۷۹۵۴۴۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

بادامچیان: CFT بازی است

یک عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی با اشاره به دور جدید تحریم‌های امریکا علیه ایران تاکید کرد: ما اگر قاطع بایستیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. مخصوصا نسل جوان ما. ما محکم ایستادیم و از هیچ چیز حتی شکنجه شاه نترسیدیم، این نسل گذشته است؛ نسل جوان ما باید محکم‌تر از ما باشد.

ایلنا نوشت: یک عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی با اشاره به دور جدید تحریم‌های امریکا علیه ایران تاکید کرد: ما اگر قاطع بایستیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. مخصوصا نسل جوان ما. ما محکم ایستادیم و از هیچ چیز حتی شکنجه شاه نترسیدیم، این نسل گذشته است؛ نسل جوان ما باید محکم‌تر از ما باشد.

اسدالله بادامچیان درباره موج جدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: این طور نیست که تحریم‌ها مجددا آغاز شده باشد بلکه ما چهار دهه است که در تحریم هستیم و در این مدت روز به روز پایه‌های ما محکم‌تر شده است. ما یک دلار بدهی عقب افتاده خارجی نداریم و این آمریکا است ۲۰ ترلیون دلار بدهی دارد. ما نفت شش و نیم میلیونی‌مان را که شاه استخراج می‌کرد و ۴۳ درصد آن را انگلستان می‌برد و چهل درصد هم آمریکا و ۱۲ درصد هم فرانسه و ایتالیا و... می‌بردند، امروز خودمان دو و نیم میلیونش را صادر کردیم که همه آن متعلق به خودمان است و هیچ باجی هم به این کشورها ندادیم.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: تحریم امریکا مگر چیست؟ تحریم آمریکا برای ما تنها یک ایجاد زحمت است نه ایجاد مشکل. ما اتفاقا از این ایجاد زحمت هم در دنیا آمریکا را رسوا می‌کنیم و هم در درون خودمان را می‌سازیم. آنچه که ما را می‌سازد یک ملت است نه یک حمایت خارجی.

وی با اشاره به حمایت خارجی که برای مالزی و عربستان و دیگر کشورها وجود دارد، یادآور شد: این تحریم‌ها به ما که سابقه طولانی در انقلاب داریم و بعد از پیروزی انقلاب هم در خدمت ملت‌مان هستیم، جز ایجاد زحمت کار دیگری نمی‌کند بلکه محکم‌تر می‌ایستیم. به عنوان مثال در این چند روزه چه تاثیری داشته است؟ گرانی قیمت‌ها ربطی به خارج از کشور ندارد و ناشی از سیاست‌های ناکارآمد دولت است، دولت اگر تصمیم بگیرد این رویه را تغییر بدهد، مشکل قیمت‌ها هم حل می‌شود.

بادامچیان درباره رد CFT در شورای نگهبان هم گفت: هر چیزی را که شورای نگهبان قبول نکند، طبعا مغایرت با شرع و قانون اساسی دارد؛ چراکه در شورای نگهبان شخصیت‌های عظیمی هستند که مورد تایید امام(ره) و مقام معظم رهبری و شناخته شده هستند و امام نظرشان این بود که اینان کسانی هستند که طوفان‌ها هم نمی‌تواند آنها را بلرزاند. قانون اساسی هم می‌گوید حق تایید عدم مغایرت با قانون اساسی و شرع به عهده شورای نگهبان است.

وی در بیان ارزیابی خود از سرنوشت CFT گفت: این‌ها بازی است و این‌ها (نهادها درون کشور) همینطور با هم بازی می‌کنند. باید توجه داشته باشیم که امریکا تنها نیست، کشورهای اروپایی، چین و روسیه هم با امریکا همراه هستند منتها به این دلیل که منافعشان مغایر با امریکا است، از رو اعلام کرده و از زیر اقدام می‌کنند.

وی افزود: ما اگر قاطع بایستیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. مخصوصا نسل جوان. ما محکم ایستادیم و از هیچ چیز حتی شکنجه شاه نترسیدیم، این نسل گذشته است؛ نسل جوان ما که باید محکم‌تر از ما باشد. محکم بایسیتد راه خودش را برود در این صورت هم خدا برکتش را می‌دهد.

بادامچیان تصریح کرد: اگر شما امروز این مشکلات را می‌بینید و اینکه می‌گویند چرا حضرت آقا کاری نمی‌کند خب این ملت ۲۳ میلیون رای به آقای روحانی داده‌اند آقا که نمی‌آید آرای مردم را به هم بزند. خود مردم رفتند و رای دادند و حالا هم پشیمان شدند و در انتخابات بعد باید به دلسوزان و ناصحان گوش بدهند. در مساله انتخابات آینده هم مثل همیشه موتلفه چه در انتخابات شوراها و چه در انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری حضور دارد که این وظیفه‌اش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی 24 میلیون رای داشت نه 23 میلیون.
      وقتی افراد کله گنده اختلاس میکنن و مردم را به صبر دعوت میکنند مردم عصبانی میشن.
      افراد فاسد رو شدیدا مجازات کنید.بعدش به مردم توصیه هایتان را بگویید.

    • بدون نام

      معلوم پول مفت نفت شما رو از جاتون تکون نمی ده !

    • بدون نام

      الان چراگشنه ترن ازبیکاری وفقرجرم وجنایت فسادنامنی ناامیدی نارصایتی جرم وجنایت ۱۰۰برابرشد ولی جمعیت۳برابرشده اصلاتواین مملکت زندگی میکنید

    • بدون نام

      درست است بازی باخت برد بنفع طرف مقابل است درست مثل برجام

    • بدون نام

      احسنت.

    • بدون نام

      دقیقا حرفها درست و منطقی

    • بدون نام

      درسته شما بدهیتان صاف شد با بالا وپایین بردن ارز که یک عده رو به خاک سیاه کشاندین وبدبخت کردین وخودتان سود بردین یعنی با این وضع خیلی از مردم رو بدبخت کردین فقیر فقیرتر و پولدار پولدار تر شد فقط میخاستی ن با این کارتان یک عده رو بدبخت کنین چرا این همه ارز رو بالا بردین ودوباره یک دفعه پایین آوردن این یک ترفند دولت بود تا بدیهاش رو صفر کنه با بدبخت کردن مردم حالا چرا دلار پایین آمد ولی ماشین همچنان گرانی بیش تر رو داره حداقل ثابت نگه دارین

    • حسین

      مردم و انتخابات؟!؟!

    • بدون نام

      برا تو که خیلی عالی شده اسدالله خان ما ملت که بیچاره ایم نه اون دوره و نه این دوره بارون بیاد وای به کلوخه و برف هم بیاد اره و اینا

    • مهدی

      عضو‌موُتلفه‌تاحالا‌کجا‌بودی؟؟ بااین‌‌چیزایی‌که‌درباره‌تحریمها‌میگی‌ هنوزم‌مثل‌اینکه‌تو‌این‌کشور‌نیستی؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج