۷۹۵۸۰۱
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

تجمع در فلاورجان؛ قاتل ملیکا را مجازات کنید

دادگاه رسیدگی به پرونده قتل ملیکا دختر ۵ ساله فلاورجانی در شعبه اول کیفری یک دادگستری اصفهان به صورت غیرعلنی برگزار شد.

ایران نوشت: دادگاه رسیدگی به پرونده قتل ملیکا دختر ۵ ساله فلاورجانی در شعبه اول کیفری یک دادگستری اصفهان به صورت غیرعلنی برگزار شد.

علی اکبر هادی وکیل شاکیان پرونده عنوان کرد: ساعت ۹ صبح دیروز رسیدگی به پرونده قتل ملیکا با حضور خانواده وی و شاهدان برگزار شد. متهم که طبق کیفرخواست با اتهام قتل عمد، آدم ربایی، کودک آزاری، حبس غیرقانونی و ضرب و جرح عمدی رو به رو است در ابتدای جلسه سعی داشت تا با انکار اتهاماتش خود را بی‌گناه نشان دهد اما اظهارات و اعترافاتش در دادسرا و پرونده به قضات ثابت کرد که او با تناقض گویی قصد فرار از اتهام‌اش را دارد.

وی در ادامه افزود: ما ۱۸ مورد استنادی در پرونده داشتیم مواردی چون اظهارات برادر، بستگان، همسایه‌های متهم و گزارش اورژانس از جمله استنادات ما بود که نشان می‌داد همه ادله علیه متهم است ضمن این‌که اعترافات همدستان و کسانی که او را در هنگام متواری شدن اسکان داده بودند و صورتجلسه بازسازی صحنه جرم هم یکی دیگر از موارد استنادی ما بود که نشان می‌داد قتل از سوی متهم رخ داده است.

هادی خاطرنشان کرد: مستندات ما وجدان قضات را اقناع کرد و آنها ختم جلسه دادگاه را اعلام کردند و معمولاً یک هفته پس از ختم جلسه حکم صادر می‌شود.در این جلسه همچنین به شکایت مریم -خواهر بزرگتر ملیکا - که ازسوی متهم مورد تجاوز قرار گرفته بود نیز رسیدگی شد.

وکیل پرونده گفت: بخاطر این موضوع دادگاه غیرعلنی برگزار شد. با توجه به این‌که پزشکی قانونی پیش‌تر موضوع تجاوز را تایید کرده بود و اظهارات دختر جوان در دادسرا و دادگاه نیز باعث شد تا قضات به صحت این ماجرا پی ببرند.

وی در پایان تأکید کرد: امروز عده زیادی از مردم فلاورجان و استان اصفهان و همچنین بچه‌های یکی از مهدکودک‌های فلاورجان برای حمایت از ملیکا و همدردی با خانواده شان در جلوی دادگاه حضور پیدا کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Fariborz Nehrir

      مردم فلاورجان هم هرچند دیر ولی بیدار شدند ان شاء الله با پیگیری مردم اعمال قانون شده و پدر بی غیرت آسیب دیدگان هم مجازات شود

    • بدون نام

      لعنت خدا تا ابد بدرقه راهت باشه حکم تجاوز که خدا شکر فعلا پا بر جاست

    • بدون نام

      خداوند هزاران بار لعنت کند لعنتی

    • بدون نام

      طفل معصوم و بدجوری کشتن باید مجازات بشن اینا بالای ۱۸ سال بودن

    • سامی

      چه جانوری هستن این دسته ادم های که به کودکان تجاور میکنن خودشون کودک همسن سال این بچه ها ندارن راضی هستن کسی به بچه هاشون تجاوز کنه خدا لعنت کنه ادم تجاوز گر و بی احساس بی ایمان را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج