۷۹۵۷۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیر خلاص رونالدو به قلب میلان در سن‌سیرو

بانوی پیر در هفته دوازدهم رقابت‌های سری آ در سن سیرو بر روسونری غلبه کرد.

ورزش سه: یوونتوس موفق شد در دیداری جنجالی ۰-۲ میلان را در سن سیرو مغلوب کند.

یوونتوس در همان دقایق ابتدایی توسط ماریو مانژوکیچ به گل رسید و در نیمه اول ایگواین یک پنالتی از دست داد تا در نهایت بیانکونری با گل دقیقه ۸۰ رونالدو، ۰-۲ به پیروزی رسیده و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

تیر خلاص رونالدو به قلب میلان در سن‌سیرو

تیر خلاص رونالدو به قلب میلان در سن‌سیرو

یوونتوس برای زدن گل اول خیلی صبور نبود و در دقیقه ۸ به گل رسید. روی ارسال ساندرو، ماریو مانژوکیچ با یک پرواز دیدنی موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

دقایقی بعد ماریو مانژوکیچ در موقعیتی مشابه فرصت خوبی برای زدن گل دوم هم داشت اما این بار رومانیولی دروازه میلان را نجات داد. در دقیقه ۲۴ یک بار دیگر یوونتوس می توانست به گل دوم برسد اما این بار ضربه سر ماریو مانژوکیچ توسط دوناروما مهار شد.

در ادامه میلان تلاش زیادی برای جبران گل دریافتی داشت و در دقیقه ۳۷ صاحب یک ضربه پنالتی شد. ایگواین در محوطه پا به توپ شد اما ضربه او به دست بن عطیه برخورد کرد که داور بعد از بازبینی صحنه یک پنالتی به سود روسونری اعلام کرد.

تیر خلاص رونالدو به قلب میلان در سن‌سیرو

تیر خلاص رونالدو به قلب میلان در سن‌سیرو

گونسالو ایگواین پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او بعد هم به دست شزنی و هم دیرک دروازه برخورد کرد تا بهترین فرصت میلان برای زدن گل تساوی از دست برود تا در نهایت نیمه نخست با برتری ۰-۱ میلان به اتمام برسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه ۵۵ نصیب یوونتوس شد اما ابتدا ضربه رونالدو به مدافعان میلان برخورد کرد و در ریباند دیرک دروازه مانع باز شدن دروازه دوناروما با شوت دیبالا شد

در دقیقه ۶۶ رونالدو با یک نفوذ دیدنی می توانست گل دوم یوونتوس را به ثمر برساند اما ضربه زمینی او توسط دوناروما مهار شد. در دقیقه ۷۴ ریکارو رودریگز با یک ضربه محکم دروازه یوونتوس را تهدید کرد اما شوت او از بالای دروازه شزنی به بیرون رفت.

یوونتوس در دقیقه ۸۰ به گل دوم هم رسید. شوت کانسلو از سمت راست توسط دوناروما مهار شد و در ریباند رونالدو موفق شد با یک ضربه محکم به طاق دروازه گل دوم را نیز به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۴ گونسالو ایگواین ابتدا روی بن عطیه خطا کرده و اخطار گرفت و در ادامه به دلیل اعتراض به داور با کارت دوم هم مواجه شده و اخراج شد. در ادامه جریان بازی آرام شده و نهایتا یوونتوس ۰-۲ در خانه میلان به پیروزی رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج