۷۹۵۸۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هواداران دورتموند: ونگر را سرمربی بایرن کنید

هواداران بوروسیا دورتموند بی‌صبرانه منتظرند که نام آرسن ونگر به نام سرمربی جدید بایرن مونیخ اعلام شود و در جریان بازی دِر کلاسیکر این را بارها به مونیخی‌ها یادآوری کردند.

ورزش سه: آرسن ونگر از تابستان جاری بعد از جدا شدن از آرسنال بدون تیم است و هواداران دورتموند که دوست دارند شاهد حضور او روی نیمکت رقیب ازلی‌شان بایرن مونیخ باشند در جریان پیروزی ۳-۲ تیم‌شان بر بایرن در اولین دِر کلاسیکر فصل این خواسته‌ی خود را به کنایه بارها در ورزشگاه فریاد زدند.

شاگردان لوسین فاور با این پیروزی صدرنشینی خود را در بوندس‌لیگا مستحکم‌تر کرده و اختلاف امتیازشان با بایرن مونیخ که در رتبه‌ی سوم قرار دارد را به ۷ امتیاز رساندند. در این بازی مارکو رویس دو بار پیش افتادن بایرن با گلهای رابرت لواندوفسکی را خنثی کرد تا پاکو آلکاسر با به ثمر رساندن نهمین گل خود در هشتمین بازی‌اش در بوندس‌لیگا سه امتیاز ارزشمند این بازی را نصیب دورتموند کند.

به این ترتیب بوروسیا دورتموند برای اولین بار از سال ۲۰۱۲ نام خود را به عنوان یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی بوندس‌لیگا تثبیت کرده است. نتیجه‌ی بازی دِر کلاسیکر نیکو کوواچ سرمربی بایرن را هم به شدت تحت فشار قرار داده. سرمربی کرواتی که با شروع ضعیف بایرن در فصل جدید هر لحظه با احتمال اخراج روبرو است و هواداران دورتموند در بازی مقابل شاگردان او نشان دادند که آرسن ونگر را بهترین گزینه‌ی جایگزین برای کوواچ می‌دانند.

هواداران دورتموند در شبکه‌های اجتماعی هم به موضوع اخراج کوواچ پرداخته و جانشین او را ونگر معرفی کرده‌اند. یکی از کاربران هوادار دورتموند در توئیتی پربازخورد نوشت:" بایرن هر چه سریعتر باید ونگر را به عنوان سرمربی معرفی کند". یک حساب توئیتری دیگر که از هواداران پرطرفدار دورتموند است هم در پستی نوشت:" با شکست بایرن مقابل دورتموند کار کوواچ تمام شده است. سلام به آرسن ونگر".

این در حالی است که در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی درباره‌ی بازگشت ونگر به فوتبال مطرح شده، به خصوص بعد از مصاحبه‌ی اخیر او که گفته بود دلش برای فوتبال تنگ شده و از سال آینده به دنیای فوتبال باز خواهد گشت.

البته بر اساس گزارش‌های مطرح شده ای‌سی میلان محتمل‌ترین مقصد این سرمربی فرانسوی است و این نکته که مدیر اجرایی سابق آرسنال، ایوان گازیدیس این روزها در سن‌سیرو به فعالیت مشغول است احتمال حضور ونگر روی نیمکت میلان را پررنگ‌تر کرده است. در رسانه‌ها از احتمال پیوستن ونگر به رئال مادرید یا پاری سن ژرمن هم صحبت به میان آمده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج