جاباما
۷۹۵۴۹۷
۲۳ نظر
۵۰۰۱
۲۳ نظر
۵۰۰۱
پ

منتظرت می‌مانیم آقای محجوب؛ آقای انصاری

مدافع مسحکم سرخپوشان باید مدت زیادی دور از میادین فوتبال باشد و این می‌تواند ضربه‌ی بزرگی برای پرسپولیس و برانکو باشد.

ایلنا: تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل کاشیماآنتلرز موفق نبود و نتوانست جام قهرمانی را در ایران نگه دارد اما علیرغم این اتفاق تماشاگران پرسپولیس پس از مسابقه ایستاده تیم را تشویق کرده و از آنها به خاطر زحماتشان تشکر کردند.

این اتفاق یادآور پایان لیگ پانزدهم و عدم‌قهرمانی پرسپولیس بود که این تیم نتوانست بااختلاف گل بالا راه‌آهن را شکست داده و قهرمان لیگ برتر ایران شود و این عنوان را تقدیم استقلال خوزستان کرد. بعد از آن بازی هواداران پرسپولیس فرهنگ جدیدی از هواداری در فوتبال ایران را از خود نمایش داده و تیم خود را تشویق کردند و نه از شکست صندلی خبری بود و نه از فحاشی و بی‌غیرت خواندن بازیکنان.

اما غم‌انگیزتر قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان آسیا برای هواداران پرسپولیس از دست دادن محمدانصاری مدافع محبوب، محجوب و مستحکم خود بود که تلخی از دست دادن جام را دو چندان کرد. انصاری در اواخر نیمه‌ی دوم و در برخوردی که با یوماسوزوکی داشت نقش زمین شد ودیگر نتوانست از جای خود بلند شود و با کمک پزشکان پرسپولیس به نیمکت منتقل شد.

منتظرت می‌مانیم آقای محجوب؛ آقای انصاری

هنگامی که تصاویر تلویزیونی تصویر بسته‌ی او را نشان داد مشخص بود که به یکی از اعضای حاضر نیمکت جمله‌ی" رباط پاره کردم" را بر زبان آورد و باعث شد آه از نهاد هواداران پرسپولیس که از تلویزیون بازی را به نظاره نشسته بودند بلند شود زیرا انصاری برای آنها نه فقط یک مدافع خوب بلکه یک انسان قدرشناس و بامعرفت بود که به آنها پشت نکرد و در پرسپولیس ماند.

انصاری در تمام این چهار فصلی که در پرسپولیس حضور داشته عملکرد متعادل و خوبی از خود نشان داده و چه در پست مدافع‌وسط و چه در پست مدافع‌چپ توانسته نمایش‌های درخور تحسینی از خود به نمایش بگذارد و یکی از ارکان موفقیتهای پی در پی پرسپولیس در این سالها بوده است.

اما دلیل محبوبیت انصاری را باید در نکته‌ی دیگری جستجو کرد. او در این چندسال بارها پیشنهادهای پرطمطراق را رد کرده و قید قراردادهای دلاری را با چینی‌ها و قطری‌ها را زده و در پرسپولیس مانده، در حالی که می‌توانست مثل برخی از جداشده‌های پرسپولیس تامین آینده مالی خود را بهانه کرده و به تیمهای متمول چینی و قطری برود و پول پارو کند و زیر ذره‌بین کارلوس‌کی‌روش هم قرار بگیرد اما او قرار را بر فرار ترجیح داد و ماند و نامش در زمره‌ی بامعرفت‌های پرسپولیس قرار گرفت.

در روزگاری که پول جای خود را به تعصب داده و برچسب حرفه‌ای بودن و تصمیم حرفه‌ای گرفتن بر فوتبال ایران رخنه کرده یکی مثل محمد انصاری باید باشی تا میلیون میلیون دلار را رها کنی و پای تیمت و مربی‌ای بایستی که تو را به فوتبال ایران معرفی کرده و باعث ترقی‌ات شده است.

مانند انصاری در فوتبال ایران کم پیدا می‌شود چه از نظر اخلاقی و چه از نظر فنی یکی از بهترین‌هاست. انصاری مدافعی است که روی زمین و هوا تسلط دارد خوب می‌تواند روی زمین کار کرده و بازیسازی کند همچنین قدرت رهبری بالایی دارد و می‌تواند بازیکنان را به خوبی در زمین راهنمایی کند.

هواداران پرسپولیس از مصدومیت انصاری بیش از از دست دادن قهرمانی ناراحت هستند و معتقدند فقدان او ضربه‌ی بزرگی برای تیم خواهد بود و امیدوار هستند با تدابیر برانکو و کادرفنی این فقدان به خوبی جبران شود و روی عملکرد دفاعی پرسپولیس تاثیر چندانی ندارد.

انصاری باید برای مدت زیادی دور از مستطیل سبز باشد و این برای فوتبالی که تهی از معرفت و قدرشناسی است اصلا خوب نیست. منتظرت می‌مانیم آقای‌انصاری؛ منتظریم تابرگردی و دوباره در زمین دلبری کنی و به یاد ما بیاوری که هنوز مفاهیم انسان بودن را می‌توان در قامت یک فوتبالیست دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود به محمد انصاری عزیز و آرزوی سلامتی برای این پسر عزیز پرسپولیس.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم با آنکه تاجی هستم. منتظرت میمونم بازیکن خوش اخلاق و دوست داشتنی. این احساس باید به بازیکنان نشون بده که مهمترین خصلت ورزشکار اخلاق هست. که بدون توجه به رنگ دوست داشتنی هستند.
        به امید دیدار هرچه زودتر تو میادین.

      • حمید

        مرد مرد مرد همین

      • بدون نام

        من هم استقلالی هستم ولی آقای انصاری رو هم بخاطر اخلاق خوب و ادبش دوست دارم و بهش احترام میزارم. برعکس شجاع خلیل زاده بی ادب و سیدبلال عقده ای...

    • بدون نام

      من با اینکه استقلالی ام ولی انصاری رو دوست دارم دیشب هم واقعا براش ناراحت شدم چون ادم یا فرهنگ وبا ادبیه تو بازی هم همیشه دوست دارم خوب یازی کنهواشتباه تو بازیش نباشه ادم خوب رو همه دوست دارن برعکس شجاع

    • بدون نام

      انشاالله زنده و سلامت باشی مرد بااخلاق فوتبال ایران

    • بدون نام

      من نمیدونم نگارنده این متن چجورسوادی واطلاعاتی داره که ازفوتبال هیچی نمیفهمه چجوری مینویسین که تماشگران لنگ فرهنگ تشویق بعدازباخت وباب کردن بابا بیسوادمگه استقلال با امیرقلعه نوعی توفینال جام حذفی که به سپاهان باخت 90هزاراستقلالی ایستاده تیم وتشویق نکردن ..خدایی تا کجا میخوایین مطالب دروغین به خوردمردم بدین شرافتتون کجاس وجدانتون کجاس ..البته میدونم بخاطردیشب هنوزدارین میسوزین آب وبریزاونجاکه سوخته

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        توادبت کجاس کیسه.شماهاحتی بلدنیستیدچندکلمه بنویسیدوتوش چندتاتوهین نباشه.شایدفرهنگ باشگاهتون درهمین حده.برا متاسفم.

      • جواد

        کیسه کشها چون تعدادشون در بیشتر سالها از ارتش سرخ کمتر بوده همیشه سعی می کنند با بی ادبی جبران مافات کنند از زمانی که چشم واکردیم تا الان که سنی ازمون گذشته اینو دیدیم

    • علی ازاهواز

      اصلا فامیل انصاری برای پرسپولیس نماد اخلاق وخوش یمنی و نجابت و خوش اخلاقی ست.مگرمحمدحسن انصاری فردرا یادتان رفته است؟ومکمل آن همین محمدانصاری ست که آدم دوست داره همصحبت همیشگی اون باشه وازنجابت واخلاق نیک اون سیر نمیشه

    • بدون نام

      خدایاشکرت وزیر باپسرش هو شدن بخدا اگر حمایت نمیشد خودبازیکنا خوب بازی میکردن

    • بدون نام

      کشتید مارو خبر اول پرسپولیس خبر دوم خاشقچی...مملکت چیزه دیگه ای نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا عزیزم اخبار شکست های استقلال را هم که همیشه می گن

      • جواد

        گندکاری‌های شفر هم خبر سوم

    • idah0111

      حاج محمد یدونس

    • فهيمه

      بسیار عالی بازی میکنه، محکم و خونسرده
      اما محبوبیتش دقیقا به همون دلیله که گفتید، تو روزای سختی که به لطف شاهکار آقایون طاهری و طارمی بوجود اومد دستمونو خالی تر از قبل نکرد
      امیدوارم زود و با قدرت بیشتر برگرده

    • محمود

      چرا همیشه یه طرفه به نفع تیم های وزارتی نگاه میکنید.کجا بار اول بعد از ناکامی تماشاگرهای پرسپولیس شروع به تشویق کردن کجا فرهنگ جدید و اونا گذاشتن.به بازی فولاد-استقلال برگردید ببینید کی شروع کننده بود

      پاسخ ها

      • جواد

        سابقه ی وزارتی و حکومتی رقیب که مشخصتر و اضهر من شمس تیمی که اسم تاج و یدک میکشه اونوقت به تیم مردمی که از جامعه کارگری ایران بیرون اومده عنوان وزارتی میده. وزارتی شدن که بعد از انقلاب خصوصا تو این دو دهه اخیر حداقل مشخصه غالب تیم های ایرانیه

    • بدون نام

      دیشب برای محمد انصاری که دنیای معرفته گریه کردم . این شخص ی انسان واقعیه

    • بدون نام

      حاج محمد عزیز دوستت داریم

    • بدون نام

      خیلی گلی حاج ممدانصاری

    • Top

      پماد سوختگی در سراسر ایران قحطی شده ولی یه چیز دیگه هست که جایگزین میشه
      1 زهر مار 2 مرگ موش 3 سیا نور
      همین نایبقهرمانی برای هفت پشت تون زیاده

    • بدون نام

      کاش جای پای محمد انصاری گردن طارمی و امثال این احمق میشکست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج