۷۹۵۵۹۳
۱۷ نظر
۵۰۰۶
۱۷ نظر
۵۰۰۶
پ

رسولی به آخوندی؛ اگر پرونده دارید، انتخابتان نکنیم

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران پس از ارائه برنامه دو کاندیدای پست شهرداری تهران (سیدکامل تقوی نژاد و عباس آخوندی) سوالات متعددی را از این دو کاندیدا مطرح کرد.

خبرگزاری مهر: نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران پس از ارائه برنامه دو کاندیدای پست شهرداری تهران (سیدکامل تقوی نژاد و عباس آخوندی) سوالات متعددی را از این دو کاندیدا مطرح کرد.

سید حسن رسولی پس از ارائه برنامه سیدکامل تقوی نژاد کاندیدای پست شهرداری تهران، با بیان اینکه میزان وصول درآمد از محل مالیات، معادل ۱۵۰ درصد درآمد نفت در کشور است، اظهار کرد: از کمک شما به آقای افشانی برای افزایش سهم شهرداری های استان تهران از محل مالیات بر ارزش افزوده از شش به ۱۸ درصد تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه درباره تبارگزینی سیاسی یا غیرسیاسی توضیحاتی ارائه کردید، ادامه داد: شهرداری تهران سازمانی فوق العاده فربه، گسترده و غیرچالاک است و در موضوع نیروی انسانی نیاز به کوچک سازی دارد، شما چقدر مرد میدان برای کوچک سازی هستید؟ آیا آمادگی دارید که تهمت بشنوید اما این هزینه را با جان و دل بپردازید؟ این کار جراحی دردناک است.

خزانه دار شورای شهر تهران خطاب به تقوی نژاد گفت: شما در حوزه مالی و مالیاتی مدیر موفقی هستید، اما نسبت به سایر حوزه های شش گانه شهری نگران هستیم و خواهش می کنم توضیح دهید با چه سبک و سیاق مدیریتی در حوزه هایی که تاکنون تجربه ای در آن نداشتید، عمل خواهید کرد.

رسولی همچنین از عباس آخوندی دیگر کاندیدای پست شهردار تهران پرسید: شهرداری تهران، سازمان پهن، پیچیده و ناکارآمدی است و خواهش می کنم نظرتان را درباره حد و اندازه این سازمان و میزان مداخله آن در شئونات زندگی مردم به جز ماموریت های ذاتی که با توجه به منابع و مصارف قائل هستید، بفرمایید.

وی ادامه داد: می دانم استیضاح های مجلس را رای اعتماد گرفتید، اما نماینده ملایر در مجلس اعلام کرده، شما پرونده دارید. بنده هر میزان جستجو کردم این پرونده را نیافتم، اما اگر پرونده ای دارید بگویید شورا شما را انتخاب نکند. البته من می دانم شما انسان پاکدستی هستید.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از آخوندی خواست تا دکترین خود را در مورد حکمروایی شهری و شهردار مستقل بیان کند و گفت: باید نگاه اقتصادی شما نسبت به شهر مشخص شود، در حال حاضر دولت، دولت اصلاحات است و آقای رئیس جمهور دولت خود را شریک اصلاح طلبان می دانند. شما چهره اصلاح طلب معروفی نیستید، اما نمی دانم در کنار تمامی کاندیداهای اصلاح طلب این همه هجمه نسبت به شما برای چیست؟ آیا شما دست بر روی فساد گذاشته است یا ما راه خطا را می رویم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پاکدست؟
      آخوندی؟

    • محمدرضا بختیار

      خوب اگه میدونی انسان پاکدستی هست پس مریضی جو سازی می کنی؟ من اگر میدونستم چه حکمتی تو این مدیریت ها هستش که تحت هیچ شرایطی ول کن میز نیستند چی هستش نصف سوالاتم را جواب می گرفتم این همه تلاش برای فحش خوردن کمی عجیب نیست!!!

    • بدون نام

      آخی بیشعور اون خودش میگه اگه کارایی داشت که وزیر راه میموند شما ها اینقد نادان و نفهمید خدایا مملکت دست کیا هستش بفرست زلزله ده ریشتری را

    • علی

      واقعن چه کشورخوبے داریم یه روز میگن آخوندی باید محاکمہ کنیم اموالش مصادره کنیم روزبعد میگن اگ پرونده داری انتخابت نکنیم از خودش می پرسن !!!!خدایا. کشور مارا هم دیدی بزن هر. ازگاهے

    • بدون نام

      بی لیاقتی وناتوانی دروزارت خودش کمترازپرونده اختلاس نیست.

    • بدون نام

      تورا خدا انتخاب نکید با انتخاب او پوز خند به ملت میزنید بخدا ظلم است انتخاب این ادم بی کفایت وبی د رایت نیازی به پرونده نیست با یک نگرش عادلانه خواید دانست او در وزرات مسکن هیچ کازایی نداشت که هیچ مسکن شد برای قشر خاصی کیسه ی پول وبرای مستاجران واوره که در امدی نداریم وزیر خط فقر درایم قعر میشویم شد غول بی عددالتی سیاه روزی بدبختی خجالت اورگی به نان شب محتاج نکنید دشمن پولدار وثروتمند چپاولگر را شهردار مارا از این که هستیم بدبختر نکنید بابا به داد برسید این اخوندی کی بود که مانند تا تنیده شد به زندگی ملت از کجا اوردید خدا ریشه ی اورا خشک کند شما نکنید او انقدر خورده برده که خدا میداند

    • سهیل

      وقتی کسی نتوانسته در جایی به مراتب سبکتر از شهر داری تهران خواهش می کنیم بر گرده مردم سوار نکنید البته می دانم با جاناق وی بطور غیر مستقیم فشار خواهد آوردولی صلاح مردم بالاتر است

    • شهرام

      پرونده که همتون دارید . بهتر بود سوال میکردید که اگر کفایت ندارید انتخابتون نکنیم .

    • بدون نام

      پرونده داره.لعنت به دکترین مزخرف وکثافت اخوندی .به شما پیشنهادی شده اقای رسولی.بس کنید دلالی ورانت رو رها کنید

    • بدون نام

      پاکدست؟؟! چرا به جای یک نیروی متعهد و متدین و پایبند به اصول آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام ورهبری و با نگرش مدیریت جهادی به معنای واقعی به یک نیروی زاویه دار بدون درخشش در کار مدیریت و وزرات انتخاب می‌کنید به والله این کار حق الناس است

    • بدون نام

      افتخارم میکنه که مالیات از شش به هجده رسیده حیف ازاین کشورکه به دست اینها افتاده.مالیاتی که میگن همینهان

    • بدون نام

      آخوندی خود پرونده س نیاز به پرونده نداره!

    • بدون نام

      اگر آخوندی را انتخاب کنید نخواهند گذاشت کار کند از حالا به فکر نفر چهارم باشید!

      پاسخ ها

      • يه دوست

        بهتر بگي عرضه كار كردن نداره و فقط بلده چپاول كنه عزيزم

      • بدون نام

        نگو نمیگذارند کی نمیگذاره کار بشه مگر دوران طلایی دکتر قالیباف با آنهمه پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران را متحول نکرد این درحالی بود که دلت همراهی نمی‌کرد ولی ایشان دلت باهاشه ولی مرد کارهای جهادی وانقلابی و شب از روز نشناخته نیست

    • محمدنژاد

      کدام بقال میگه ماست من ترشه! که شما از آخوندی انتظار دارید با صداقت بگه: پرونده دارم و فلان و بهمان کردم! (شما هم به کسی نگو!)

    • بدون نام

      پاکدست
      هواپیما
      قطار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج