۷۹۵۷۶۱
۲۰ نظر
۵۰۱۱
۲۰ نظر
۵۰۱۱
پ

مصرف لبنیات سنتی افزایش یافت

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی با بیان اینکه میزان افزایش قیمت لبنیات سنتی در مقایسه با لبنیات صنعتی، بسیار کمتر بوده است گفت: تقاضا برای لبنیات سنتی افزایش یافته که بخشی از این افزایش تقاضا به خاطر افزایش زیاد قیمت لبنیات صنعتی در کشور است.

خبرگزاری تسنیم: علی رجبی، رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی اظهار کرد: مصرف لبنیات سنتی در کشور افزایش یافته که بخشی از این افزایش تقاضا به خاطر افزایش قیمت لبنیات صنعتی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه لبنیات سنتی در مقایسه با لبنیات صنعتی افزایش قیمت کمتری را در سال جاری و بعد از افزایش نرخ شیر خام دامداران داشته است، افزود: قیمت خرید شیر خام در صنف تولیدکنندگان لبنیات ۲۴۰۰ تومان تا ۲۵۰۰ تومان است و به نرخ شیر خام صنایع لبنی نزدیک شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی ادامه داد: در گذشته نرخ شیر خام ورودی صنایع لبنی همیشه کمتر از صنف ما بوده است اما آنطور که دبیر انجمن صنایع لبنی اعلام کرده است، اکنون نرخ شیر خام آنها نیز در همین حدود است؛ با این وجود میزان افزایش قیمت لبنیات سنتی در مقایسه با لبنیات صنعتی کمتر است.

مصرف لبنیات سنتی افزایش یافت

وی تصریح کرد: میزان افزایش قیمت ما بعد از بالا رفتن نرخ شیر خام دامداران 10 درصد و در سال جاری 17 درصدی بوده است که در مقایسه با قیمتهای صنایع لبنی خیلی کمتر افزایش قیمت تجربه کرده است.

رجبی گفت: نرخ فروش شیر خام در واحد صنفی 3500 تومان و قیمت هر کیلوگرم ماست باتوجه به نوع آن 4000 تومان تا 4500 تومان است.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت واحدهای صنفی تولید کننده لبنیات سنتی را در سال جاری به رسمیت شناخته است، اظهار داشت: واحدهای تولید کننده لبنیات سنتی با دریافت شناسنامه تحت نظارت وزارت بهداشت قرار گرفته اند و از مرحله تولید تا توزیع بر اساس کُدی که دارند بر آنها نظارت صورت می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی خزایی

      با سلام
      لطفا اطلاعاتتون رو به روز کنید
      رئیس اتحادیه دامداران اعلام کرده که شیر خام نهایتا تا 2000تومان به فروش میرسه و تا به حال هیچ دامداری موفق به فروش شیر خام بالای 2000تومان نشده و حتی رئیس اتحادیه تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف هم از کاهش قیمت حدود 50 درصدی ظروف خبر داده و این افزایش قیمت لبنیات که هیچ دلیلی نداره جز طمع بیش از حد تولید کنندگان و خیانت اونها به مردم .

      پاسخ ها

      • بی نام

        متاسفانه تمامی این خیانت ها به مردم هماهنگ شده است

    • بدون نام

      لبنیات صنعتی را باید دور ریخت . خاصیتی نداره . لبنیات سالم وباخاصیت همان سنتی است . از عوامل بیکاری در جمعیت روستائی ارزش ندادن مردم به لبنیات سنتی وبومی خودمان است .اگر نظام حکومتی واقعاً می خواهند که جلوی بیکاری را بگیرند .همین حمایت از دامداری سنتی ولبنیات سنتی است .وهمچنین حمایت بهداشت از این کارها .با عرض معذرت اگر مسئولان خواب وغفلت زده ما ونا فهم متوجه به این قسمت از کار بودند .کشور ما بیکار نداشت .بخصوص برای مردم روستا .نمی دانم دست خیانت چه کسانی در کار است . بابا من در روستا زندگی می کنم می خواهم تولید وطنی سنتی داشته باشم .بهترین تولید را عمل بیاورم . اولین گیر کار این است که باید بهداشتی باشد . وهمین بهداشتی است که روستائی فراری به شهر می دهد . روستا یعنی زندگی کردن با گوسفند گاو وانواع ماکیان تولید تخم مرغ کاملاً طبیعی . الله اکبر از بی توجهی مردم و حکومت به این موضوع . خواب خواب خواب خواب هستیم .حرف زیاد است

    • علی

      از قافله عقب موندی تو هم گرون کن تا خدای ناکرده در فشار اوردن به مردم کم نگذاشته باشی

    • بدون نام

      کاری کردن که همون نان وماست هم که غذای ساده چوپانهاست رو نمیتونیم بخوریم،کره محلی هرکیلوش 27هزارتومنه
      روحانی مچکریم

      پاسخ ها

      • بی نام

        اخیرا"عده ای فرصت طلب نان را به بهانه پخت باشیر و یا آرد سبوس دار گران می فروشند و کسی کنترل ونظارت ندارد بعنوان نمونه نان سنگگ 2,500 تومان و تافتون 1,000تومان بفروش می رسد نانهای صنعتی هم با قیمت سرسام آور بفروش میر سد طبیعی است که نان و ماست از این پس غذای لاکچری محسوب میشود

    • ق

      یکی از موارد بیکاری ودلسردی برای تولیدات سنتی قوانین بهداشتی است

    • و

      خیانت کسانی انجام می دهند که از دام طیور ولبنیات سنتی وبومی خودمان حمایت نمی کنند . سالی 2000هزار مرغ بومی داشتم .که سوخت گازوئیل را به من ندادند .وتوقع داشتم حمایتم کنند .ونیت بر آن داشتم که تخم مرغ کاملاً طبیعی وبومی را به مردم بدهم .ولی افسوس که خبری نشد .

    • بی نام

      قدری مردم باید به این افزایش قیمت ها واکنش نشان دهند اگر فقط یک هقته مردم لبنیات نخرند هیچ اتفاقی در سلامت آنها رخ نخواهد داد ولی شرکت های لبنی وضع بدی برایشان پیش خواهد آمد مردم باید حداقل یک هفته اگر توانستند بیشتر نخرند تا قیمت محصولات لبنی منطقی شود

    • کامبیز

      لعنت به تدبیروامیدودارو دسته اش

    • بدون نام

      بهداشت از کارهای سنتی نا آگاه است . مثلاً در روستا فردی که 20 تا گوسفند دارد .اگر همسایه ویا فردی ایراد بر ابن گرفت که بو می دهد وصدای گوسفند میاد .چرا پشگل کرده میان از کارت مانع می شوند . نمی گن این جا روستا است محل تولید وپرورش گوسفند است .واین جور چیزها جزء زندگی از روستا هست .

    • بدون نام

      مگه سنتی و غیر سنتی داره چه فرقی میکنه ماست ۸۰۰۰ تومنی شده ۱۵۰۰۰ تومن دیگه تو این مملکت خراب شده نان خالی هم نمیشه خورد بیچاره کارگر بد بخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرصت طلبان سود جو برای منافع خودشان اصطلاحاتی بکار می برند برای بی ارزش کردن دیگری ما صنعتی وسنتی را داریم .مثلاً شیر سر شیر ماست کره روغن گوسفند که گوسفندار خودش بدست می آورد را سنتی گویند که البته مردم می دانند
        صنعتی اگر شیر خشک هم لبنیات درست شد را صنعتی می گویند پنیر پنیر سنتی است نه پنیری که در بسته بندی های خیلی بهداشتی ومن شما می خوریم .و و و

    • بدون نام

      کاهش مصرف لبنیات ، ویتامین ها و سایر مایحتاج بدن انسان تاثیر غیر قابل جبرانی روی نسل حاضر و آینده دارد .
      با جریمه کردن یک یا دو کارخانه لبنی مشکل حل نمی شود ، لطفاً مسئولین (مرفهین بی درد ) به فکر ثروت اندوزی بیشتر خودشان باشن .

    • بی نام

      تورو خداهر چی گرون میشه نخریدتا بمونه رو دستشون باد کنه تا بفهمند ضرر رسوندن به مردم چه مزه ایه

      پاسخ ها

      • بی نام

        این تنها راه مبارزه با گران فروشی است حالا که دولت اقدام نمی‌کند مردم اقدام کنند سزای گران فروش نخربدن است

    • بدون نام

      دیروز از یه لبنیاتی ماست خریدم که قیمت قبل 9500 بوده الان کردن 14500 دقیقا 50درصد گرون کردن

    • بدون نام

      همه چی از دست این مسئولان ناکارامد خارج شده اون از بازار خودور بازار ارز بازار مسکن و اینم از لبنیات کشور تو مسئله تولید و اقتصاد شده آنارشیسم واقعا متاسفیم

    • بدون نام

      در این چهل سال فقط گرانی و بدبختی حالا هم که نوبت اقای کلید ساز است با دولت بی تدبیر نا امید است .

    • بدون نام

      اگر مردم خرید از تولید کنندگان سنتی داشته باشند کار بسیار خوبی است .اینها تشویق می شوند به کار خیلی ساده .وسالم در لبنیات صنعتی فقط برای جلب مشتری از بسته بندیهای پر زرق وبرق استفاده می شود .وچون مواد اولیه آن خارجی است .اگر اون مواد را ندادند می شویم تحریم وداد فریاد ها بالا می رود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج