۷۹۵۸۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افول بایرن و صعود دورتموند دائمی است؟

شبکه‌ی ESPN با انتشار یادداشتی در وبسایت خود به بوروسیا دورتموند توصیه کرد از روحیه‌ی بدست آمده بعد از پیروزی مقابل بایرن برای هر چه بیشتر کردن فاصله‌ی خود با این غول خفته‌ی فوتبال آلمان استفاده کند.

ورزش سه: شبکه‌ی ESPN با انتشار یادداشتی در وبسایت خود به بوروسیا دورتموند توصیه کرد از روحیه‌ی بدست آمده بعد از پیروزی مقابل بایرن برای هر چه بیشتر کردن فاصله‌ی خود با این غول خفته‌ی فوتبال آلمان استفاده کند.

این شبکه از بازی دِر کلاسیکر اول فصل جاری به عنوان یکی از بهترین مسابقات بوندس‌لیگا در سالهای اخیر یاد کرده و نوشت بایرن مونیخ در این بازی تنها نیم متر با باز کردن دروازه‌ی دورتموند و کسب نتیجه‌ی تساوی ۳-۳ فاصله داشت ولی در نهایت موفق نشد تا با چشیدن طعم تلخ شکست در وست‌فالین به مونیخ برگردد و بحران خود را عمیق‌تر بیابد.

این شبکه به گزارش روزنامه‌ی آلمانی زود دویچه زایتونگ اشاره کرده که بازی دو تیم در روز شنبه را "سرنگون کردن مجسمه‌ی برتری بایرن مونیخ در فوتبال آلمان" خوانده بود، این ادعا را تا اندازه‌ای اغراق شده دانست و حتی صحبت‌های مسئولین و بازیکنان دورتموند بعد از بازی مبنی بر اینکه حالا دیگر سیمای فوتبال آلمان تغییر کرده را ناشی از خوشحالی زودهنگام دانست.

متس هوملس باتجربه بعد از بازی به همین موضوع اشاره کرد و گفت بارها دیده که تغییر پارادایم در فوتبال آلمان چه عمر کوتاهی داشته. برای مثال زمانی که هوملس و هم‌تیمی‌هایش در دورتموند در سال ۲۰۱۲ با هدایت یورگن کلوپ هر دو جام بزرگ فوتبال باشگاهی آلمان را بالای سر بردند بسیاری دورتموند را به عنوان حاکم جدید فوتبال آلمان معرفی می‌کردند اما حتی یک فصل نگذشت که بایرن با تجدید قوا بازگشت و حریف تازه اوج گرفته‌اش را در هم کوبید.

پیروزی دورتموند را نمی‌توان تنها به پیروزی حریفی تازه نفس بر غولی خسته فرو کاست. دورتموند در فصل جاری با استراتژی‌های درست و منطقی و دوری از خود بزرگ‌بینی و غرور توانسته تیمی اینچنین آماده روانه‌ی رقابتهای مختلف کند ولی از سوی دیگر بایرن مونیخ دیگر نمی‌تواند وانمود کند که با تیم نصف و نیمه و سرمربی بی‌تجربه‌اش و مدیر ورزشی ضعیفی که دارد می‌تواند در حد و اندازه‌‌های یکی از غولهای بزرگ اروپایی ظاهر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج