۷۹۵۵۰
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

دلیل دفن دو خواننده ایرانی در قطعه هنرمندان

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه از معاون هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای توضیح درباره قتل دو خواننده ایرانی و دفن این دو خواننده در قطعه هنرمندان دعوت کردیم گفت: پرداخت کمک هزینه ۱۰۰ میلیونی وزارت ارشاد برای دفن این دو خواننده تکذیب شد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه از معاون هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای توضیح درباره قتل دو خواننده ایرانی و دفن این دو خواننده در قطعه هنرمندان دعوت کردیم گفت: پرداخت کمک هزینه ۱۰۰ میلیونی وزارت ارشاد برای دفن این دو خواننده تکذیب شد.

سیدعلی طاهری در تشریح جلسه امروز (یکشنبه ۱۰ آذرماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، تصریح کرد: حاشیه‌هایی در خصوص دو خواننده ایرانی به قتل رسیده در خارج از کشور و دفن این دو خواننده در قطعه هنرمندان مطرح شده که از پرداخت کمک هزینه ۱۰۰ میلیونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دفن این دو خواننده خبر می‌داد که در این زمینه از معاون هنری وزارت ارشاد دعوت شد تا توضیحاتی را ارائه کند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس گفت: مرادخانی این شایعه را تکذیب کرد، اما نمایندگان از اینکه این دو خواننده فعال در خارج از کشور در قطعه هنرمندان دفن شدند ناراحت بودند که مرادخانی دلیل این امر را فعالیت خالصانه پدر و مادر این دو خواننده به فرهنگ کشور دانست.

وی درباره جلسه فوق‌العاده کمیسیون فرهنگی مجلس که صبح امروز تشکیل شد، گفت: در این جلسه با دعوت از معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد طرح جامع نظام رسانه مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به اینکه امروز اولین جلسه بررسی این طرح بود که جزئیات آن قابل ارائه نیست.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخاب مشاوران برای تصمیم گیری درباره لایحه بودجه ۹۳ و طرح مساجد از دیگر موارد مورد بررسی در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمع‌بندی‌های نهایی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده نیز انجام شد که تنها نیاز به یکسری اصلاحات ویرایشی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا خانوم

      حالا چرا اسمشون رو نمیگین که متوجه بشیم کی هستن!؟؟

    • بنده خدا

      یعنی کمیسون فرهنگی مجلس همه کارهای فرهنگیکشور رارسیده بودند فقط مانده دوهنرمندمرده از خارج برگشته

    • بدون نام

      کینه و نفرت تا کجا؟ایران زادگاه اون دو تا جوان بیچاره بوده و آنها کار هنریشان را در همین آب و خاک شروع کرده بودند.کسانی که به یک متر جا برای خواب ابدی این دو برادر هم حسادت میکنند اسم خودشان را مسلمان نگذارند...

    • Malek

      به ميت بايد احترام گذاشت خواننده بودند كافر و منافق كه نبودند

    • بدون نام

      خواننگان گروه فریکیز.... که تو امریکا کشته شدند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج