۷۹۵۴۵۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

اقبالی: پرسپولیس و کاشیما در حد آسیا بازی نکردند

مدرس بین المللی فوتبال گفت: فینال خوبی را از دو تیم پرسپولیس و کاشیما شاهد نبودیم و هیچ یک از دو تیم در حد فینال لیگ قهرمانان آسیا ظاهر نشدند.

خبرگزاری مهر: مسعود اقبالی در خصوص دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نه پرسپولیس بازی خوبی مقابل کاشیما ارائه داد و نه کاشیما. هر دو تیم پایین تر از سطح اول آسیا به میدان رفتند و اگر بیننده نمی دانست که این مسابقه، فینال آسیا است، از سطح بازی دو تیم نمی توانست این موضوع را تشخیص بدهد.

وی افزود: مدتهاست که پرسپولیس به شدت از داخل حمایت می شود و با این حمایت ها تا فینال آسیا بالا رفت، اما اوج گرفتن این حمایت ها و بزرگ جلوه دادن این بازی باعث شد تا سطح توقع از بازیکنان پرسپولیس بالا برود و این حمایت ها در فینال تاثیر معکوس داشت و باعث شد این فشار روانی، سطح توانایی بازیکنان پرسپولیس را پایین بیاورد. اگر در داخل کشور تا این اندازه روی این بازی زوم نمی شد، شاید پرسپولیس بهتر بازی می کرد.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: نتیجه بازی رفت هم کار پرسپولیس را خیلی سخت کرده بود. برانکو دچار دوگانگی بود و تکلیف را نمی‌دانست. او می‌دانست که باید برای جبران دو گل از ابتدا حمله کند اما این را هم می‌دانست که کاشیما ابزار ضد حمله های خطرناک روی دروازه پرسپولیس را دارد. از سوی دیگر اگر قرار بود یک بازی با حوصله انجام دهد هم، کاشیما تیم حرفه‌ای بود که امکان نداشت بدون ریسک به دروازه پرسپولیس نزدیک شود و این هم کاملا به ضرر پرسپولیس بود.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص لیست جدید تیم ملی اظهار داشت: این لیست هم معایبی دارد و هم مزایایی. از این جهت که می بینیم کی روش رویکرد خوبی به بازیکنان خارج از کشور دارد و استخوانبندی تیمش را حفظ می کند، به این لیست می توان نمره مثبت داد. اما برخی انتخاب ها و عدم انتخاب ها واقعا سئوال ایجاد می کند.

اقبالی در این خصوص توضیح داد: البته من از هیچ بازیکنی اسم نمی آورم اما به طور کلی سئوال می کنم آیا تیم پدیده که با شایستگی هفته هاست در صدر جدول حضور دارد، حتی یک بازیکن هم در اندازه دعوت شدن به لیست اولیه تیم ملی ندارد؟ یا برخی از بازیکنان که در لیگ برتر هم در سطح کمتر از معمولی بازی می کنند با چه متر و ملاکی به تیم ملی دعوت می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      کیسه کش اصلا معلوم نیست که پماد لازمی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بد بختهای ذلیل اگه پرسپولیس فینال نمی رفت سال بعد شما را تو آسیا راه نمی دادند

    • بدون نام

      نه حتما کیسه متخصص اسیایی بازی میکنه.چونی

    • بدون نام

      کیسه کشای بدبخت فقط تخصصشون از تیمهای 10یا9تفره باختن.از هر نظر زیرما هستن.تو رده بندی باشگاهی تو جهان پرسپولیس از کیسه بالاتره
      تو مربی برانکو باز بالاتره.تو لیگ ایران چند سال زیرما هستن.امسالم 2تا بازی بیشتر از پرسپولیس کردن ولی باز زیره ما هستن.
      هر سالم که تو اسیا عروس میشن جلو السدو العین پرسپولس میاد انتقامشونو میگیره.با یه تیم کامل تو اسیا ریدن ولی پرسپولیس با یه تیم نصفه نیمه و نیمکت ذخیره های جوانان رفت فینال.به لطف پرسپولیسم که رفت فینال لیگم سهمیش کم نشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج