نام

      چون آدم مستبدی هستی وهدفت ضد مردمی بودنه بوده وهست ...

    • حسین ر

      بی لیاقت
      بی عرضه

    • بدون نام

      من از آخوندی خوشم نمیاد دلیلش هم عملکرد ضعیفش در این مدت بود ولی مسکن مهر جنایتی بود در حق ایرانی ها ، شاید خیلی ها فکر کنن حاوی به از هیچی !!!! ولی ملت ( به صورت سرانه ) پول یک واحد لوکس را پرداختند ولی یک بمب خنثی نشده شدند که با هر زلزله فعال می شود شدند !!!!!

    • بدون نام

      افتتاح پروژه مسکن مهر لباقت میخواد. که تو نداشتی. !!!!!!! ....

    • بدون نام

      تو وزیر پولدارا بودی . ما فقرا خدا را شکر میکنیم که خدا به تو توفیق نداد یه خونه هم تحویل فقرا بدی .
      ....

    • بدون نام

      افتخار شماها حمایت از گروه ثروتمند و اجرای سیاست‌های ضد عامه مردمه. همون مسکن مهر باعث کاهش کرایه ها و نرخ مسکن شده بود شماها کاری کردید الان کسی نمیتونه یه خانه اجاره کنه چرا!!؟ چون خودتون ساخت وساز آپارتمان دارید ومیخواین سود کنید

    • AAAAAAAA

      آقای نوری این چی میگه مگه‌ سفارش شما نبود.

    • بدون نام

      شما نه تنها مسکن مهر افتتاح نکردی، کلا هیچ چی افتتاح نکردی
      فقط با هواپیما دور دور کردی برگشتی
      خوش بحالت با این افتخاراتت

    • بدون نام

      خاسته پولها را بخوره آفرین احمدی نژاد که پولها را نگذاشت بخورند و آنها را صرف ساخت و ساز مردم کرد ...

    • مرتضی

      واقعا برای اوضاع وخیم شورای شهرتهران متاسفم که چنین فرد بی شخصیت را برای شهردار می خواهند انتخاب کنند

    • بدون نام

      واقعا توان اینکاررانداشتی..
      کارهرمردنیست خرمن کوفتن
      گاونر میخواهدومردکهن.........
      واقعا.که چقدربعضی ها پرروهستند

    • مصطفی

      برو بمیر

    • بدون نام

      از افراد مرفه بی دردی مث شما انتظاری بیش از این نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الانم که با لابی شهردار تهران شده همینجوریش تهران از تفاوت طبقاتی رنج میبره دیگه از این به بعد با اومدن این بدترم میشه

    • بدون نام

      هیچ غلطی نکردی بجز بدبختی تو دوران وزارتت.....

    • بدون نام

      جواب این همه بی خانه را ندادی وزیر بی کفایت

    • بدون نام

      خبرت
      بری ک برنگردی

    • چ

      حرف های مزخرف آخوندی تمامی ندارد بر یک ایده نادرست در طول 62 ماه پافشاری کرده ودولت روحانی رابر زمین زده وهنوز نه بلکه تا عمر دارد باید افتخار کند!!! که به طرف مسکن نرفته است چون می ترسد تورم زاباشد بله بعضی ها صورت مسئله را پاک می کنند تا نیازی به جواب دادن نباشد !!!!!
      یکی نیست از آخوندی بپرسد اگر دولت قبلی به مسکن توجه نکرده بود تو الان چه کار می کردی ؟

    • علی زاهدان

      چه کسی اجازه داده این بیسواد سخنرانی کند....بدبختی مااینست که یکی بلند نمیشه تو دهن این بزنه که عملکرد تو چه بوده.....

    • بدون نام

      غلط کردی که. هیچ زبان درازی هم میکنی بی معرفت

    • @

      ... میشه لطف کنی بگی در طول مدیریتت چه غلطی کردی؟

    • الف

      ....خودش هم نفهمید چی گفت...پروژ محور چی چی..چی چی، ......

    • بینام

      اقای اخوندی باید تعوری ا ارایه میداد زیراکه ایشان تعوریسن تشریف دارند نه وزیر مسکن
      این چندین شرکت راه ساختمان زورکی به ایشان چسبیده وگر نه ایشان اصلا انها به کارش نمی اید خدا خیانت کنندگان به ملت را لعنت کند

    • بدون نام

      حوادث قطارها . هواپیماها . کشتیها . تصادفات جاده ای
      و سانچی و هواپیمای یاسوج و رشد ۳۰۰ درصدی قیمت مسکن
      و برخوردهای لاتی و چاله میدونی با خبرنگاران هم
      هم از افتخارات شما است.

    • بدون نام

      آخوندی از روی حقد و کینه به مسکن مهر پشت کرد و دعای(نفرین)مردم تا ابد پشت سرش است.

    • بدون نام

      لعنت خدا و بنده خدا بر تو که نگذاشتی طبقه سه خانه دار بشه

    • seyyed

      بدتری وضعیت راهها ومسکن را حالا داریم

    • پرهام

      جناب آخوندی...

      خیلی از آشنایان و بچه محل های بنده تو خوابشون هم نمیدیدن که روزی خانه دارشوند ولی باطرح مسکن مهر صاحب خانه شدند. آدمهای مرفه ومیلیاردری مثل تو هیچوقت نمیتونن درد قشرضعیف جامعه رو بفهمن...

    • عباس

      پس به چیت افتخار میکنی؟؟ .......

    • بدون نام

      تو به خیلی چیزهای دیگه هم میتونی افتخار کنی به کشتن صدها هم وطن بی گناه در تصادفات جاده ها و بزرگراه های خراب تو به سقوط هواپیما به واژگونی قطارها به گران کردن چند برابر خانه ها به گرفتن عوارض های نامتعارف و خرج نکردن آن برای بهبود راهها به دلال ها و کار چاق کن های دور و برت به اصغر آقا ها به نابود سازی سازمان مهندسی به انعقاد قرارداد ها با شرکت های خودت ووووووو جناب آقای آخوندی به راستی اگر باجناق عزیز و گرامی نبود تو الان چی کاره بودی ؟

    • محمدمهدی عسکری

      برو بابا مفتخر.

    • قیامت

      روز قیامتت سخت خواهد بود که صدای مظلوم جز به درگاه خدا جای دیگری نرسد
      من خودم 7 سال هست که پول دادم و مشکن مهر منو ندادند ...

    • رکابی

      نام تو و امثال تو در تاریخ ایران بعنوان بی لیاقترینها ثبت خواهد شد

    • بدون نام

      خدا پدرومادر محمود رو بيامرزه حداقل خيلي هارو صابخونه كرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        محمود باید اجازه حضور در انتخابات را پیدا کنه.
        وگرنه ما دیگه رای نمیدیم

    • بدون نام

      ايشون به يمن روابط و ژن برتر بودن از سن 25 سالگي سمت هاي بالاي كشوري داشته مدركشم از همون دانشگاه پولي انگليسه كه پول ميگيره مدرك ميده

    • بدون نام

      به این هم افتخار کن که قیمت مسکن را بطور کاذب و مصنوعی چند برابر کردی و تو و همفکرات خیال کردید که سودهای کلانی را از آن بدست خواهید آوردی ولی به کاهدان زدید وفقط باعث ضرر سازندگان و مالکان شدید

    • بدون نام

      خدا لعنتت کند آخوندی ، احمدی نژاد با مسکن مهر چند میلیون نفر را خانه دار کرد و شما با چند برابر کردن قیمت مسکن خیلی از کارتون خوابها را گور خواب کردین.

    • بدون نام

      نفرین صامت خدا بدرقه راهت.

    • بدون نام

      خاک بر سر تک تک نمایندگانی که به تو رای اعتماد دادند
      اونهم نه یکبار بلکه سه بار

    • بدون نام

      حداقل پول مردم و بهشون برمیگردوندید

    • بدون نام

      ریست تاین باش توهم مثل همونی تعجب ندار نون به نرخ روزخور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج